Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Als het in de praktijk gebeurt is er iets misgegaan! Maar inderdaad, je hebt helemaal gelijk! Heb jij één van de bevallingen als traumatisch ervaren?

2. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ach domme doos die ik ben! Ik bedoel ook 2009. :rolleyes:

3. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Doordat Iris niet door je bekken paste wordt er voor de zekerheid een ks gedaan? Lijkt me een heel logische keuze hoor! Wel zo veilig ook! Voor hetzelfde geld had ze er niet uitgekomen! :confused:

4. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

17 sep 2006
    644
    0
    0
    ik werk in de kinderopvang
    ik woon in het westland
    t zijn jouw woorden.. :)

5. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ooh nou niet letterlijk, maar Eveline was naar me op zoek en schreef dat ze bijna een oproep had geplaatst in Vermist. Was grapje! :)

6. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Dat heb ik een paar keer geprobeerd toen ik hetzelfde 'probleem' had maar mijn ervaring is dat ze nauwelijks dronk en toch goed sliep. Dus nee, ik zou haar niet meer wakker maken voor een voeding.

7. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Het gevoel dat je compleet bent als gezin lijkt me inderdaad een teken dat het klaar is. Lijkt me ergens wel een mooi gevoel, op den duur dan hè.

8. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

17 sep 2006
    644
    0
    0
    ik woon in het westland
    *diaan knikt*
    Die scenario is bij de nacontrole ook aan bod geweest..en daarom ben ik zo dankbaar dat mn lichaam het toch aan kon...(bijv dat babys maar 3 minuten levensvatbaar zijn, als alleen hoofdje buiten het geboortekanaal is...) Ik heb me dikwijls afgevraagd: wat als...maar dan maak ik mezelf alleen maar gek dus daar ben ik maar mee opgehouden.
    Ze zeggen meestal dat de volgende babys zwaarder worden dus tja, dan beter maar het zekere voor het onzekere nemen...dus een keizersnede zal dan zeker het waard zijn.

9. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ze kunnen ermee lopen hoor! En traplopen! Heel knap!

10. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Zelfkennis!

11. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    2008 vond ik te snel, maar 2009 is wel oke.
    Alhoewel ik het liever anders doe...
    Want nu hadden we een prutzomer. En wie zegt dat we dat dan weer krijgen. Ik wil niet hoogzwanger zijn in de zomer.
    Dus ik ga voor mei 2009!

12. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

17 sep 2006
    644
    0
    0
    ik woon in het westland
    \:D/

was het allemaal maar zo te plannen he...het weer...en het moment van zwanger raken :p

13. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Echt niet! Ik had het gewoon echt gedaan. En allemaal advertenties op marktplaats enzo....
    Maar gelukkig had ik ook je adres en telefoonnummer en had ik het ook simpeler op kunnen lossen. Wilde je alleen nog niet gelijk lastig vallen...

14. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Je moet jezelf inderdaad niet gek maken met wat er had kunnen gebeuren maar ik denk dat het niet raar of stom is om helder te hebben wat er had kunnen gebeuren. Pas achteraf las ik dat veel dysmature kinderen te lang blijven zitten en in de buik sterven. Toen ik dat de eerste keer las begon ik enorm te janken, alsof ik alles in 1 keer begreep.

15. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Beebie, dat complete gevoel voelt idd wel goed. Ik hoop dus maar dat dat hele kleine knagende gevoel meer een soort van afscheid is van een periode die niet meer terugkomt. Dát vind ik nl wel gek/moeilijk.

Mei 2009 is mooi, ben je wel nog de hele zomer vrij. Kraamfeest is dan ook leuk en je hoeft die hele kleine fragiele babietjes nog niet in dikke vervelende winterjassen te hijsen! Nu hopen dat het zich ook zo laat plannen!

16. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Iemand nog een agenda van 2007 over? God damn, dacht dat ik zo'n ding niet nodig zou hebben dit jaar, maar ehm... ja... toch wel.
    En alleen outlook volstaat niet, moet zo'n ding ook in mijn tas hebben.

Moet er nog aan wennen. Weet 9 van de 10 keer mijn prijzen niet of heb ik geen visitekaartjes bij me.
    Pffff

17. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ja dat is een heel goede redenering. Hier is de reden dat we verjaardagen van familie hebben in jan, maart, april, mei, juni, juli en december. Dan past september daar mooi tussen! :D En als het een warme zomer wordt ben ik tenmiste vrij! Tenminste een deel! ;)

18. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Vind je lief! :({|=

19. Niet meer actief

Ik ga morgen uitgebreid reageren, maar er word er 1 wakker hier (ik ga jou morgen ook PB-en Eef), maar had nog een leuke link voor jullie, liever zij dan ik (om 2 redenen, gewicht+nr 12)
    http://www.home.nl/nieuws/bizar/artikel/00328247

20. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    nee, ik doe dan niet met je mee. Ik wil geen september. Dan ben ik zelf jarig. Vergeet niet dat je dan een 'vroege leerling' op de aardkloot neersmijt.
    Die krijgt het altijd zwaar in de klas. Is toch vaak een half jaar tot jaar jonger dan de rest, moet harder knokken om alles te snappen en mee te komen.

En ik wil niet op mijn eigen verjaardag bevallen!

Deel Deze Pagina