Juli 2007 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Amle, Jun 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Ja ik zag gister ook weer vanalles vliegen..ook geld :(

2. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

Sep 17, 2006
    644
    0
    0
    ik werk in de kinderopvang
    ik woon in het westland
    wat heb jij gekocht Niva?

3. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

Sep 17, 2006
    644
    0
    0
    ik werk in de kinderopvang
    ik woon in het westland
    vliegen, als het nou eens waaide en mij kant op zou waaien.... ;)

4. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Lieve, lieve meiden,

Onwijs bedankt voor al jullie lieve reacties.
    Het is heel fijn om de boel zo bloot en open op tafel te gooien. Jullie hebben me absoluut geholpen! Wat een lieve woorden en goede adviezen. Ik voelde me gelijk een stuk beter!

Ruud kwam om half 1 thuis en ik lag (natuurlijk) al te slapen. Hij vroeg wanneer Mick zijn laatste flesje had gehad, maar die moest ie nog krijgen. Ik hopen dat hij dat ging doen, maar niet dus. Ik met mijn slaperige hoofd er uit en die kleine schat verschonen en zijn flesje geven. Ruud ging slapen....ik heb ik bed gevoed (lamp aan, tv aan; als ik niet kan slapen, dan jij ook niet [-X ). We hebben dus niet meer gepraat. Ik heb wel een knuffel gekregen en hij zei dat ie van me houdt.
    Vanmorgen was ik redelijk afstandelijk en hij belde net dat ie een mail had gestuurd (welke ik nog niet gelezen heb, want ik ben nog steeds een beetje boos en dan gaat ie lieve dingen er in zetten, pfff). Zometeen lees ik hem wel...
    Dit krijgt nog wel een staartje.

Niva jij even in het bijzonder ontzettend bedankt voor je mooie gedichten (knap hoor =D> ) en je lieve woorden (daar gaat me mascara :rolleyes: ).

Sorry, dat ik geen aandacht had voor de echt belangrijke zaken. Miep, hoe is het nu met je schoonvader? En Melanie; hoe gaat het met je zieke kindje? Kar; hoe voel je je nu Sverre op het KDV is? En de rest die ik vergeten ben; hoop dat jullie het me even niet kwalijk nemen.....

Ga zo even bij Mick kijken (ligt in ons bed) en dan Ruud zijn mail lezen.

Kus voor jullie allemaal!

5. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    Euhm..waar te beginnen?

Twee broekjes, waarvan éen bij Hema en één bij Hennes
    een setje van Kik Kid (online)
    Een jurkje
    Een truitje
    een sjaaltje (heel stoer punk sjaaltje)
    twee paar maillotjes
    Spulletjes voor op haar kamertje
    een auto (hele gave loopauto..ik zal straks een foto plaatsen)
    sokjes
    een hele coole waszak

en dan te bedenken dat we best effe heel erg de broekriem aan moeten trekken.. (majah, de meeste dingen had ze nodig, ze heeft in 56 / 62 erg weinig kleertjes)

6. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Cool! Van eigen hand?

7. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    Oww Jody,...

We zijn nu 10 minuten verder na je berichtje en ik denk dat je nu zo ongeveer wel aan zijn mailtje bent begonnen.
    Ik geef je effe een knuffel, want je zult het vast niet droog houden (wat er ook in staat, de emoties zijn nu best hoog opgelopen dus zal alles wat ie zegt al een huilbui kunnen veroorzaken)

8. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    Ja, ik vind t leuk om gedichten te schrijven.
    Ben ook met een kinderboek bezig
    (die is overigens al klaar, maar
    ik wacht op de illustraties)
    Mocht die ooit uitkomen (ik wil t zoooo graag uitgeven) dan
    horen jullie het als eerste :) (na vir dan..)

9. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Oooh dit is precies wat iemand als ik horen wil! Let's shop! ;) Iemand een leuke site met winterjassen? Ik heb een roze setje van muts, wanten en laarsjes, dus de jas moet daarbij kleuren immers! :D

10. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Met of zonder overleg? Zonder overleg er maar vanuit gaan dat jij het wel zou doen vind ik toch niet echt stijlvol!

Ik ben er achter gekomen dat ik erg bezitterig ben naar Nicci toe. Vooral in het begin was het MIJN kind. Chris heeft een keer gezegd; "Chan het is ook mijn kind" Hij natuurlijk helemaal gelijk. De eerste de beste nacht in het weekend dat er iets met Nic moest gebeuren heb ik hem wakker gemaakt. "t'Is ook jouw kind. Verschoon jij even?" ;)

11. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Die ga je hier ongetwijfeld flink verkopen! Ik hou me aanbevolen!

