Waar ben jij de hele dag mee bezig dat je dit soort site's tegenkomt? Krijg bij jou altijd de indruk dat het met Raven van een leijen dakje gaat. Je hebt altijd leuke website's gevonden of je bent gaan winkelen of op een stedentrip ergens.... Wel fijn als dat zo is, betekent dat Raven een lieve en makkelijke baby is..
hihi tan, wat grappig dat je dus een hele video-opname hebt waar je alleen naar kan luisteren. Zul je in het begin wel flink van gebaald hebben zeker, dat je geen beeld had? Maar toch beter dan niks wat je nu hebt. Ik vind het prachtig om die beelden terug te zien. We hebben de bevalling zelf niet gefilmd, maar het moment dat Devin op de grond lag (en dus net uit me gehaald was) en ze haar leegzogen en ze moest ademhalen heeft vir de camera al gepakt en zat ie achter me (ik zat tegen hem aan) te filmen. Prachtig, hoe die oogjes 'open'gaan, ze haare erste huiltje produceert etc etc.. Kut dat je je zo rot voelt. Ook voor Kar trouwens. Sjee, het leven na de bevalling lijkt wel een rollercoaster waar we allemaal één voor één achter elkaar in rondgeslingerd worden. Over de kop gaan, misselijk worden, soms zelfs kotsen. Waarin we ons heel goed vast moeten houden, het ene moment gillen van opwinding en blijdschap en het andere moment angstig of onzeker ons vastklampen aan onze partner/ bijrijder. En dat allemaal in zo'n kort tijdsbestek. Ik denk dat het allemaal tijd nodig heeft om weer voorzichtig op zijn plek te vallen. Jezelf leren accepteren, van jezelf leren houden, je relatie weer ordenen en elk je eigen plekje terugvinden en balans zoeken en vinden. Het duurt allemaal even maar ik denk dat alle energie die je erin steekt nu, je later dubbel en dwars terugkrijgt via Ruben! P.s. voel je je niet beter nu je je kapsel lekker weer gepimpt hebt? Misschien een dagje zonnebanken of maskertje/ badderen etc ? Knuffel
Te veel om op te reageren. Maar ik wil de mama's die het nodig hebben een flinke knuffel geven! Kom op meiden... En mama's die hun vent een schop onder hun reet willen geven... DOEN! Dat lucht vast op. Enne, negeer ze eens lekker, doe net of ze lucht zijn. Want we kunnen zonder mannen, kijk maar naar LMA die meer dan part-time vrijgezel is en naar Twinny die het ook zonder man kan. Goed, ik ga me verdiepen in het fenomeen Google. Om daar naar voren te komen als mensen hier in de buurt op zoek zijn naar een fotograaf! Verder heb ik volgende week een gesprek met een drukkerij. Ik wil geboortekaartjes aanbieden. Dus dat ik binnen 24 uur na de geboorte foto's kom maken voor op het kaartje en alles regel met de drukker. De klant hoeft alleen maar een lijst met adressen in te leveren, te zorgen dat ie belt om foto's te komen maken en te betalen. De drukker en ik regelen dan de rest. Denk dat zoiets best gaat lopen...
Die link stond in een boekje wat hier bij ons op de plee lag www.zodesign.nl leuke knuffels, wel beetje duur (klik work en dan de bovenste link) Raven is een heel makkelijk kind (ff afkloppen voordat ik mezelf nu jinx) ze huilt weinig, slaapt goed, groeit goed, is verder erg vrolijk en actief (en wordt nu dus wakker ) Ze komt nu braaf om de 3 uur dus tussendoor krijg ik best veel gedaan (als ik zin heb teminste) Ga d'r maar eens halen voordat ze het op een krijsen zet
god damn... dat klinkt te mooi om waar te zijn. Dat wil ik ook. Op zich mag ik nog niet klagen, slaapt ze 's avonds en 's nachts goed, maar overdag blijft het bij slaapjes van hooguit 1,5 uur. En de nachten slaapt ze nog niet door hoor. Ze komt minimaal 1 keer per nacht. Het liefst komt ze rond 3 uur en dan rond half 6, net voordat we wakker worden van de wekker van jerry.
