Niet over, nee. Maar als je een schoolagenda koopt kan je er ook gewoon bijna een heel jaar gebruik van maken.
Haha, terwijl je dit bericht tikte zat ik op een a4tje weer eens een schema te maken voor oktober! Mijn werkagenda ligt ergens ver weg op zolder en zolang ik nog niet werk WEIGER ik die op te zoeken. Haha. Maar nee dus, heb geen agenda voor je...
Is goed vrouw, doe rustig aan (heb je Marc de deur al uitgezet? Ik heb namelijk grof vuil buiten staan voor morgen, dus eventueel kan je Marc daarbij zetten )
Mijn god, een kind van ruim 7 kilo?! Ik vond die ruime 8 pond al te heftig... Blij dat ik niet meer hoef!
pfff ruim 7enhalf kilo... Ik moet er nu al niet meer aan denken om Iris trug te stoppen, en die weegt pas net 5enhalf kg (denk ik...morgen wegen) en wat moet dat voorn buik geweest zijn dan
Ja maar.... jij speelde vals, dus die van jou is toch al dik 3 maanden ouder dan een echte vroege leerling. Dus niet zeuren, jij gaat ook gewoon voor mei 2009. Of wacht... ga jij maar voor juni 2009, jij speelt toch vals en poept ze een maand eerder uit
In principe denk ik dat het niet uitmaakt of een kindje nou weinig of wat meer weegt als het gaat om pijn. Maar dan heb ik het over wat meer, zo rond de 7 of 8 pond! Niet over fucking kilo's!
Tja, die vrouw zal wel een enorme zebraprint hebben... Dat had ik al na een 6,5 ponder en daarna nog een beetje extra van een 8ponder... Zij zal wel 1 grote streep zijn geworden... Maar blijkbaar heeft het tot op heden nooit afgeschrikt en blijven ze seks hebben en blijft ze zwanger raken. Toch een geruststellende gedachte!
Oke! Moet zeggen dat het me wel gezellig lijkt om weer met hetzelfde groepje, of een deel ervan, te zwangeren. Als we dan nog actief zijn (je weet het maar nooit hè met 'maar internet') zwanger ik gewoon hier mee! ***waar hebben we het over!!! Eerst genieten van deze kleine ukje***
Ik ben geloof ik een beetje vervelend vanavond. En ik heb ook nog eens trek in ijs! IJS IJS IJS! Dat woord valt hier veel te weinig de laatste tijd!
In mijn geval scheelde het wel zeker! Mijn dochter werd zo ongeveer gelanceerd, daar was geen houden aan. Mijn zoon daarentegen is er aan zijn hoofd uitgetrokken door de Vk en geperst door mij zonder wee omdat ie echt klem zat. Zij had wel iets van een opgezet gezichtje, maar mijn zoon was echt de eerste 4 dagen een kruising tussen een freggle en kermit de kikker. Hij heeft werkelijk 4 dagen knikkerogen gehad, zo opgezwollen was hij van de stuwing tijdens de bevalling. Voor mij is het dus wel degelijk een verschil: 3320 gram of 4040gram!
kleine lettertjes: altijd belangrijke informatie ik lees net pas het stukje echt ipv alleen de titel: tis dr twaalfde kindje ...pfffffffffffffffff....puffffffffffffffffff
Oh en by the way: wat nou een maand? 2 weekjes! Dat mag toch? Ik vergeet in ieder geval Demelza haar verjaardag nooit, dat heb je wel handig gedaan. =D>