Maar als ik je zo hoor lijkt het alsof het alleen van jouw kant moet komen? Krijg jij nog wel genoeg aandacht van hem dan?
Ik denk dat het grootste probleem is dat we langs elkaar heen praten op zo'n moment. Dan hebben we een discussie van anderhalf uur (maar goed dat het niet vaak gebeurd) , waarin allerlei oude koeien (waar ik soms al helemaal niets van begrijp) uit de sloot worden gehaald, allebei in tranen, allebei hoofdpijn en geen van beiden die de ander dan kan troosten.
Dan zegt ie dat ie meer aandacht nodig heeft, maar als we dan allebei thuis zijn, dan zit hij achter de computer. Niet erg, maar zeur dan niet... en daar blijft het niet bij, dan wordt het omgedraaid... ik zit alleen maar achter de computer... Nou, ik check mijn mail even snel, dringende zaken krijgen een korte reactie en de rest moet wachten. Op het forum zit ik ook alleen als hij er niet is.
Vind het onbegrijpelijk! ALs je toch ziet wat Sverre voor een lief knulletje is dan moet je toch onmiddelijk de drang hebben om hem vast te pakken en te knuffelen! Zeker als het je eigen kleinkind is.
Ben alweer iets gekalmeerd, maar nu moet Mick heel nodig een flesje. Misschien straks nog even terug. Voor nu alsvast bedankt dat jullie er waren, kar en tanya.
Graag gedaan. Ben blij dat je al iets gekalmeerd bent en ik hoop dat jullie er samen uitkomen! *KNUFFEL*
Sverre drinkt ongeveer net zoveel als Milyan en is even groot. Dus te weinig krijgt hij nu in elk geval niet binnen. Misschien heb je gewoon mazzel en maakt hij nu al een lange ruk 's nachts. Probeer het gewoon uit met het risico dat hij misschien dan toch 's nachts weer komt. Maar misschien slaapt hij gewoon door.
Jeetje, dat weet ik echt niet meer precies. Volgens mij een paar daagjes, maar dat durf ik echt niet meer te zeggen.
Tanya: Bah, ik heb ook een hekel aan regen..... Regent hier ook altijd als ik net de deur uit moet om de kids te halen... Toen bij mij de eerste tekens van verkoudheid kwamen ben ik meteen aan de HotColdrex gegaan (citroendrankje met paracetamol) en heb me ingesmeerd met Luuf. Gisteren was ik wel erg beroerd, maar vandaag valt het alweer enigsinds mee. Mama's mogen dan wel niet ziek worden, maar helaas gebeurt het wel en dan ligt hier alles plat. Miep: sterkte vanavond. Hoop dat de Scan morgen toch goed nieuws oplevert. Op schoot:Zitten wij hier ook regelmatig met Milyan. Komt weliswaar niet altijd uit, maar ach op gegeven moment willen ze niet meer op schoot, dus we genieten er dan nu maar extra van.
Jody, ik zie nu je posts... Ik hoop dat het weer een beetje gaat zeg. En anders gewoon weer online komen! Dit klinkt idd wel een beetje als toen met Niva. Ik zou beide op tafel leggen wat jullie van jullie huidige leven vinden en wat jullie graag anders zouden willen zien. Desnoods idd door middel van brieven. En waarom zegt hij dat nou hè. Hij meent het vast niet zo zwaar en is nu boos ofzo. Misschien zit hem gewoon één ding dwars en heeft hij het nog niet van jouw kant bekeken. Dus hij moet weten hoe het nu voor jou is, want daar kan hij zich kennelijk niet zomaar een voorstelling van maken. Jammer, maar hij zou niet de eerste man zijn die daar niet goed in is. Ik moet Eri ook vaak uitleggen hoe ik me voel op een bepaald moment, maar hij weet ondertussen dat hij subtiele signalen vaak niet opvangt. Anyway, sterkte en kom maar hier de problemen voorleggen voor suggesties en invalshoeken!
Jody, ik ben waarschijnlijk net te laat om jouw nog een schouder om uit te huilen aan te beiden. Maar wat me erg raakte was dat hij zei dat het niet meer te redden is als er nu niks verandert. Dat vind ik nogal een snelle conclusie. Zoiets zeg je pas als er al heel veel geprobeerd is of als je het allang niet meer ziet zitten. Maar toch niet 2 maanden na de geboorte van je eerste kind? Heeft hij nog concreet gezegd WAT er dan moet veranderen? Valt mij op dat mannen vaak zeuren maar het ding niet bij naam kunnen noemen. Als je dan door vraagt blijkt vaak dat er toch meer speelt, bijvoorbeeld stress op het werk oid. En pas als je ze dwingt de dingen duidelijk uit te spreken komen ze erachter dat ze zelf ook een bijdrage moeten leveren om iet verandert te krijgen. Ik hoop dat het straks weer beter gaat met je en dat je het uit kunt praten met je mannetje.
Mick heeft zijn flesje gehad en ligt in bed. Hopelijk gaat ie nu slapen. Kan ik even rustig nadenken. Is iedereen nu weg?
Wat een vreemd gedrag van je schoonouders! En ze volharden er dus in! Is best een harde afwijzing, ik snap hoe erg je dit vindt. Maar zou er méér aan de hand zijn? En hebben ze al wel weer eens contact met Alex gehad? Dit is voor hem ook niet makkelijk... Ow, iets heel anders. Veel succes morgen met Sverre's eerste KDV-dag!
Nog meer bijgelezen Wauw Tanya, wat een nachtmerrie klinkt die hoosbui! Hopelijk ben je nu weer wat tot rust gekomen, arme jij en arme Ruben. Enne, je vertelt het wel heel goed, misschien een troost? 8) Jekkia, gelukkig ging je eerste werkdag goed en natuurlijk logisch dat je eerst zenuwen en daardoor zelfs ruzie had! Leuk van die slingers.