Juli 2007 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Amle, Jun 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

Mar 5, 2006
    5,590
    0
    0
    Ze verwijten me wel eens dat ik uniformgeil zou zijn.
    Valt best mee hoor. Mijn vorige vriend was ook militair en daarvoor had ik iets met een politieman. Dus dat valt best wel mee! O:)

2. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    de meningen over zetpillen verschillen. Ik geef ze dus pas als ze hoger dan 38, 5 krijgen. Of het moet zo zijn dat ze erg moe zijn maar door de verhoging de slaap niet kunnen vatten, dan geef ik het al eerder. Maar sowieso alleen als ze verhoging hebben en anders niet.

3. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    @ Linda: Welkom meis!

Ff iets vertellen over mezelf: ben dus Kirby, 24 uit Roeselare, België en ben op 15 juni mama geworden van Ana-Lucia. Toen ik 13 (bijna 14) weken zwanger was, hebben ze een bandje rond mijn baarmoederhals gedaan omdat ik in 2005 een kindje heb verloren na 23 weken zwangerschap door vroegtijdige weeën, baarmoederhalsinsufficiëntie en een achterlijke gyn. Dankzij het bandje, platte rust en weeënremmers vanaf 13 weken en 10 weken ziekenhuis is het gelukt om Ana-Lucia 36w3d te dragen. Normaal zou ze op 20 juni ter wereld komen dmv een geplande keizersnede maar op 12 juni kreeg ik hevige weeën en toen bleek dat ze het niet meer konden tegenhouden, kreeg ik longrijping toegediend en hebben ze haar op 15 juni om 8u39 gehaald met ks.

4. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam

5. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Zorgt ze ook zo graag voor Milyan? Ik ben de oudste van zeven en was ook altijd gek op de beebjes :) Deed niks liever dan mama helpen, verschonen, flesjes geven enz :)

6. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Wat ik me gister ineens tijdens het stofzuigen afvroeg (hihi écht)

lma: hoe gaat het bij jullie met het verhuizen enzo? Ik wil nog effe zeggen dat ik je een ontzettend stoere en sterke vrouw vindt zoals je alles regelt en doet. Je moet zóveel alleen doen en zelf regelen en in je uppie afhandelen. Rondom het huis, de verhuizing, de verkoop van jullie huis, met een pasgeboren beebie, en een vriend die heeeeel vaak weg is. Ik vind het knap van je en heb daar veel respect voor. Weet niet of ik het je eerder heb gezegd.,..Maar bij deze!

En terwijl ik dacht aan die verhuizing van LMA kwam ik uit bij Beebie..Die tijdens haar zwangerschap zo lekker aan het verbouwen waren telkens. Jullie badkamer was nog maarnét klaar en toen werd Nicci zomaar out of the blue geboren toch? Geniet je er inmiddels lekker van? Is alels alsnog naar wens en tevredenheid? Is het eindresultaat uiteindelijk mooi geworden?
    Ik kan me zo voorstellen dat je af en toe eventjes met Nicci in je armen in die badkamer staat en iets denkt in de trant van : "goh, dat ziet er toch allemaal super uit!! Moet er niet aan denken dat het nog was zoals..mijmer mijmer" :)

Euhm..concreet wilde ik daar niks over zeggen of vragen..behalve dat ik me afvroeg of je er blij mee bent ;)

7. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Hey Kirby, Ana-Lucia is op dezelfde dag jarig als mijn broer... valt me nu pas op.

8. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    ja, 't is echt een moedertje... en de boys zijn vadertjes, vooral Meallán is gek op Milyan.

9. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Hahhaa..heb je er wel es aan gedacht om je vorige vriend en die dáárvoor eens uit te nodigen in uniform samen met je vent in uniform om zelf in een verpleegsterpakje de serveerster uit te gaan hangen voor de drie heren?....Ik denk dat je dán namelijk zou kunnen spreken van uniformgeil!

(maar toegeven..uniformen zijn écht sexy. Zelfs mijn vent in zijn 'chef' outfit is sexy...Straalt authoriteit uit ofzo, ik denk dat wij vrouwen..of ik tenminste..daar heel primitief op vallen)

10. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Tanya, je had laatst van die mooie foto's van Ruben geplaatst, maar ik had nog helemaal niet gereageerd. Toen ik die foto's zag met zijn prachtige bos haar bedacht ik ineens dat hij wél Leeuw is van sterrebeeld (Milyan namelijk net niet) en dat past toch prima!

11. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Ai ai ai, het kinderkledingzaakje hier in het winkelcentrum heeft opheffings uitverkoop. Alles (ook de nieuwe collectie die net pas binnen is) 50% korting!

Kon het dus niet laten om wat kleertjes voor Raven te kopen (1 knalroze rompertje met lange mouwen, 1 3-delig pakje van fluweel en een truitje)
    Net toen ik afrekende kregen ze nieuw spul binnen, dus ik denk dat ik aan het einde van de middag nog maar eens een keertje daar naar binnen loop.
    Wat ze hebben daar wel erg leuk spul...

12. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Begrijp helemaal wat je bedoelt Niva, behalve dan dat ik regelmatig eens buitenkom is het hier hetzelfde. Ik geniet ook van de tijd zonder verplichtingen (behalve dan voor mijn lieve meis zorgen, maar dat vind ik heerlijk en voelt totaal niet aan als een verplichting).

Hoop dat Devin niet teveel last heeft van d'r prikjes.

13. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

Mar 5, 2006
    5,590
    0
    0
    Ik zal me ook nog even kort voorstellen. Ben hier niet vaak, maar het is toch handig om te weten toch?
    Ik ben Femke, mem van Marin. Ze is 5 dagen voor mijn 30e verjaardag geboren na een zwangerschap van 42 weken.
    in de week voor de bevalling ben ik 3x gestript zonder resultaat. uiteindelijk hoefden ze me na het breken van de vliezen niet meer aan het infuus te leggen omdat de weeen plotseling out of the blue om de 2 minuten kwamen vlak nadat de vliezen gebroken waren.
    marin is na 6,5 uur geboren. Ze doet het grandioos. Ik moest nog een uur onder narcose inelkaar geborduurd worden. Uiteindelijk heb ik nog 2 bloedtransfusies gehad vanwege het grote bloedverlies. We hebben 4 dagen in het ziekenhuis gelegen.
    Marin doet het zxoals ik akl zei grandioos. Ze slaapt vanaf het begin 's nachts door dus ik ben snel opgeknapt. Twee weken etrug was ze bij het CB 58,8 cm en dik 5200 gram. Het is dus een flinkerd.

Ik ga jullie nu verlaten want ik moet op controle bij de gyn.

14. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Femke, suc6 bij de gyn. Schitterende foto van Marin (boef) trouwens!

15. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Niva, dikke knuffel voor jou en je meis! Stond ook te snikken toen Ana-Lucia d'r eerste prikjes kreeg, gelukkig was Gianni mee, was echt verschrikkelijk. De tweede keer vond ik makkelijker.

16. Niet meer actief

Melanie Ik voel me steeds beroerder. Vanmorgen toen ik opstond was het het allerslechtst. Nu na 2 paracetamol gaat het iets beter, maar helemaal happydepappy nog niet. Ik las van de week dat je 10 oktober 10 jaar getrouwd bent, en toen realiseerde ik me dat je dus op 10-10 10 jaar getrouwd bent, is wel bijzonder hihihi. Ook wij proberen hier al vaste papa-momenten in te voeren. Nadat wij 's avonds gegeten hebben gaat Marc altijd uitgebreid kroelen met Ruben, omdat Ruben dan altijd wakker is. En Marc doet sowieso Ruben verschonen en omkleden voor de laatste fles. En 's ochtends doet hij ook wel kroelen met hem, maar dat ligt er maar net aan of Ruben dan wakker is.

Femke en Elma Ik neem nog steeds mijn petje af voor jullie, omdat jullie vent militair is en dat jullie hun dus vaak moeten missen. Ondanks dat ik Marc vaak achter het behang kan plakken zou ik dus helemaal niet zo lang zonder hem kunnen!

Karlijn Balen dat Vista nog steeds zoveel problemen heeft! En fijn dat het met Sverre zo goed ging op het KDV. Veel plezier bij Irena vandaag! En over dat ongelukkig voelen, da's heel herkenbaar. Ik voel me ook niet happy op dit moment. Natuurlijk ben ik dolblij met Ruben, maar het is gewoonveel zwaarder dan ik me voorgesteld had. En dan niet eens zozeer de verzorging van hem, maar wat voor impact alles heeft op de relatie tussen Marc en mij. Hoe wij op dit moment met elkaar omgaan.

Niva Ik heb de bevallingsvideo een paar keer teruggehoord (Marc had ingezoomd op mijn gezicht en de camera op de kast gezet, maar op een gegeven moment draaide ik op mijn rug en dus zie je helemaal niets maar hoor je alles wel) en ik blijf het bijzonder vinden. Ik heb mijn leven nog helemaal niet zo voortgezet. Het scheelt denk ik ook dat ik niet werk, het blijft bij mij hetzelfde als bij jullie tijdens jullie zwangerschapsverlof. Volgens mij ben ik de enige hier die geen werk heeft of niet? Hoe is het nu met Devin? *edit* las effe verder. Ja erg hè, als ze zo huilen.

Hond Wij hebben dus een hele knappe hond :) ;) ! Zo is tie in Goes, dan weer in Amsterdam en zo ligt hij weer naast me op de bank. Zou nou daar de term hondenweer vandaan komen? :-k

Ikke Voel me dus behoorlijk kut, zowel geestelijk als lichamelijk. Heb gisteren geprobeerd te praten met Marc maar lukte niet echt. En ik voel me mislukt, mislukt als vrouw, als moeder, als weetikveelwat. Voel me overbodig, nutteloos, blegh!

17. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    :)

18. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Dikke knuf voor iedereen die niet lekker in haar vel zit of wiens vriend/man op dit moment niet "lief" is.

19. jekkia

jekkia Fanatiek lid

http://www.zerocondooms.nl/

10 gratis condooms (geen verzendkosten)
    misschien handige tip voor degene onder ons die met de jasjes aan spelen? ;)

20. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Tanya, wat jammer dat je je nog steeds zo beroerd voelt. Hopelijk krijg je vandaag de kans om nog een beetje te slapen als Ruben ook slaapt. Is toch de beste medicijn.

Ik ben tijdelijk werkloos.... moet pas weer in augustus aan de slag. Dus als hier straks weer iedereen weer werkt dan moeten wij ons hier met z'n tweetjes vermaken ;)

We zouden eigenlijk op 3-10 gaan trouwen, maar toen was het gemeentehuis in Vaals dicht omdat het in Duitsland dan Tag der deutschein Einheit is (geen idee wat Vaals ermee te maken heeft), dus werd het een week later, 10-10 dus. Achteraf gezien past dat wel bij ons want we hebben wat met maffe data:

mijn opa is van 5-5-25, Myron van 6-6-00, mijn schoonmoeder van 8-8, de trouwdag van mijn grootouders is 15-11-51, en dus is het eigenlijk niet raar dat Milyan op 20-07-2007 ter wereld kwam.

Share This Page