Nou, dat beest gaat hier ook al de hele morgen regelmatig los hoor! (zijn er nog mensen die ons nog kunnen volgen?)
Niva: ook ik ben nog helemaal niet klaar met de bevalling en alles wat daarbij hoort. Vind het nog steeds fijn om erover te praten en de foto's te bekijken. En te bedenken hoe bijzonder het wel niet allemaal is. Vandaag is de laatste dag van m'n zwangerschapsverlof, vanavond de laatste keer yoga, echt de afsluiting van een hele speciale periode. Maar weet niet of ik er al klaar voor ben om het af te sluiten. Tja, weinig keus natuurlijk, maar vanaf morgen ben ik een werkende mama. Voor de bevalling heb ik een boek gekregen over het eerste jaar als mama van S. Lampe. Toen ik het las vond ik het allemaal redelijk depri en moeilijk, maar nu is het zo herkenbaar allemaal. Misschien een aanrader voor wie niet zo lekker in z'n vel zit. Het gaat erover dat die roze wolk vaak helemaal niet zo roze is en dat je jezelf weer een nieuwe plek moet leren geven. Als vrouw, als partner, en natuurlijk als moeder.
Ooit komt de tijd.... (bah wat klinkt dat afgezaagd), maar het is wel zo. Het is soms ook vreselijk zoeken naar wat ze prettig vinden. Milyan slaap het liefst, of eigenlijk alleen maar, in zijn wandelwagen, lekker ingestopt in zijn dekentje. Het liefst tot aan zijn neus. En wat al onze kinderen prettig vinden is als er iets aan hun neusje zit. Dus ze stoppen hun neusje als het ware in hun knuffel. En zo ingepakt slaapt Milyan makkelijk 3 uur door. Hij komt om de 4 uur, dus een half uur vóór zijn fles en een half uur na zijn fles is ie wakker. 's morgens is ie erg onbetrouwbaar... als ik geen wekker zit slaapt ie tot half acht/ acht uur. Zet ik wel de wekker wordt hij kwart voor 7 wakker
Jeetje, Niva krijgt wel wat te verduren van ons, zeg... Twee pietjes- precies op het forum... eerst ik met de geboortedatum van Devin, nu jij met je 3-tjes en 4-tjes
Marieke, geniet er dan nog maar lekker van vandaag. Hoeveel dagen moet je gaan werken? Dat je iets af moet sluiten heb je trouwens altijd wel met kinderen. Myron zit nu het laatste jaar in de onderbouw, Meallán het laatste jaar op de creche, straks gaat Maura al naar de middelbare school... enz.
Ik denk inderdaad dat die uitdrukking de schuld van Tygo is... Maar wel knap van hem dat hij zo overal komt, hoewel ik liever had dat hij nou een poosje in Roosendaal bleef want ik heb het wel weer gehad met jouw hond hierzo! Ben je niet, maar dat denk je natuurlijk wel. Dus nog maar een keer proberen te praten met Marc? Want zo is het ook niet gezellig. Maar misschien uitstellen tot je jezelf weer wat beter voelt? Haal een kilo kiwi's en eet ze allemaal op (overdosis vit c pies je er namelijk gewoon weer uit, kan geen kwaad), ga een tukje doen en snuit je neus nog eens. Het gaat echt weer over!
Hahah bedankt, maar wij hebben ze al van de wehkamp besteld/gekregen. Hebben nog voorraad zat en dan ga ik vast wel weer eens aan de pil ofzo. Of niet. Geen idee nog. Voorlopig maar even zo.
[quote lexi] Ik denk inderdaad dat die uitdrukking de schuld van Tygo is... Maar wel knap van hem dat hij zo overal komt, hoewel ik liever had dat hij nou een poosje in Roosendaal bleef want ik heb het wel weer gehad met jouw hond hierzo! Arm beest, krijgt hij nou de schuld? Ben geen honden-fan, maar begin nu toch een beetje medelijden te krijgen met Tygo!
dat verschilt per horoscoop..devin is bij de een kreeft, bij de ander leeuw ( ze werd geboren op de 23ste)