Juli 2007 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Amle, Jun 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Heb vluchtig bijgelezen en ga kort reageren, want ik voel me niet zo lekker. Lijkt er toch echt op dat Marc me aangestoken heeft, heb giga koppijn (wanneer gaan die paracetamol nou eens werken...pfff), mijn rug doet zeer, mijn kop voelt aan alsof die vol zit met watten, heb geen energie, hoest me eigen een ongeluk. Kortom, gewoon lekker strontverkouden! Wilde van alles doen, ben niet verder gekomen dan de vaatwasser inruimen en aanzetten, moet hem nog uitruimen. Wilde de handdoekenwas aanzetten, dus wasmand naar beneden gesjouwd. Toen kwam ik erachter dat er nog was inzat en ik had geen puf/zin om met die was 2 trappen op naar de zolder te lopen, dus die zit er nog in en de andere wasmand staat er nog voor. Mooi karweitje voor Marc dacht ik zo. Heb Tygo al wel uitgelaten. Ik lees dat jullie allemaal veel last hebben van regen, zal ik eens wat vertellen? Hier is het de hele dag al droog en schijnt de zon flink! Wel waait het hard. Dus ik ben lekker met de draagzak gaan lopen, was heerlijk! Ruben was lekker wakker en keek heerlijk om zich heen!

Karlijn Je bent Sverre nu aan het ophalen van het KDV waarschijnlijk, dus ipv je sterkte te wensen is mijn vraag hoe ben je de dag doorgekomen? En dan ook nog eens zonder internet, pfffffff...

Jody Fijn dat mijn tip van het opschrijven geholpen heeft! Ik hoop echt dat jullie er samen uitkomen!

Chantal Sterkte vandaag met Nicci, hoop niet dat ze teveel last van heeft!

Het is volgens mij al een tijdje geleden dat we iets gehoord hebben van Wietske/tomenjerry, toch? En Eveline?

2. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Ik ben ook erg bezitterig naar Ana-Lucia toe, het is ook meestal MIJN kind :) Maar ik zorg ook het meeste voor haar, Gianni heeft nog nooit opgestaan om haar te verschonen of haar te voeden... overdag doe ik ook alles, ik denk dat hij haar 1 keer per week verschoont, als het al zoveel is.

3. Niet meer actief

:) :) :) :) Hahahahaha!
    Maarre vandaag was het hier geen ramp om Tygo uit te laten, lekker zonnetje!

4. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Oww dat klinkt leuk zeg!!! Vir filmt hier ook nooit..ook niet als ie er wel is..en foto's maken moet ik ook vragen..Dus de enige foto's waar ik met Devin opsta zijn van die geposeerde onspontane nadat ik hem net gevraagd heb maar weer es een foto van mij met mn meisje te maken. En wie staat er later altijd met zn lieve kleine meisje vereeuwigd op de foto en de camera? Yez indeed! ;)
    Dat soort momenten zijn trouwens enorm leuk om vast te leggen, omdat het zo mooi weergeeft op welk ontwikkelingsnivo Nicci nu ongeveer zit! Is voor haarzelf denk ik ook leuk om terug te zien later.
    Wtf is beebie tv?

Oh en over het slapen..Devin slaapt de afgelopen dagen óók overdag...zelfs in de wieg waarin ze nooit wilde slapen. Vreemd dat we dat over het hoofd hebben gezien en dat gewoon veel meer 'gedwongen'moet worden om te slapen. Het persen is daardoor ook iets minder (helaas niet helemaal weg en de krampjes ook niet)

..oh wat ik vergat te 'melden' Ik ben ook ziek. Echt ziek. Verhoging en voel me beroerd, ontzettend zere keel dus ik kan niet eens tegen mn meisej praten..lekker hoor..blegh!

5. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    en sterrekind..hoe is het met jou?

6. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    @Niva: als jij mijn boek koopt koop ik het jouwe, ok?

@Melanie: wat een geweldige benaming voor het weer! Ja Tan heeft wat teweeg gebracht met haar verhaal over de hond uitlaten!

@Kar: heb je alweer internet? Wij hadden dat laatst ook, deed de server van onze provider het niet. Gelukkig wel kunnen mailen en forummen via het onbeveiligde netwerk van een onbekende buurman, maar toch liever mijn eigen netwerkje he!
    Alles goed verlopen op het kdv?

