Ruben is weer stil, dus kan weer reageren. Thanks Melanie! Dat van dat het beter gaat tussen Marc en mij en dat je zei dat we dat zo moesten houden en of je dat tegen Marc moest zeggen )volg je hem nog, had beter kunnen quoten geloof ik... ), je mag het ook wel tegen mij zeggen, want ik ben ook niet altijd de liefste/aardigste/goedgemutste persoon. (maar hij kan er helemaal wat van!) Enne ik was 3 augustus jarig, ik had toen ook een berichtje gepost met "Er is er 1 jarig hoera hoera, dat kun je wel zien dat ben...ik!", volgens mij had je toen wel gereageerd hoor! Tygo is ondertussen verhuisd van zijn bak naar mijn voeten, ik zit een eierkoek te eten namelijk... Enne die foto moet even wachten want het regent hier niet! Er is maar 1 nadeel aan dat de zon schijnt, dan zie je hoe smerig de ramen zijn, wat voor laag stof er op de TV zit, ... Vlinder Hahaha, ja idd goede binnenkomer, maar overmacht toch? Ik hoop dat het vandaag beter blijft gaan met Nova! Hé La Lex, nog niet uitgedouched?
Sorry Tanya, heb geloof ik even helemaal gemist wat er tussen jou en Marc is geweest. Het enige dat ik van hem weet is al die zorgzame berichtjes tijdens je eindeloze bevalling... Vandaar dat ik niet heb gereageerd. Siebe heeft goed gedronken toen ik hem wekte. Ik neem daar dan ook de tijd voor. Eerst luidruchtig doen op zijn kamer en dan hem eruit halen, pyjama aan, schone luier etc etc. Meestal werkt dit prima omdat hij zelf ook wel een voeding wil. Daarna heeft ie 'doorgeslapen' tot 5u. Ik ben dus dik tevre. 5 Uur aaneengesloten en wel zo vroeg dat ik nog even kon tukken voor mijn dochter weer kwam (zij slaapt tegenwoordig uit tot ong half8!). Zo lekker met een vriendin en haar kids shoppen bij Ikea. Heerlijke winkel: is de enige winkel waar ik mijn mate van opvoeden verlaag tot een dieptepunt... In andere winkels ben ik altijd actief bezig met zeggen dat ze nergens aan mag komen/op mag klimmen of mag hebben, maar Ikea... Haha!
Myron is nu al een echte kerel. Een hoofd als een zeef! Moest net naar school lopen omdat ie vanochtend zijn lunchpakket heeft laten liggen! Echt waar, als zijn hoofd niet was vastgegroeid ..... Maar er is ook goed nieuws: Had net Mario aan de lijn.. We vliegen in November voor 4 dagen naar Istanbul! Hij heeft daar een conferentie en ik ga mee! Voordeel als je vent bij de KLM werkt, he!
Bij mij was Nicci is de eerste paar uur onder zeil. Ik had de voeding er vrij snel na gepland waardoor ik haar een aantal uur niet meer gehoord heb. Heel veel succes!
Had hij niet gezien dat hij nat en ondergekotst was ofzo? Dat valt toch op! En wat je zegt, als ik Nicci laat huilen tjek ik meerdere keren haar broek want ze is zoooo gevoelig voor rode billen en frut.
dat zou je toch denken, ja! En anders voel je het wel als je de speen erin prop dat alles nat is! Maar net wat ik zeg, mannen kunnen zulke ignoranten zijn!
Dat wil ik zien! Dat deed onze hond (woont bij mijn ouders, maar vind het toch stiekem nog wel een beetje mijn hond) alleen toen hij pup was.
Is dat zo bijzonder dan? Mijn eerste gedachte zou eerder zijn: Hou op daarmee! Ik val niet op honden!
Chris vorige week op een ochtend om 6.30u na het verschonen en voor de voeding (wat mij logisch lijkt na een nacht slapen): moet ze weer in haar eigen bed? Duh #-o dat kind moet eten man!
Zo ff verder stofzuigen boven. Grandma heeft Nicci mee wandelen dus ik heb mijn handen even helemaal vrij! Nice!
Mario heeft gisteren wel een gesprek gehad over wat hij in de toekomst gaat doen. Er zijn in principe twee opties. Hij gaat binnen de KLM ergens anders verder als Controler met een hoger salaris óf hij gaat als Controler met hetzelfde salaris naar het buitenland, wil zeggen Frankrijk. Momenteel staan da kansen voor Frankrijk 60%. Dus wie weet klets ik volgend jaar vanuit Frankrijk met jullie.... Hmmm, en aangezien ik dan midden tussen Marianne en jullie inzit... is de meeting dan bij mij