Juli 2007 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Amle, Jun 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    ja maar die kat staat nooit stil..

2. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ik las uit je eerste bericht juist dat jij degene was die chagrijnig was, niets van Marc kon hebben, hem niet zo leuk vond etc. aangezien je schreef dat jij had wat de mannen van ook hadden. Maar na deze uitleg snap ik het hoor!

3. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ooh wat lekker! Waarschijnlijk dat alles na dat weekjeook anders lijkt! Hij zal jullie vast onwijs missen en dan ineens doorhebben wat hij heeft! :D

4. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Hahaha!

5. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Devin slaapt nog steeds..ze voelt niet extreem warm aan, dus ik denk dat ze (nog) geen koorts heeft..Heb haar om 9 uur voor t laatst gevoed, dus ik maak haar zowiezo vóór 2 uur wakker als ze dan nog niet zelf kwam voor voeding..

Haha, kom ik dat kamertje uitgelopen waar ik met Devin zat die 'moord en brand 'huilde..Zitten daar zo'n 4 moeders met kindjes, één oma met kindje en drie stelletjes met kindes..Allemala muisstil en iedereen kijkt naar die deur die open gaat en waar ik met mijn huilende meisje bibberend uit kom lopen..

Allemaal begripvolle glimlachjes en een aantal van die moeders keken vol medelijden naar devin en toen ze stil was zeiden ze dat devin zo'n mooi meisje was, en dat het allemaal zo pijnlijk is en dat het zo moeilijk is voor haar enzo...

Echt heel lief..Ik heb me nu al voorgenomen dat ik ook zulke dingen ga zeggen als ik daar kom met Devin die dan een jaar is en er een nieuwbakken mama staat met een huilend baby'tje van de eerste prikjes..Deed me echt heel goed!

6. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Oooh sweet mother of God! :confused: Wat lijkt me dat vreselijk! Helemaal hersteld? Vriendin van mij heeft dat ook gehad, maar dat heeft vrij lang geduurd voordat alles het weer 'deed'.

Succes morgen met werken! Wat deed je ook alweer voor werk? Heb je dat verteld en heb ik het niet onthouden? Sorry dan!

7. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Je mag mij altijd bellen hoor! Ik heb een leeg programma! En vind ik ook wel gezellig! Tjoppen we die twee grieten in de box! :D

8. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ooh wat leuk! Wat zal ze zich al groot voelen! Wat ze natuurlijk ook al is!

9. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ben benieuwd hoe hij reageerde. En ben je zo moe dat je het de laatste week extra voelt in je benen etc?

10. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    zo, Milyan had weer een giga-luier vol.. Zijn we daar ook weer vanaf. Ik moet wel zeggen dat het steeds beter gaat met zijn verstopping. Hij poet nog niet elke dag, maar er zit nu wel minder dan 48 uur tussen en hij hoeft niet meer zo ontzettend te krijsen. het persen kost hem nog wel wat moeite, maar ja, het komt er nu in elk geval uit.

[sorry voor degene die net zaten te eten ;)]

11. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Jij schrijft zo leuk! De film van de bevalling speelt zich nog vaak af in mijn hoofd. Ik heb in tegenstelling tot een aantal van jullie heel mooie herinneringen aan mijn bevalling. Het was geweldig! Gek he!? Maar dan voel ik ook heel duidelijk wat jij beschrijft. Het is zo fucking amazing!

Hoe is het met Devin? Of lees ik dat verderop? ~oeps inmiddels gelezen

12. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Raven slaapt ook nog niet door hoor, de keren dat het is gebeurd kan ik op een hand tellen. Vannacht kwam ze ook vrolijk om middernacht, 3 uur en 6 uur. Ze slaapt 's avonds meestal een paar uurtjes wakker. Tis me nog niet gelukt om dat te verschuiven.
    Overdag is ze 2x langer wakker, de rest van de tijd gaat ze een uurtje na de voeding weer terug het bed in.

13. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Leuk om te lezen hoe jullie het doen zeg. Inderdaad een goede tip van de vaste momenten.

14. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Niva Jammer genoeg heb ik helemaal geen foto's van de bevalling wel een paar van erna. Misschien ook wel beter want zal wel geen lekker gezicht zijn geweest zo met al mijn ingewanden naar buiten ;)

Denk er wel nog vaak aan terug, denk dat het maar goed is dat ik niet heb beseft hoe heftig het allemaal wel niet was. De ruggeprik deed verdomd goed zijn werk want ik lag daar allerlei grapjes te maken op de tafel. Heb ze na afloop nog bedankt, fijn weekend gewenst en gezegd dat het voor mijn eerste operatie allemaal heel erg meeviel en dat ik ze heel dankbaar was :D
    Gisteren bij de gyn moest ik toch weer een paar keer flink slikken toen hij nog eens fijntjes uitlegde wat er was gebeurd en wat er had kunnen gebeuren. Raven is een wondertje en dat besef ik elke dag weer opnieuw.

We hebben het toch maar weer geflinkt, ondanks alle ongemakken die we erbij hebben gehad en we hebben allemaal nu van die super mooie/lieve/schattige en slimme baby's

15. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Weet je het zeker? Zit je straks ook alleen thuis met een kind terwijl hub de hele week weg is! Ik vind het echt knap van Elma dat ze dat trekt. Het lijkt me zo saai!

16. Vlinder01

Vlinder01 Actief lid

Aug 3, 2007
    123
    0
    0
    Redelijk hersteld. Gyn en HA zijn tevreden, minimaal littekenweefsel. Maar voelt nog wel anders dan voorheen daarzo :oops:

Werk bij een crisisopvang met dak- en thuislozen. Ga beginnen met 28 uur per week, maar hoop uiteindelijk terug te gaan naar 24 of 20. Zijn ze alleen op het werk nog niet zo blij mee.

17. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Inderdaad! Nou hij is prachtig geworden! Echt supermooi! We moeten nog steeds dingetjes kopen hoor zoals een set met tandenborstelhouder, toiletrolhouder etc. Maar ik kan geen geweldige vinden! :( Ik denk er inderdaad nog weleens aan terug maar dan meer in de zin dat ik geen tijd heb gehad om van mijn verlof te genieten. Ach het ging gelukkig allemal goed! Grappig dat je er aan dacht!

18. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Dangerous! Ik zou helemaal losgaan. Mijn zus is bezig een eigen kinderkleding zaak op te zetten. Ook zo vervelend! ;)

19. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    handenarbeid taakje! ;)

20. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    gelukkig niet! :D (stiekem vorige week wel even getest of het goed gegaan is de eerste weken)

Share This Page