Jij schrijft toch dat jij hebt wat de mannen van Jody en Niva hebben? Of lees ik het helemaal verkeerd?
Ja dat wel, maar ik moet Marc op dit moment verdragen, ik moet zijn chagrijnige buien aanhoren, zijn gescheld op alles, hij reageert alles af op mij, alles wat ik doe of zeg komt verkeerd over en daar reageert hij heel geprikkeld op. Dus niet arme Marc, maar arme ik vind ik. Ik weet wel dat niet alles aan hem ligt hoe het er hier vaak aan toe gaat, maar als alleen ik verander schiet het niet op natuurlijk. We moeten samen veranderen. En het is niet zo dat als er niets veranderd dat ik dan wegga bij hem, ik vind hem alleen even niet meer zo leuk...
Oh jeetje, Tanya, ben jij nu de volgende met een crisis thuis? En dan gaan we ook nog eens de sombere tijd van het jaar in waar je dan nog meer dan anders met elkaar opgescheept zit omdat het pokkeweer is. Naja, jij kunt tenminste Marc dan met de hond wegsturen
Misschien moeten we ff een week aan mannen-ruil doen. Alex naar Niva, Vir naar Jody, Ruud naar Tanya enz..... Dan zien ze misschien dat het overal druk is met een kleine in huis en dat de aandacht in elk gezin verdeelt moet worden....
Hihi, ik kom eventjes spieken. Hier zijn er ook al een paar pittige gesprekken met vriendlief geweest tijdens onze vakantie. Zal het dan toch te maken hebben met onze nieuwe rollen? Ik ga komende week lekker met marin een weekje bij mijn oiders in het vakantiehuis op Vlieland zitten. Vriendlief moet werken. Jammer! :^o groetjes Femke en Marin
linnetje1000 schreef: Hoi Allemaal, Wat leuk om gelijk zoveel reacties te krijgen, dank jullie wel daarvoor. Ik zal even wat over mijzelf vertellen.. Ik ben Linda, woon samen met mijn vriend,onze mooie dochter Naomi in de provincie Groningen. Verder hebben we nog een eigenwijze beagle Luna en een kat Gizmo. Vorige week ben ik 28 jaar geworden. Ik ben bevallen van Naomi op 22 juli 2007! En ze is het mooiste wat ons is overkomen.. Het is tot nu toe een tevreden en makkelijk meisje Wat me vooral leuk lijkt aan deze site is dat als je ergens mee zit of je weet ergens geen antwoord op, hier altijd wel een antwoord te halen valt. Nou zo eerst genoeg over mij, ik ga nog even verder lezen.. xxx linda Hoi Linda, Ik ben Diana, 32 jaar, en ik woon in het westland samen met mijn vriend Arthur. Op mijn uitgerekende datum, 27-7-2007 werd Iris geboren via de natuurlijke weg, wat achteraf beter toch een keizersnede had moeten worden gezien de risico's die er waren... Na 19 uur weeën (ruggeprik en infuus, en wee-opwekkers) zat Iris klem met haar schoudertje (ze was te groot voor mijn bekken) en moest er met geweld uit getrokken worden. Met als gevolg dat ze de eerste week haar linker arm totaal niet gebruikte... Ontwricht ofzoiets. We lopen sinds ze een week is bij de fysio, niet meer voor dr armpje hoor, die doet het nu weer prima gelukkig, dat herstelde zich grotendeels ook zelf) we trainen nu dr nekspieren beter. Ik ga dat bijna onzin vinden hoor, de fysio, Iris doet het naar mijn inziens prima. Ik zal het morgen op het CB eens navragen...(vóórdat ze de 2 prikken krijgt, want daarna zal ik het denk geheid vergeten...) Iris is een vrolijke tante, rustig ook, slaapt overdags veel, groeit goed. Alleen savonds wat onrustig, soms nog wat darmkrampjes maar die nemen al wat af geloof ik...gelukkig! Iris heeft deze mama weer helemaal blij gemaakt met afgelopen nacht. Na 2x weer vroeg te zijn, bleef ze vanmorgen tot 7.00 vredig liggen in dr bedje, beetje kletsend vanaf 6.30 uur. Gisteravond kregen we er ook zowaar 150cc in En dat al om 22.15 uur. bah het plenst hier... zometeen gaan we samen bij oma op visite, half uutje rijden, dus ik ga maar ná de spits weg. Ik ben toch zooo blij dat ik mn rijbewijs heb gehaald toen ik 36 weken zwanger was..hihi Wat een toestanden zeg met die mannen...hier is het ff lekker rustig... T komt hiero ook voornamelijk door mij denk ik hoor...die hormonen blijven opspelen en ik kan minder hebben, of vat de dingen net anders op dan dat ze bedoeld worden. Maar gelukkig kan Arthur hier best goed mee om gaan en laat die me gewoon ff af en toe... en op het juiste moment komt die weer contact zoeken Ik ga maar eens aankleden. Allemaal een fijne dag..en succes en sterkte voor diegene die het nodig hebben. tot later! en Linda, nogmaals welkom! Ik ben benieuwd naar een foto van jouw dame
PFFFFFFFFFF! En nu is meneer beledigd omdat ik hem een sukkel heb genoemd! Maar dat ben je toch ook als je weet dat ik vandaag naar het zieknhuis moet en je dus de adapterset voor de maxi-cosi lekker in je eigen auto houdt! Nee hoor schat, ik heb de auto helemaal leeggehaald. Niet dus. Volgens mij heb ik nu alle recht om hem even een sukkel te noemen. Marin kreeg zowat kokende melk uit mnijn borsten.
