Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

17 sep 2006
    644
    0
    0
    ik werk in de kinderopvang
    ik woon in het westland

Je hebt dubbel zo gelijk Kirby :p

2. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Tjee, heb het giga druk en kom maar niet bijgelezen. Begin maar weer vanaf hier dan maar!
    Linda welkom.....

Hier alles heerlijk zijn gangetje. Zoë is zo'n schatje! Ze krijgt al een echt ritme!
    De avonden zijn tegenwoordig zo lekker. Heerlijk met zijn tweetjes op de bank of sporten etc. Soms lijkt gewoon net alsof we geen kind hebben! Overdag kan ze zichzelf best lang vermaken en kan ik zelf wat dingetjes doen. Verder spelen en wandelen we lekker, ach de dagen gaan snel voorbij. En wat wordt ze al groot inene!

Ga nu weer meelezen en reageren hoor!

twinny

3. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    ;) Welkom terug Twinny! Fijn dat je zo geniet van je meisje!

4. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

ja die kan wel plat..maar dan ligt ze wel minder beschut tegen de wind.lijkt mij..nou ja ik hoop het nog 2 maandjes te kunnen rekken. ik loop al met de kap open want mevrouw wil onderweg alles volgen, zo nieuwschierig al!

5. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

17 sep 2006
    644
    0
    0
    ik werk in de kinderopvang
    ik woon in het westland
    Eveline: ik ben aan het gogelen gegaan...zie foto
    Nu heb ik een vraag aan jou, als prof-fotografe

Hoe maak ik die rozenblaadjes roze?
    Ik vind zwart wit foto's altijd mooi, als er dan een detail in kleur naar voren komt.
    Is dit moeilijk voor mij als leek om te fixen? (ik heb bijv psp)

6. sonya one love

twinny...ja he ineens komt de dag dat ze zich zelf al kunne vermaken en dat het allemaal wat makkelijker wordt. hietr is dat nu ook zo ver.. eindelijk ... de zwaare weken zijn voorbij, denk dat het nu alleen maar nog leuker wordt ;)
    geniet van je meisie

7. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Heb je dan zo'n kleine bak of zo'n groot kind! Ze passen er in principe vrij lang, denk zo'n maand of 5 moeten ze makkelijk halen.

8. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Hey Tweety volgens mij kan je Eveline hierover beter even pben als je antwoord wil, want ze is al even niet meer gesignaleerd en stel nou dat ze niet de tijd heeft/neemt om bij te lezen dan mist ze je hele vraag. Dat zou zonde zijn toch?

9. sonya one love

hahah ik denk allebei..ze is nu 58 cm maar mijn bak is niet zo groot hoor.. nog 10 cm en dan ligt ze met de voeten tegen de rand!

10. Niet meer actief

Gewoon lekker meekletsen hier! Welkom! Weet je hoe een forum werkt? Anders krijgen we hetzelfde tafereel als toen met veelcijferigeMelissa. Die snapte niet hoe een forum werkte, die dacht dat dat hetzelfde was als MSN en er ontstond een flinke rel toen.

Maar vertel eens wat over jezelf!

Ik heb 1 zoon, Ruben, geboren op 22 juli 2007 na een zwangerschap van 41 weken en 4 dagen. Er is een boel gebeurd bij mij qua zwangerschap en bevalling (ik zeg wel eens voor de gein dat mijn bevalling 3 weken duurde, maar duurde eigenlijk 'maar' 30 uur), maar vertel ik nog wel eens aan je. Is een heel verhaal namelijk, typ ik nog wel een keer. Ik ben 31 jaar, 2 jaar getrouwd met Marc en woon in Roosendaal. Heb 1 hond (labrador) en 2 katten. Ik werk niet, zit in de WAO (100% afgekeurd). Mocht je nog iets willen weten, dan hoor ik het wel

Liefs, Tanya

11. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Nou 10 cm! Dat groeit ze toch niet in zo'n korte tijd!? :confused: En hoeveel ruimte heeft ze dan nog boven haar hoofd? Ik denk inderdaad dat het nog vrij fris is voor haar om al in de wandelwagen te gaan. Maar goed, wie ben ik! :oops:

12. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Moest jij binnenkort niet voor een herkeuring?

13. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Hehe, had het nog niet gezien :) Moest me meisje ff gaan voeden en dus niet meer teruggescrold :)

14. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ik heb een grote bak en vijf maand gaat ze ook niet halen hoor... denk nog een weekje of drie-vier en dan is het afgelopen.

15. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ik heb een grote bak en vijf maand gaat ze ook niet halen hoor... denk nog een weekje of drie-vier en dan is het afgelopen.

16. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Een vraag: Nicci is nu 53 cm. Welke maat winterjas zou ik dan moeten kopen? Ik dacht zelf aan 68, maar vrees eigenlijk dat dat te groot gaat zijn. 62 veiliger? Iemand een idee?

17. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Goh ik dacht echt dat baby's langer in de bak zouden liggen. Wel zo gezellig voor ze natuurlijk! Nicci wil ook alles zien. Maar helaas voor haar valt ze door het geschommel vaak in slaap! ;)

18. sonya one love

ik heb voor haar maatje 62 gekocht ze heeft nu maatje 56.
    maar ik heb een niet te dikke jas gekocht, want ze liggen toch diep onder de dekens

19. Niet meer actief

Yup, in november

20. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Normaal groeien kindjes ongeveer 3cm per maand maar wsch groeit Nicci ietsje sneller omdat ze dysmatuur was. Ik denk dat je er twee zal nodig hebben, eerst maatje 62 dan 68... Denk niet dat je de winter zal kunnen overbruggen met maatje 62... je kan natuurlijk ook een kopen in maatje 68 maar dan zal ie in het begin wat te groot zijn.

Deel Deze Pagina