(dit was in de tuin, vorig jaar ofzo) Tygo ligt heel vaak zo, vind ie denk ik lekker ontspannen liggen (kan het me niet voorstellen...)
Waarom doet me deze foto aan kerels denken die altijd met benen wijd op de bank zitten (blik bier in hun hand) en dan het liefst nog ergens krabben?
Het kan ook zijn dat ze er gewoon nog niet aan toe is om door te slapen... Anders moet je dit eens ff lezen: http://www.borstvoeding.com/kindjeaande ... lapen.html
Normaal spreken ze van doorslapen als je kindje tussen middernacht en 5u niet meer wakker wordt voor een voeding.
Ooh ik kom je kant op! Gezellig! Zien je kinderen dat zitten of weten Maura en Myron nog niet dat dit een optie is?
Duim met je mee hoor. Ana-Lucia heeft ook zo'n echo gehad, maar dat was omdat ze in stuit lag. Tegenwoordig zijn het wel geen gipsbroekjes meer hoor, het gaat van dubbel luieren tot een speciaal op maat gemaakt broekje (weet ik omdat mijn nichtje die vorig jaar daarme werd geboren in de ergste graad). Ik moet volgende week ook nog voor een controle-echo van Ana-Lucia haar heupjes, maar volgens de kinderarts ziet het er goed uit. Je kan het ook meestal zien omdat de plooitjes in de billetjes dan niet gelijk zijn.
Ik wil wel een winterkindje maar geen september of december-kindje... doet me teveel denken aan Assia, ze was uitgerekend voor eind december en is geboren op 1 september.
hoi dames Nou ik ben inmiddels op pagina 560! Moet nu de spullen van het kdv bij elkaar gaan zoeken en Zoë wegbrengen. Heb vandaag dan wel geen therapie, waar wil de regelmaat voor haar erin houden. Ga zelf ff shoppen met mijn moeder! kar: las dat je je zo ellendig voelt momenteel. HOe is het vandaag meissie? Dikke knuf voor jou... Fijn dat Sverre het goed heeft gedaan op het kdv. niva: het is ook heel speciaal wat we allemaal hebben geflikt! Ben jij maar lekker emo hoor, soms overvalt het mij ook nog! Vind trouwens helemaal niet dat je overdrijft in je prikjes-verhaal. Als jou dat goed doet moet je gewoon blijven vertellen hoor. Kan er ook niets aan doen dat zoë nergens las van had en er dus weinig te vertellen was! melanie: klinkt goed geregeld bij jullie. Kan me voorstellen dat je zo 4 kids wel gemanaged krijgt! EN hihi, mijn broer is ook de 15 juni jarig! Over je trouwdag.... in Vaals wonen toch allemaal duitsers! Denk gewoon dat ze de drielandentraditie in ere houden.. Fijn dat Milyan weer beter aan het poepen is. zetpillen: heb ze nog niet gebruikt, maar zou ze alleen geven als ze koorts heeft ofzo. Pijn vind ik een moeilijke maatstaf. jekkia: o ik wil ook een kinderwinkeltje met opheffingsuitverkoop! femke: leuke foto's van marin. Ze ziet echt uit als een heel blij meisje kirby: bij de 2e prikjes huilde ze ook een stuk minder en minder lang! tanya: hoop dat je je vandaag wat beterder voelt. Sjips dat het psychisch ook niet zo lekker loopt. Diep vanbinne weet je wel dat je niet mislukt bent, maar het gevoel kan zo ellendig maken, hè meis! Praat er eens met je shrink over.... evelien: leuk idee van die geboorte kaartjes.....enne leven met een vrouw is ook niet altijd alles hoor! En ik vraag me ook soms wel af of ze nog leeft en ben dan overgelukkig als ik een geluidje door de babyfoon hoor! GElukkig ligt haar hoofdje precies op sleutelgat hoogte en kan ik soms ff stiekem gaan kijken overdag vlinder: hoe was je eerste werkdag? film/foto's bevalling: ben heel blij met mijn keizersnee foto's, kijk er nog best vaak naar, hoe dat kopje uit mijn buik getild wordt! Tweety: hoe is het met iris nu na de prikjes? twinny
Ja, dat weten ze wel... Vinden ze wel spannend. Bovendien wordt het dan Parijs. En Parijs is......DISNEY LAND!
Moet er echt ook niet aan denken om Ana-Lucia terug te stoppen, zij weegt nu bijna 7 kg. Die moet echt een gigantische buik gehad hebben!
Dan kan jij maar beter voor een lentekindje gaan, dan weet je zeker dat je geen nare herinneringen hebt
Winterkindje heeft ook zo z'n nadelen. Maura is van februari en voor haar verjaardag moeten we dus altijd iets verzinnen wat je binnen kunt doen. Op gegeven moment heb je dan echt geen idee meer. Voordeel is wel dat je de zomer ingaat op het moment dat ze leren lopen. Oh ja, en nog een nadeel is dat je zo dicht bij de feestdagen zit. Voor Maura moet ik altijd iets bedenken voor sinterklaas (krijgt ze van oma), voor kerst (cadeau van mijn ouders) en in februari alweer voor haar verjaardag. En dan ligt er dus altijd een lange periode tussen waar geen feestdagen zijn. En later krijg je altijd verjaardagscadeau en kerstcadeau in één, net als ik dus. (mijn moeder is ook 1 septemeber geboren, en Ruud Gullit ook. Kan me voorstellen, Kirby, dat je die twee maanden niet zo ziet zitten. Moet verschrikkelijk (geweest) zijn dan die feestdagen in december in het jaar dat Assia geboren is)
Haha, ik lig hier helemaal dubbel! Zie het helemaal voor me hoe jij door het sleutelgat naar San zit te loeren! Neem aan dat je zoe bedoelde?