Hoi Linda, welkom hier. Ik klets zelf ook nog niet zo lang mee hier, ben dus ook een nieuwkomer! Mijn naam is Marieke, ben 29 en ben vandaag precies twaalf weken geleden bevallen van dochter Nova. M'n bevalling is best snel gegaan. 's ochtends om kwart voor zes zijn m'n vliezen gebroken. We lagen er nog grapjes over te maken en ons af te vragen of hubbie wel naar z'n werk zou gaan (hij had nl niet zo'n zin, goed excuus dat je vrouw ligt te bevallen). Maar al snel begonnen de weeen en die waren gelijk ook volle bak. Hubbie probeerde te timen of we de vk al moesten bellen, maar het leek niet te stoppen. Om kwart over acht kwam de vk en toen had ik al zes cm ontsluiting. Na een uur zou ze terug komen, maar na 40 min kon ik niet meer. Gelukkig woont ze dichtbij en toen ze er weer was bleek ik al 10 cm te hebben. Het persen duurde vrij lang omdat ze met haar gezicht naar boven lag. Toen er gesproken werd over ziekenhuis en pomp en tang enzo dacht ik no way! Dus nog maar even een tandje erbij gezet. Na anderhalf uur persen is ze om kwart voor elf geboren, een supermooie meid! M'n lijf bleek al dat geweld echter niet aan te hebben gekund, moest alsnog naar het ziekenhuis met een subtotaal ruptuur. Ik in de ambulance, Nova met hubbie en m'n moeder erachter aan. Omdat ik veel bloed verloren had moesten we een nachtje blijven, maar de volgende dag gelukkig weer naar huis. Na een lastige start, veel krampjes, gespannen spieren etc gaat het nu goed! Ze is een vrolijke baby die erg goed groeit! Geloof trouwens dat ik m'n bevallingsverhaal hier nooit verteld heb, altijd leuk om nog eens te doen! Moet morgen weer beginnen met werken, heb echt het gevoel dat er nu weer een periode is afgesloten. Zoveel tijd alleen met Nova krijg ik nooit meer. Best een lastige gedachte toch. Hoewel ik denk dat als ik eenmaal weer aan het werk ben het toch ook wel lekker is om weer eens met andere dingen bezig te zijn.
Oh wat irritant! Heb het ook een keer gehad dat Mario alle autostoeltjes in zijn auto had terwijl ik met de kids naar zwemles moest. Gelukkig hebben we de Maxi-cosi altijd in huis staan en hebben we geen adapterset daarvoor nodig. Met sukkel komt ie bij jou nog goed weg trouwens... ik had toen heel andere benoemingen op mijn lippen......
Zo, ook ik zal zo mezelf even voorstellen aan Linda. Maar eerst even nog de mededeling dat ik gisteren ook de hond van Tanya ben tegengekomen op weg terug van koor. En het voorstellen moet nog even wachten want er blèrt iemand boven...
Hoi nieuwelingen. Ik ben Eveline. Ben 14 juli bevallen van een mooie dochter, Giulietta Demelza, roepnaam Demelza. Voor foto's, zie mijn album. Ik ben hier volgens mij de meest onzekere factor op het juli mama forum. Zo ben ik er opeens heel veel achter elkaar en dan weer te druk en kan ik weer een tijd afwezig zijn. Doe altijd mijn best om op iedereen te reageren en bij te blijven, maar er kunnen ook zomaar een paar dagen voorbij gaan met alleen maar ego berichten. Ik las iets over een mannenruil. Over het algemeen heb ik niets te klagen over Jerry, maar vandaag wel. Meneer gaat gelijk na het werk naar Rotterdam voor de bekerwedstrijd van Feyenoord. Dat ik met gruwelijke rugpijn thuis zit en al moeite heb om kruimeltje uit bed te halen en om een half uur stil te zitten met voeden dat zal hem aan zijn anus oxideren lijkt wel. En ja, ik weiger om hem te smeken thuis te blijven. Lijkt mij dat dit iets is wat ie zelf ook kan inzien. Hij ging vanmorgen om half 7 de deur uit en zal vannacht rond half 2 pas terug zijn. Sja... als dat zijn idee is van samen zorgen dan zal ik wel iets missen. Dus voor vandaag zoek ik een invalman die mij kan helpen met de zwaardere taken. Overigens... de voorkeur gaat uit naar een vrouw i.p.v. een man *zucht* Waarom was ik nou niet zo slim als Twinny en doe ik het niet gewoon zonder man! *zucht*
knappe hond heeft Tanya, want hier loopt ie ook regelmatig rond....En ik maar denken dat die beesten aan de lijn gehouden moeten worden.
