Grappig hoe woorden van een vreemde zo goed kunnen werken. Ik heb het ook hoor! En heb hetzelfde voorgenomen en gisteren ook in de praktijk gebracht. Voelde goed!
Als jij er maar blij mee bent toch? Grappig, ik heb ook crisisopvang gedaan, maar dan binnen jeugdzorg.
bennik weer. Moest ff afkolven. Want ik wil er zo wat druppels zonnebloemolie door doen tegen de verstopping. Zaterdag voor het laatst gepoept en ze laat stinkende poepjes waarvan je bijna achterover valt. Dus ik ga haar maar helpen voordat ze er last van krijgt. jee, ik had eerder moeten schrijven dat ze overdag niet al te best slaapt. Het gaat nu erg goed. Of ze moet het totaal niet meer doen, maar ik durf niet te kijken, dan maak ik haar vast en zeker wakker. (en hoe langer ik hier overna denk hoe banger ik word dat ze niet meer leeft... kennen jullie dat gevoel?)
Jups! Of als je kijkt en ze beweegt niet, reageert niet en lijkt niet te ademen! Krijgt ze mijn hartslag ook flink mee omhoog!
Yeps... inderdaad... zulke dingen. Normaal maakt ze altijd geluid tijdens haar slaap, nu niet... dus daar baal ik van. Zit me hier nu echt op te fokken. Kan 2 dingen doen, mezelf gek maken of even kijken. En wedden dat als ik ga kijken dat ze dan wakker wordt.... Zal ik eerst mijn thee opdrinken?
ja, dat gevoel ken ik. Bij Maura ging ik ook om de haverklap kijken. Maar Milyan slaapt in de wandelwagen hier in de woonkamer... dus kan de neiging om steeds te gaan kijken dan goed onderdrukken. Tegen verstopping heb je ook nog kindicol van vsm. Zijn druppeltjes net zo als cinababy bij krampjes.
hoi meiden ben bij pagina 552, maar moet nu mutsje gaan verschonen en dan naar de fysio.Me ma komt ff oppassen dat is dus lekker geregeld! beebie: ik zou voor 62 gaan, want anders krijgt ze het er ook niet warm in. jekkia: kan me voorstellen dat het de risico's tegen elkaar opwegen is. Het zal een moeilijke beslissing worden. Ben wel blij dat ze het zo goed hebben kunnen uitzoeken en je op de risico's kunnen wijzen nu. Vervelend hoor meis... lekkage: ziet er nog altijd uit als in het begin. We wachten nog op de advocaat van de rechtsbijstand eer we wat mogen doen... pppffff wil niet meer op zolder slapen! evelien: hoop dat het allemaal perfect gaat lukken met je bedrijfje. Aan je gave om te fotograveren zal het in iedergeval niet liggen....succes meid! linda:tjee zeg, al 10cm voordat je het wist! KAn me voorstellen dat de autorit hektisch was! Fijn dat naomi zo'n heerlijk rustig meissie is. Kan helaas geen echt bevallingsvehaal met je delen, ik had een geplande keizersnee. femkeJ: leuk je ff voorbij te zien komen. Oh, heerlijk een weekje Vlieland, ik zou zo mee willen! partners: wil gewoon ff zeggen dat San het helemaal perfect doet momenteel. Ben echt zo blij met mijn meiden! elma: gaaf jou mt 62! Zoë heeft in de boven kleding ook al soms maat 62, ze heeft een lang boven lijf, hihi! twinny
heel zachtjes gaan kijken en dan in alle rust je thee drinken. Alles is ongetwijfeld goed, maar dan ben je rustiger, denk je niet?
Dat van dat warm worden heb je gelijk in, had ik nog niet zo bij stil gestaan. Sjonge jonge... wat een toestand zeg zo´n lekkage!
oke, ik had gelijk, je gaat kijken en ze wordt wakker. Ik ga haar even in bad doen etc. Dus.. mijn thee gaat koud worden. MAAR ZE DOET HET NOG!
over thee gespoken, eef, ik geef Milyan af en toe een paar theelepels warme venkelthee tegen de verstopping. Met een lepeltje omdat hij zich erin verslikt als ik het in een flesje doe, want thee is dunner dan die melk.
Mijn meisje werd wakker om half 2 Ik heb haar gevoedt en toen ze bijna klaar was begon ze tijdens het voeden te huilen en hapte dan snel weer aan en huilde dan weer. Ben met haar rond gaan lopen en heb haar toen nogmaals aangelegd. Na een tijdje keek ik haar aan en toen bleek dat ze niet meer mn tepel vast had maar me met grote oogjes aan lag te kijken. Zo hebben we elkaar minutenlang aangekeken, ze blééf me maar in mijn ogen kijken.. Alsof haar oogjes me wilden vragen waarom ze die pijn had..toen glimlachte ze naar me en begon ze heel even weer te huilen, maar ze bleef me aankijken..en toen weer lachen. Ik was zo trots..ben haar huilend aan blijven kijken en ineens voelde ik zó sterk die band, die intense liefde die je voor je kindje kan voelen..Ineens was ik mama en zij mijn dochtertje. Daarna heb ik haar getemperatuurd. 37.3 was het (normaal heeft ze net 36.ze is nogal koudbloedig..dus wél verhoging) Na het temperaturen begon ze weer heel erg te huilen en heb ik haar toch een zetpilletje gegeven..Al na 10 minuutjes op mijn arm viel ze in slaap en nu slaapt ze nog. We slaan ons er goed doorheen. (ik vraag me nu meteen af of jullie het overdreven vinden hoe ik ermee omga enzo...Jullie hebben wel allemaal effe kort verslag gedaan van de prikjes..maar ik loop weer uitgebreidt alles te vertellen en drama's te maken..Voelden jullie dit ook zo?)
Ik vind dat je het juist goed doet! Ik had er ook wel veel over kunnen en willen schrijven de eerste keer! Ze was er toen zo ziek van. Dus nee, ik vind het niet overdreven hoe jij ermee omgaat!