Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Misschien is ze aan het clusteren? (heb ik net geleerd wat het is gheghe)..Dan heb je een lekkere rustige middag vanmiddag!

2. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    Quinty:
    Wat is Quinty al groot zeg! Ik vind je dekentje in de wieg trouwens heeel erg gaaf, geweldig emt dat kant erbij! En ook dat jurkje wat Quinty draagt is erg mooi..heeft iemand dat er zelf op geborduurd?

Sport:
    Hmpfz..Ik vind jullie mannen wel een beetje euhm..hoe zeg ik dat netjes? Nou laat ik het zo zeggen: als vir nu voor zou gaan stellen aan mij om maar weer eens op sportschool aan te gaan, dan zou ik hem keihard in zijn gezicht uitlachen! (al zit ik wel weer te bedenken wat en wanneer en waar ik eens zal beginnen straks) Ik ben wel al weer veel afgevallen maar zit nog wel 5 kilo boven mijn stargewicht en dat was ook zo'' n 4 kilo te zwaar, dus in totaal wil ik 9 kwijt zien te raken. (Dus Devin mag flink sucken haha)

Godzijdank moet ook hij nog steeds gewoon echt bijkomen van de 'shock " van de bevalling. Maar misschien is dat omdat het een overdreven zware bevalling was..maar hij heeft dat gezien/meegemaakt en sindsdien heeft ie álle begrip voor wat dan ook.
    :)

Gister iets van 'sex'gedaan (tenminste..nog niet zo dapper als sommigen van jullie, maar it's a start) Begon Devin halverwege te huilen. We hadden de deur dicht, maar ze ging steeds harder krijsen dus dat hoorde je echt wel. Tot nu toe hebben we haar nog nooit langer dan 2 minuten laten huilen, dus dat was wel effe moeilijk. Maaaaaaar met al jullie adviezen e.d. in m'n achterhoofd hebben we het toch even genegeerd (nee da's niet waar; eerst gekeken of er iets was)

En na 5 minuten krijsen..viel ze gewoon in slaap! (voor de komende 3 uren)
    Ik voelde me zooo schuldig dat ik mijn meisje heb horen huilen en er niks aan heb gedaan en haar met zo'n intens verdriet in slaap heb laten vallen.. Eigenlijk kwam het denk ik omdat ik haar armpjes strak had gelegd onder de deken en dat frustreerd madam

Dat was dus overwinning nummer 1

En nu we dan toch intiem bezig zijn..
    Ik heb een 'probleem'met mn ontlasting. Heb heel de tijd prima ontlasting gehad en geen aambeien of whatever gehad..en nu dreig ik ze dan toch te krijgen..het doet zooooo' n pijn om te p**pen.
    Maar laxerende middelen kunnen voor Devin weer krampjes opwekken toch?
    Ik doe al ontzettend veel drinken enzo..maar mn sluitspier doet nog niet zo erg veel, dus de poohp komt er in één keer uit waardoor ik steeds een klein beetje scheur..Heeft er iémand hier een tip of raad?
    N Beetje smerig verhaaltje, maar heuj..we weten inmiddels toch al zoveel smerige details van elkaar toch? :)

Ow en over dat roken: Ik ben gestopt zodra ik wist dat ik zwanger was. Vir zou ook, maar die rookt nog steeds..en net zoveel als voorheen..en ook buiten inderdaad..waardoor ik hem dus erg weinig zie alstie thuis is. Dáár kwam mede die frustratie ook vandaan. Je gaat toch niet vier keer in een uur tien minuten buiten staan roken?..come on!

3. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland

Ja dat zou ook nog heel goed kunnen natuurlijk!

(enne: Niva denk om je woorden, er kunnen kinderen bij zijn ;) )

4. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    ik ben alleen vandaag zo te zien..

Dan ga ik ook maar es een hobby zoeken :p

5. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Denk van wel... meestal is dat rond de 10 dagen, 3 weken, 6 weken en dan 3 maand. Dus het kan best.

6. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Geen zorgen maken... :) Ana-Lucia groeit ook zo snel, ze is nu 2540 gram gegroeid in zeven weken dus ook zo'n 300-400 gram per week. Vind het belachelijk dat Jody commentaar gekregen heeft, overal lees je dat 120-210 gram het gemiddelde is per week dus dan zit Mick daar toch goed.

7. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Joh ik vreet me ook klem aan donker-extra-volkoren brood en groene groente maar ook hier vaak (lees: intussen elke dag) harde schapenkeutels die verrot veel pijn doen. Weet ook niet wat eraan te doen is maar laxerende middelen lijkt me ook inderdaad niet handig of goed voor je kind. Kan je dus even niet helpen, maar in elk geval ben je niet de enige!

8. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Whah, als mijn man zou zeggen dat ik moet gaan sporten zou ik hem ook staan uitlachen. Hij zegt het gelukkig niet want hij had ook liever gezien dat er een paar kilo waren blijven plakken na mijn zwangerschap. Ik wil eigenlijk alleen m'n buikje weer een beetje strakker zien dus doe gewoon een beetje buikspieroefeningen thuis.

9. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    Dat op zich is al een hele geruststelling
    Al wordt het poohpen daar natuurlijk niet makkelijker door haha
    Zou het door de BV komen, dat onze kindjez al het vocht uit ons sucken, waardoor wij blijven zitten met vacuumgetrokken poohp?

10. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Een glas fruitsap drinken en een kiwi eten op je nuchtere maag. Het meeste wordt gefilterd voor beeb. Ik doe het toch zo en Ana-Lucia heeft weinig last van krampjes.

11. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Overigens heb ik vandaag wel een goede dag geloof ik.
    Wurm begon om kwart voor zeven met voeding en daarna om kwart voor negen. Na gisteren had ik daar dus geen zin in (bovendien had ik zelf nog wel wat langer willen slapen) dus heb ik er na die voeding gewoon een flesje van 30cc (echt een minihapje dus) achteraan getosst en jawel: mevrouw sliep tot tegen twaalf uur!
    Dus ik intussen allerlei huishoudelijke dingen gedaan: spijkerbroeken gewassen, gestreken, de strontluieremmer gekuist, de zolder gestofzuigd. Toen dus voeden en terwijl zij lag te mutteren en ietwat ging huilen de was in de kast gelegd (bij haar op de kamer), een luierwas in de machine gepleurd en daarna gewoon heel ego naar beneden gegaan.
    Belt mijn ene zus en ik meteen gestresst omdat er boven een ligt te huilen, dan bel je niet lekker zeg maar, maar tegen dat het gesprek over was was madam boven alweer stil. Dus de afwasmachine is nu ook uitgepakt.

Even afkloppen dat ze stil blijft en ik rustig kan lunchen en nog zo dingen kan doen...

Ow en vanavond dan ga ik naar de koopavond, wat nieuwe shirts voor mezelf kopen :) Marcel doet een papa-avond en zou speciaal rond zessen thuis zijn (ongeveer anderhalf uur eerder dan normaal dus) dus ik hoop vanavond lekker blij naar bed te kunnen. Alleen jammer dat Tanya nog niet mee kon shoppen, maar goed die 'date' houden we tegoed he?

12. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Dat vermoed ik ook ja! Maar om nou NOG meer te gaan drinken...?

13. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Niva, ik had al een paar dagen hoop op clusteren. Maar ze slaapt geweldig lief tussendoor, ze eet goed... en rond half 5 krijgt ze haar wakkere moment, die blijft tot een uur of half 8. Dan krijgt ze nog een keer eten, gooi ik haar in bed en dan blijft ze meestal tot een uur of half 10 behoorlijk onrustig.
    Vannacht is ze 3! keer gekomen om eten! Dus nee, clusteren was het niet ;)

14. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Lex, fijn dat je een productieve dag hebt! :)

Hebben jullie al een keer venkelthee gedronken? Bevordert ook wel de spijsvertering en de darmtransit.

15. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Hmm nu jullie het erover hebben... misschien is het moment toch aangebroken om weer eens op de roeimachine te gaan zitten? Twintig minuutjes per dag lijkt me nog wel te doen. Es kijken of ik vanmiddag zin heb om daarmee te beginnen...

16. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    ik doe niks anders..

(whahahaha zie je het voor je? Dat ik gewoon echt NIKS anders doe, dan de hele dag venkelthee drinken.
    Ik zit en drinkt thee en zit dan maar weer es..en drink thee..en zit..drink thee..zit..thee..zit..thee..zee )

17. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Misschien moet je het eens staand drinken ;)

18. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Zeg debiel, vergeet je dan je kindje niet in de tussentijd met al die thee? ;)

Ik vind venkelthee maar vaag smaken, soms drink ik het, soms ook rooibosthee, maar meestal eigenlijk geen van beide. Zal ik zo meteen weer braaf zijn en wat thee gaan maken?

19. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    whahahaha Eef en Lex!

sjeez ik word melig hier zeg...Tijd dat Devin weer eens de vervelende baby uit gaat hangen, straks ga ik het nog naar mijn zin krijgen ook :)

20. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Ik ben blij dat mijn madam amper last heeft van krampjes. Want ik vind die theesoorten niet te zuipen. Rooibos thee... brrrr.
    Net of iemand zijn peuk in mijn glas heeft uitgedrukt. Zo'n ehm... rooksmaak... bah...

Overigens... hebben jullie kinders ook vaak 'schijt' aan jullie?
    Ga je ze verschonen laten ze vreselijk harde scheten.
    Of als ik haar eten geef, dan krijg ik de middelvinger opgestoken. :confused: :rolleyes:
    Lekker dan... dat begint nu al!

Deel Deze Pagina