12. Amle

Amle Niet meer actief

Niet helemaal bijgelezen, maar

Karlijn: dikke knuffel meid! Wat vreselijk dat je schoonouders jullie zo behandelen!
    Miep: voor jou ook een dikke knuffel. Heel veel sterkte en ik hoop dat er toch nog enigszins goed nieuws over je schoonvader komt!
    Niva: wat een mooi gedicht; schitterend onder woorden gebracht. En wat leuk dat je met een kinderboek bezig bent. Zodra die uitkomt, zullen we hem zeker kopen!!!
    Jody: knuffel! en succes met Ruud.

Hier gaat het wel goed. Ben eindelijk zelf weer een beetje fitter, maar nog steeds strontverkouden! Brennan slaaps 's nachts heerlijk, maar is overdag wel steeds veel wakker. Qua voedingen zit hij nu op 5x 160ml. Hij laat af en toe nog wel eens wat staan, maar voor de rest gaat het goed. Als ik alleen kijk naar enkele jongens hier, dan heb ik wel eens het idee dat Brennan wat licht is, vooral bij zijn lengte (5320 gr. bij 60,5 cm. bij 2 maanden oud). Ach, het CB was tevreden, dus dan wij ook maar, toch?

Liefs Elma

13. Vissie

Vissie Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,413
    0
    0
    In de (echo) lijst van Eveline destijds stond mijn naam er ook bij!

Maar heb ik een beetje bewust gedaan. Stel dat een bekende mij toevallig tegenkomt zullen ze niet meteen de link leggen. Dan blijf ik toch een beetje anoniem. Dan durf ik ook wat opener te zijn en meer te vertellen. (je weet wel over schoonfamilie enzo...haha)

14. Vissie

Vissie Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,413
    0
    0
    Nou ja, echt belachelijk zeg!
    Heb je het er wel eens met je schoonzus over gehad? Wat vind zij ervan?

15. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Begrijpelijk. We houden het gewoon op Vissie.....

16. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    zo, het avondeten is klaar....Dinsdags kook ik altijd 's middags al omdat ik om 5 uur met de boys naar zwemles ga en Mario om 6 uur Maura naar Volleyball brengt.

Nu nog de was, de vaatwasser leegruimen, opruimen, stofzuigen, de bedden opmaken, pffffffffff waarom wordt ik nou toch spontaan zo moe?

17. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    PFFFFFFFFFFFFFf het is hier Blij-dat-ik-Tanya's-hond-niet-hoef-uit-te-laten-weer. Het ene moment schijnt de zon, het andere moment komt het met bakken uit de lucht.

18. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Niva; ik hoop dat je snel je boek mag uitgeven. Ik denk dat het een aanwinst in voor heel Nederland (en misschien daar buiten?). Ik zou hem in elk geval gelijk kaan kopen en als cadeau doen aan al mijn vriendinnen met kinderen!

Nou, heb Ruud zijn mail gelezen. Was idd wel huilen geblazen. Ik heb geprobeerd om overal zo goed mogelijk antwoord op te geven (en lekker uitgebreid: bijv wat er allemaal best wel zwaar is op het moment, heb alle huishoudelijke klusjes bij naam genoemd ;) ). Hoop nu alleen dat het niet te veel is voor hem om te 'handelen'.
    Ik hoop dat dit werkt, want mocht het dan nog eens nodig zijn, dan doen we het mooi weer via de mail. Je denkt dat toch wat langer na voordat je het opschrijft (en misschien pas je het nog wel aan na het lezen en dat gebeurd niet als je tegenover elkaar staat). Dus voor de meiden die als tip gaven schrijf het eens op. Dat is hierbij gebeurd ;) .
    Ik voel me iets beter.

Ga nu snel even naar de winkel voordat het weer gaat regenen en voordat Mick zijn flesje wil.

19. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Nicci heeft vanochtend haar 2e prikken gehad. Weer vreselijk hartverscheurend brullen maar vrij snel daarna weer even stil. Thuis honger, dus aan de borst en toen naar bed. Nog even controle temp: 37.1 dus prima. Kwartier later bleek ze gescheten te hebben, dus ook nog even controle temp: 37.5! :confused: Dat gaat rap! Nog geen koorts ofzo, maar door haar gepiep en de wetenschap hoe het de vorige keer ging kreeg ze een halve zetpil van me. Ze ligt nu lekker in haar eigen bedje te slapen. Hoop dat ze goed slaapt en dat het allemaal meevalt.

Nicci verandert hard op het moment. Haar gezicht verandert, haar stemmetje wordt anders, ze heeft ontdekt dat ze kan gillen en piepen! :D Ze volgt ons veel meer, maakt steeds meer contact. Gisteren zo schattig. Ik wilde haar nog even ophouden voor de laatste voeding en zat met haar op de grond met baby tv aan. Was iets met pinquins op en zij vond het geweldig! En steeds naar mij kijken en een 'uh' eruit persen en snel terug naar de tv kijken! Zo jammer dat Chris er niet was om te filmen! Misschien vanavond! :D

20. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Ik dacht dat maatje 74 9 maand is. Maatje 80 1 jaar en dan maatje 86 anderhalf jaar.

Share This Page