@Beebie: lachen is dat he, dat uh-en bij het tv kijken? Had Elin een paar weken geleden ook. En ze 'praat' nu aldoor als ze blij is, vooral wanneer ze in haar blote gat op de commode ligt (verlost van haar pisluier) en als ze happy wakker wordt.

@Jody: sterkte met het mentale geworstel met Ruud...

Snel ff op ok drukken nu en dan naar de wc, dan meer van mij. Hoop ik toch... Wurm heeft regeldagen namelijk... :(

7. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    In het geval van Linde (mn nichtje dus) klopt dat wel ongeveer..80 past haar nog net en ze is niet erg groot voor dr leeftijd.
    Ik kijk er dan ook erg vanop dat méallan van Melanie toen 'ie 2 was nog maar maatje 80 had..
    wat een uk! :p

8. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Van Eveline weet ik dat ze toch 4 oktober weer naar de rechtbankmoet omdat Nuon meent recht te hebben op de rente. Verder gaat het geloof ik wel goed. Chantal, Sterrekind, Eveline en ik hebben 3 oktober adgesproken voor een mini-meeting in Masterdam ;)

9. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    Lex: deal! ;)

10. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    hij wordt over 2 weken 3 en heeft nu maat 86/ 92. Maura is ook een uk. ze is al ruim 9 1/2 en draagt nog 134, soms zelfs 128. En dat is voor 7-jarigen.

11. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    He! zondag was Devin haar vermaanddag!
    sjeez..time flies..

12. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Niva, ook beterschap voor jou!
    En ik ben ook dol op boeken.... dus ik wil ook wel!
    Nog gefeliciteerd met Devin's vermaanddag!

13. Vissie

Vissie Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,413
    0
    0
    Jody,

Heel vervelend zo'n situatie! Ik ben heel blij dat het mailen een oplossing is voor het duidelijk maken van elkaars gevoelens. Dat werkt bij jullie duidelijk beter dan praten. Heel veel stertke nog, want dat zul je misschien nog wel ndig hebben! Ik hoop echt dat jullie er uit komen! dikke knuffel!

14. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Zo weinig? Tjonge!
    Ik ben ook wel bezitterig, maar dat omvat Marcel niet hoor, dat gaat meer naar buitenstaanders toe - ouders, schoonouders, tantes, ooms en aanverwante artikelen.

15. Vissie

Vissie Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,413
    0
    0
    Heb even snel bijgelezen, even geen verder reacties van mij. Andere keer weer...

Ik ga verder met mijn plakboek!

Jeroen is een beetje hangerig vandaag. Hij slaapt maar een half uur en is dan weer wakker. Krijg hem met de speen wel stil, maar die flopt er steeds uit. Hij heeftkennelijk weinig slaap nodig momenteel.

Ik ga geloof ik ook maar een dat boek kopen, oei ik groei....

16. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Wietske is op vakantie. Nog een week volgens mij.

17. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Nee Chris doet wel heel veel als hij thuis is. Zo wil hij ook de eerste luier verschonen s'ochtends. Dan heeft hij dat moment met haar al gehad. En 's avonds doet hij ook het verschonen, het omkleden en het uitbuiken. Vooral het laatste is hij goed in! ;)

18. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Ja ik sta zelf dus ook niet zovaak op de foto, maar wurm gelukkig des te meer. Ik maak ook vaak ad hoc foto's met mijn telefoon die ik dan naar mijn moeder mms, die woont aan de andere kant van het land dus kan haar kleinkind niet zovaak zien.
    Ow en Marcel heeft een tijdje terug een filmpje gemaakt van da wurm als ze in haar wieg ligt te 'zingen', en gisteren heeft hij dat omgezet naar digitaal en op zijn website gezet. Echt geweldig vonden mijn ouders dat!

Jammer van de krampjes en het persen maar wel fijn dat Devin nu beter en meer slaapt! Wie weet gaan die krampjes straks ook wel over? Gewoon maar afwachten en zo door gaan zou ik zeggen?

Dan moet je maar veel naar haar lachen!

19. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Is leuk he die geluidjes die ze maken als ze naar tv kijken :) Ana-Lucia kijkt soms ook ff naar een tekenfilmpje (als ik bvb douche of zo) en dan zit ze ook te uh, ah en ooh-en :) 't Is een echte kletstante, ze vertelt hele verhalen tegen d'r beertjes, zo cute :) Maar ze is nog meest van al in d'r nopjes als ze op het verschoonkussen ligt in haar blote poep :) Best grappig.

Hoop dat Nicci verder niet veel last meer zal hebben van haar prikjes!

20. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn

Share This Page