Niva, ik vind het juist leuk om te lezen hoe jij het moeder zijn ervaart. voor mij is het immers alweer 9 1/2 jaar geleden dat ik alles voor het eerst mee gemaakt heb. Een kindje blijft natuurlijk altijd bijzonder ook al is het het 4e, maar echt 'nieuw' is het voor mij natuurlijk ook niet meer.
In het begin vertelde ik steeds bijna elk detail van hoe alles ging, maar tegenwoordig is mn verhaal een stuk korter geworden Ik word er al makkelijker in, is ook een stukje verwerking denk. durf je niet..heb ik iets gemist..waarom durf je het niet. Ook aan jezelf denken he! Niets opkroppen (ok ok ik weet het ik zeg het te makkelijk..) IK kwijl ook bij mannen in pak hoor! knopenkoorts noem ik het ! Dat is wel een teken van goed lezen Ik lees niet alles lettertje voor lettertje hoor, dus mij zal dat nooit opvallen... Helemaal herkenbaar...en zo is het Brr als ik alles zo lees over die prikjes en dat jullie ukkies het op een schreeuwen zetten...whaaa...morgen moeten wij er ook aan geloven. Oma (mijn moeder) gaat ook mee...(voor mij denk...hihi)
Die intense liefde... zalig gevoel dat! Wij hebben ook al van die momenten gehad dat ik haar huilend van geluk zat aan te kijken Vind het niet overdreven hoor hoe je ermee omgaat. Hier ging het net zo
Ze heeft ze gisteren gehad en ze was-is er véél minder ziek van. Een paar urtjes wat pijn kreetjes en ze kreeg een klein beerje verhoging dus ik heb haar een half zetpilletje gegeven. Nu merk ik niets meer aan haar.
Hahaha, hoe bedenk je het? Ik doe meer hoor, weet alleen niet of Ruud het zo'n strak plan vindt ***gaat nu eerst weer verder lezen****
Ben halverwege 452 gebleven, maar Mick heeft aandacht nodig. Hoop dat ik vanavond nog even tijd heb (ben bang van niet) en anders wordt het vrijdag pas weer aangezien ik morgen ook weer moet werken, bleh.
Jody, werk ze morgen. Mag morgen ook weer voor 2 daagjes werken en dan is het weer weekend! Hoe gaat het nou met jou? Hebben jullie die ruzie nog uitgepraat of helemaal niet meer?
Eef, succes met jhe bedrijfje hè? Het gaat vast een succes worden! Tan, en heb je alles nog opgeschreven en aan Marc laten lezen? Kar, fijn dat Sverre het goed heeft gedaan op het kdv. Ik hoop dat je je vandaag wat beter voelt. Vervelend hoor, ik zou het toch proberen uit te spreken tegen Alex als ik jou was... Niva, volgens mij heb ik onlangs iets soorgelijks gezegd. Niet met zoveel woorden. Maar ik bedoelde hetzelfde. Ook kijk ik héél vaak de foto's terug en moet ik dneken aan DE dag. Zo speciaal! Even om boodschapjes.Ik lees vanavond weer verder...
Als ik te lang niks boven hoor ga ik ook kijken, kijk dan altijd of ik haar zie ademen. Soms zie ik helemaal niks bewegen dan aai ik haar meestal over haar bol zodat ik een reactie van haar krijg. Je hoort soms van die enge verhalen, zoiets schiet me dan ook gelijk door mijn hoofd
Raven slaapt absoluut niet door als ik haar flesvoeding geef met de laatste voeding. Vriendin van mij zegt dat ze waarschijnlijk met die friso voor de nachtrust wel goed zal doorslapen... Is dat zo? Anders is het zonde om heel zo'n pot te halen (ze krijgt dus 1x flesvoeding per dag, de rest de borst)
Ik weet het niet zeker, ik had het wel gehoord. Wij hebben het voor diezelfde reden in huis gehaald. Maar het CB zei dat ik dan de werking van de Hypoallergeen (wat hij krijgt) te niet deed. Dus maar weer gestopt na 3 voedingen ofzo. Zou je ons pak willen hebben? Er zitten 2 van die zakjes in, eentje is aangebroken en de ander nog gewoon dicht. Ik kan het dus naar je opsturen? Waarschijnlijk alleen dat ene dichte pakje. Dan kun je het even proberen voor je een heel pak koopt.
Oh, je hebt dan wel een grotere speen nodig, het is heel dik. Sverre vond het wel heeeeerlijk! (is zoeter dan hypoallergeen)
Inderdaad lief! Kunnen we wat van leren! En, hoe is het nog gegaan, heb je haar wakker moeten maken? Wacht ik lees even verder... *Gelezen, ik zie dat je haar nog een pilletje hebt gegeven. gelukkig slaapt ze lekker!*
Hé Melanie, Een tijdje geleden hadden we het hier ook over. Jeroen heeft nu iedere dag een grote volle leger groene luier! Vorige week zat er nog een dag tussen steeds. Maar we merken wel aan hem dat als hij voor de voeding erg onrustig is, hij na zijn fles zijn broek vult! Je ziet hem dan ook echt bezig. Hij kreunt dan heel hard als hij aan het persen is. Vanmorgen had Jeroen zoveel geplast dat het niet eens in zijn luier paste, het was gewoon gaan lekken aan de achterkant, want alles zat goed verder. Is dat herkenbaar bij iemand? (4 uur daarvoor had ik hem nog verschoond...)
Ik ben benieuwd of Raven daarvan gaat doorslapen. Zou mooi zijn natuurlijk. Zou ze niet genoeg krijgen de laatste voeding? Of wat kan het anders zijn?