Op welk termijn gaat het dan gebeuren. Vind het aantal condooms een moeilijke graadmeter. Gezien het feit dat jullie elkaar amper zien door het werk kan het dus ook nog een jaar duren. Of juist omdat jullie elkaar amper zien springen jullie altijd meteen uit de kleren als het ff kan en beginnen jullie dus volgende week
Sonya, in de Soeps van september staat een link voor gratis condooms. Misschien ook iets voor jullie www.zerocondooms.nl zijn er 10 Daar staan trouwens ook foto's van Reggae Sundance in. Daar was jou vriend toch naar toe geweest? Mij is verteld om 9 maanden te wachten (met de hoeveelheid condooms die wij hier nog hebben liggen moet dan absoluut geen probleem zijn, nog 5 maanden ) zodat de littekens genezen zijn en er minder kans is dat ze bij een volgende bevalling scheuren. Dat van meer kans (15% bij mij) op een vroeggeboorte hebben ze tegen mij ook gezegd maar meer omdat mijn baarmoederwand te dun is en dat ik weer kans heb op een loslatende placenta (als het eenmaal is gebeurd blijft die kans altijd aanwezig ) Maar als het weer zolang duurt om blijvend zwanger te worden zoals de eerste keer dan duurt het nog op z'n minst 1,5 jaar voordat Raven een broertje of zusje erbij krijgt Maar kan heel groed begrijpen dat je bang bent om alles nog een keer mee te maken, dat was wel een erg heftige periode voor jullie. Ach, anderhalf jaar is zo voorbij...
Was tijdens de open dag van de koninklijke Marechaussee op Schiphol. Mario werkt bij de KLM en vis het KLM-krantje wist ik dat die open dag er zou zijn. Maura wil nu wel graag bij de Marechaussee en dan het liefst bij die die op de fiets surveilleren.
5 jaar frans gehad op school, zal wel lukken. Ben al eens meer naar het buitenland verhuist zonder dat ik de taal sprak. Komt vanzelf goed.
Ik ben in totaal 14 keer verhuist, waarvan één keer naar Cairo voor een half jaar en één keer naar Syrie voor 2 jaar. En Nederland natuurlijk, inmiddels alweer 12 jaar geleden.
Kieks! Kreeg zojuist een klein lief veldmuisje cadeau van mijn kat. Gelukkig leefde die nog en rent die nu weer buiten rond (hoop ik teminste, lopen nogal veel katten hier rond in de buurt. nou ja, dan komt het teminste niet door mijn katten want die zitten nu binnen elkaar af te rossen)
Welterusten iedereen. Tijd om Raven wakker te maken en d'r laatste voeding te geven (en dan te bidden dat ze wat langer doorslaapt dan 4 uur) Morgen laatste werkdag en dan is het weekend!
al het leed van de prik is hier alweer voorbij. vanacht heeft ze geslapen van 11-7 en super vrolijk weer.
Haha gisteren waren ze hier ook aan de deur maar ik was boven bezig met de badkamer soppen en Elin huilde. Dus ik raam open gedaan en naar beneden tegen die meidjes gezegd dat ze 'daar aan die meneer met die bril konden vragen wat ze wilden vragen'. Haha alleen stond Marcel net met de buurman te kletsen die zijn zonnebril ophad dus die lieve meisjes helemaal in de war...
Ik heb Miep even gesproken, met de vraag hoe het allemaal met haar en schoonfamilie gaat nu.. "...zijn ene been heeft ie nog steeds weinig gevoel in, zijn andere been is nog wel goed. Hij wordt nu elke dag bestraald, totaal 6 keer en dan is het afwachten of het aanslaat. Als het niet aanslaat wordt ie verlamd van onder zijn borst tot en met zijn tenen...." "ik denk wel elke dag aan jullie (het forum) en het forum is ook erg belangrijk voor mij met zulke lieve meiden!" "Ik denk aan jullie allemaal! Groetjes! ik hoop snel weer mee te kunnen kletsen!" Verder is het allemaal erg emotioneel, begrijpelijk. Miep, ik denk dat ik ook namens iedereen kan zeggen: wij denken ook aan jou!! Jarno doet het trouwens top! laatst 2 keer doorgeslapen, 1 keer tot half 7 en 1 keer tot 7 uur. Vanmorgen 5 uur en toen weer geslapen tot half 9.