Hahaha dat zou geweldig zijn! ..Zolang ik Ruud niet krijg trouwens want die is te sportief en ik ben een luiwammus momenteel..(grinz) Doe mij dur maar eentje met humor ( want anders moet ik dat zo missen als vir weg is, en lachen is zó belangrijk momenteel) Kan je met Alex een beetje lachen?
Hey Femke, leuk je hier weer eens te zien. Lijkt me lekker dat weekje weg..maar zul je je vriendjelief dan niet toch stiekum wel heel erg missen?? effe off the record..maar ik vind Marin zó'n coooole naam..die was nr 3 van ons favo lijstje...
Goedemorgen ladies, Linda: welkom! Veel plezier hier en klets vooral gezellig mee. Ik zal mezelf ook ff kort voorstellen: ik ben Elma, kom uit Friesland, ben 24 jaar jong, 7 jaar samen met Bas, getrouwd sinds maart 2007 en we zijn op 18-7-07 de trotse ouders geworden van onze zoon Brennan. Brennan is na een pittige bevalling van 8,5 uur op 18-7-07 geboren in het ziekenhuis met de vaccuum. Het vruchtwater is gebroken op dinsdagavond, geen weeen. De volgende ochtend begonnen de weeen om 08.30 uur en kwamen gelijk om de 5 minuten. Na 6 uur had ik volledige ontsluiting en mocht beginnen met persen. Na ruim een uur te hebben geperst, was Brennan er helaas nog niet en dat zou waarschijnlijk ook niet lukken zonder hulp. Ik moest met de ambu naar het ziekenhuis (een helse rit, het wegzuchten van persweeen!). In het ziekenhuis is de vaccuum erop gezet en na 2 persweeen is Brennan Noah geboren, om 17.00 uur precies! Ook hebben we nog een stoere jack russel genaamd Diezel. We zitten momenteel in een verhuizing, de 3e dit jaar! Mijn man is militair en door de week niet thuis. Zelf ben ik directiesecretaresse en heb nog verlof tot januari! Eef: zwaai!! Doe rustig aan en neem inderdaad ff lekker de tijd voor je dochter en je bedrijf! Femke: leuk om weer ff wat van je te horen. Jammer dat je kerel beledigd is.... Hier alles nog steeds goed... Brennan heeft vandaag voor het eerst officieel maatje 62 aan! Hij slaapt 's nachts perfect en wordt standaard om 08.00 uur wakker! Zal vandaag verder niet meer online zijn; moet naar de tandarts en de ortho en daarna shoppen voor het nieuwe huis! Tot morgen.. Liefs Elma
Goedemorgen, ik surf weer even op het netwerk van een van mijn buren.. dus ik ga even niet reageren, sorry.. Weet niet hoe lang ik online kan blijven (erg instabiel allemaal). Linda welkom! Ik vertel mijn verhaal wel een keer als ik weer gewoon internet heb. Sverre heeft het heel goed gedaan op het KDV! : ) Hij heeft zelfs goed geslapen daar! Ik wist niet wat ik hoorde. Hij was wel bekaf toen hij weer thuis was. Dus veel huilen... Maar daar had ik wel op gerekend. Hele avond weer met hem op mijn borst, en Alex was er niet dus ik kon weer geen poot verzetten. Mannenruil.. Als ik lees hoeveel de mannen hier toch wel meehelpen met zorgen enzo word ik soms wel jaloers.. Ik ben echt 80% van de tijd alleen met Sverre. Ook 's avonds en in 't weekend. En is hij thuis, dan moet ik echt zeggen dat Sverre een schone luier moet ofzo. Vanmiddag moet Alex Sverre ophalen van het KDV en is hij eigenlijk voor het eerst alleen met hem. Zal wel goed gaan, maar toch. Dus Eef, ik weet maar al te goed hoe je je voelt vandaag (al heb ik geen rugpijn gelukkig)... Ik had me het ook wel anders voorgesteld geloof ik.
Maura's juf is ziek, dus ze mocht vandaag thuis blijven. Nu zit ze Milyan de fles te geven. Toch handig zo'n grote dochter