Dan komen wij met ons allen hem wel eens aan zijn verstand timmeren dat hij dat toch echt NIET moet flikken!
Zit ff bij te lezen: Melanie, hoe is het met Milyan en zijn verhoging? Loltsje, sterkte met je schoonvader... En niet erg dat je dan even niet op de rest reageert toch? Kar, moet je nog hulp met je toetsenbord? En wat een takkestreek toch van je schoonouders... Wel vervelend dat je steeds zo alleen bent, gaat dat ook weer voorbij straks? Jekkia, spannend van je eerste werkdag, goed dat je 'm overleefd hebt hoor! Tan, het gaat wel goed intussen hoor, beetje moe maar dat zal ik nog wel blijven houden. Enne: hebbie m'n verhaal al uit? Wat een snertweer heb jij meegemaakt! En dan zit heel je lijf vol met adrenaline he? Sterkte met je verkoudheid! Jody, je bent echt geen ontaarde moeder als je af en toe wat tiept. Zou net zoiets zijn als wanneer je met je kind bezig bent en je zou niet mogen praten met iemand die ook in de kamer is. Internet is gewoon net zoiets toch? En sterkte met je vent, ik hoop dat jullie eruit kunnen komen... Zo ik ben bijgelezen. Ga nog even mijn yoghurt eten waar ik met het avondeten geen tijd voor had en dan plassen, tandenpoetsen, luieren, voeden en slaaaaaapen.
Ik duim dat er goed nieuws komt... Waarom zijn het altijd superaardige mensen die zoiets krijgen? 't Is f*cking oneerlijk! Dikke knuf hoor!
Ik vind dit echt verschrikkelijk van je schoonouders... hoe kunnen ze nu die stinkstokken boven hun kleinkind verkiezen? Kan dat echt niet begrijpen. Is wel heel erg voor Alex ook...
Thx voor de info. Zijn vorig jaar naar Berlijn geweest en dat is echt een immense stad, niet te doen. Daar kun je ook wel lekker winkelen.
Owwwwww Jody meisje..wat is er toch aan de hand?.. Ik ga eerst even verder lezen, msschien heb je het namelijk al besproken, maar anders..mail me, sms me,. pb me..whatever ok? Dikke knuffel voor jou
Jaaaaaah, dat heb ik ook heel dikwijls, daarom mag ze ook zo vaak op mijn buik slapen, vind dat echt overheerlijk! Dat kleine, warme lijfje tegen me aan!
Hij houdt zich groot! Koorts tot 38, 1 maar hij bleef lachen, eten, slapen. Dus *klop,klop,klop*, hoop dat het morgen niet erger wordt. Inmiddels heb je vast je yoghurt op, dus slaap lekker!
Ja inderdaad..wat ik nu las was t idd psies t zelfde 'probleem'wat mijn vent had... Ik lees weer even verder..sorry voor mijn spuit elf reacties
Best grappig dat je zulke dingen vergeet, vroeg het al aan m'n ma ook, ze heeft het zeven keer meegemaakt en weet het dus ook niet meer
Vind ik ook een goed idee. Wij hadden dit al afgesproken toen ik al zwanger was, een keer per maand komt mijn mams babysitten en dan gaan wij lekker samen iets doen...
Tsja, dan vind ik dat ie echt geen recht heeft om te klagen hoor, als ie zelf al niet wil meewerken... Als ik het goed begrijp zou jij dus alles moeten laten vallen om hem wat aandacht te geven, maar doet hij gewoon waar hij zin in heeft... bah!
miep: Heeel, heeel heeel veel sterkte met je schoonpa. Wat ontzettend klote voor jullie zeg...Ik hoop echt dat het allemaal 'meevalt'en goed te behandelen is en dat jullie maar ook je kleine ventje nog niet aan afscheid nemen hoeven te denken. Sterkte voor jou en voor je vriend..en een klein beetje extra sterkte en een knuffel omdat je weer alleen zit. jekkia : Wat fijn zo'n ontvangst op je werk, heerlijk..daardoor moet je je wel gewenst en gewaardeerd voelen lijkt mij. Goed van ze dat ze weten hoe belangrijk dat soort dingetjes voor je kunnen zijn als je voor het eerst weer moet komen opdraven..Erg lief!. Kan me voorstellen dat je niet wilde trouwens...ik wil ook niet! Ik zie mezelf echt al in protest gaan in November..vastbinden aan de boom enzo ..samen met Devin! (krijgt ze zo'n klein rompertje met een Anarchy teken aan en ik scheer mezelf een hanekam en dan zijn we activisten die weigeren te werken..hihi) melanie: hoest nu met milyan? ..*edit* ik lees net hoe stoer je ventje is en dat ie ondanks de verhoging zo dapper blijft! Knap hoor! Ik hoop op een goeie nacht voor jullie. Went zoiets nou ook, die prikjes..nu je t met de vierde doet? Kar: wat idioot van je schoonouders! We hebben het er eerder over gehad, ik kan me zó niet voorstellen en niet begrijpen hoe die mensen hun prioriteiten stellen..te gek voor woorden! Tan: beterschap
Voor Jody: (en alle andere meiden die wel eens in de knoei liggen met hun vent) ...*Man, ik vrouw*... Want, denk ik links, dan doe jij rechts. Zo gaat het zowiezo Jij doet, ik denk Ik denk dat jij het niet met opzet doet Jij weet, wat ik moet leren Wat ik dan weet, wist jij al lang Dat ik niet wist wat jij al wist Kon ik niet weten, omdat jij Het domweg nimmer zei. Je zal me niets vertellen, zomaar vanuit het niks. Vanuit het niks zul jij me zeggen, wat noodzaak en belangrijk is. Maar iets vertellen doet je niks, als het al was gezegd. Geen vuile woorden maken En maak er ook geen woord aan vuil. Een onderhandeling is goed, wanneer er snel besloten wordt. Als ik iets aan je vraag, geef jij me antwoord door te doen, dat wat ik van je vroeg. Malen, denken, piekeren, je kent wel het begrip. Maar begrijpen doe je niet, hoe ik kan denken aan de zorgen van de dag. Die zorgen ken je niet, Je ziet ze niet, ze zijn door mij al weggenomen. Nog voordat jij kon zorgen dat ik geen zorgen had. Jij bent een man Ik vrouw. Je kan er niks aan doen, en daar verschillen wij, Want wat jij doen wil, wil ik graag toch eerst met je bespreken. Copyright Niva
Ik zal er in elk geval nooit aan wennen! Maar ik kan het al niet zien als een wildvreemde op tv een prik krijgt, dus laat staan mijn eigen kind terwijl ik er live bij ben