Even snel, heb weer internet! Moet alleen nog even de verbinding beveiligen. Weet iemand hoe?! Ik ga nu bijlezen. Maar eerst Sverre voeden denk ik.
MelanieM schreef: als het in Roosendaal ook regent krijgen we wel een Tanya-met hond-en kind-singing-in-the-rain-foto! Tweety31 schreef: in de tuin toch? MelanieM schreef: en met nieuw kapsel ! (Tanya dan, he! Niet de hond) Kapsel: check! Hond: check! tuin: check! Regen: die hebben we niet... is gestopt rond half 9 Dus sorry, nog geen ultieme foto! Maar ik ga hem echt maken zodra het weer gaat regenen, beloofd!
We houden je eraan! Hier heeft Tygo gelukkig ook weer een time-out! Hebben jullie dat ook dat jullie meer energie en puf hebben om iets te doen als het goed weer is? Vast wel. Anders was het hier niet zo rustig Ga ook maar weer verder met opruimen... Vanmiddag komen Mario's collega's, dus moet ervoor zorgen dat hier niet eruit ziet alsof een bom heeft ingelsagen. (Moet niet natuurlijk, maar ja, je weet nooit, straks loopt die een promotie mis )
Heb net Marc gebeld of hij het wist. Hijz egt dat je dan via internet in je router moet gaan zitten. Volgens hem staat het ook in het boekje wat je erbij gekregen hebt, maar ik denk dat je het beter aan je vader over kan laten voordat je iets wijzigt en niets het meer doet qua internet , en ach zo af en toe onbeveiligd kan volgens mij geen kwaad hoor Liefs, Tanya
Whahahaahah... Hij heeft zich in elk geval goed weten te klonen, want ik denk dat hij wel op meer plaatsen in NL zit nu...
Hmm dat boekje heeft Alex volgens mij kwijt gemaakt ofzo. Heb overal gezocht, maar kan het niet vinden! Ben bijgelezen trouwens. Tweety fijn dat Iris zo goed op de prikken reageerde en zo lekker geslapen heeft! Tanya zie je nou wel dat Ruben het hartstikke goed doet (en jij dus ook)! Wordt al een grote kerel! Miep heel veel sterkte voor jullie. Naar allemaal hoor.. Gelukkig houdt Jarno een beetje rekening met jullie en laat hij jullie lekker slapen 's nachts. Verder was er geloof ik niet veel...
Update van hier: Sverre heeft het super gedaan op het KDV! Hij is een heel alert vrolijk jongetje vinden ze. En ze vonden dat hij het heel goed deed, de meeste kindjes huilen veel meer zo'n eerste week. Hij heeft zelfs keurig geslapen. Ook in zo'n lutje-potje, zo'n huisje buiten. Ze vonden dat hij extreem veel 'praat' voor zijn leeftijd, en verwachten dat hij wel vroeg zal gaan praten. En ze zeiden dat hij heel lang en geconcentreerd naar iets kan kijken. *Trots* Ben wel blij dat hij er nu weer is. Is heel raar zo thuis, zonder baby. Heb veel geshopt, nieuwe kleren voor mijn werk enzo. Wat een drama zeg.. Zeer confronterend.
Vaak kan je handleidingen ook downloaden van internet als pdf. Moet je dat dus wel even onbeveiligd doen he?
t kan natuurlijk ook zijn dat na de tweede beeb, haar partner er een knoopje in laat leggen dan hoeven die rubbere regenjasjes natuurlijk ook niet meer.
Ik las dat veel kindjes 's ochtends zo'n gierende honger hebben: Sverre dus absoluut niet! Ik krijg echt met moeite zijn fles van 150+5 erin.. Gedeeltelijk. Hij begint halverwege echt te klieren. Dat doet hij sowieso steeds vaker. Heeft iemand hier ervaring met dat 'spelen' met het eten? Het duurt nu eindeloos lang hem te voeden en het is ook irritant.
Ik heb ook overgegeven tijdens de ks, dat komt deels door de verdoving en deels omdat ze in je buik zitten te porren. Je mag nu alles al weer doen, zeker buikspieroefeningen, dat mag normaal zes weken na de ks, wel rustig beginnen en stilletjes aan opbouwen. Ik heb geen steken meer onderhuids, litteken is alleen nog een ietsiepietsie gevoelig aan de buitenkant, maar dat is ook al sterk verminderd door dagelijks in te smeren met een vette crème.
Ik kan best geloven dat je bang bent om alles nog een keertje mee te moeten maken. Had dat ook heel erg na Assia... Maar is Chedella niet te vroeg geboren omdat jouw vliezen waren gebroken? Of had je al weeën voor je vliezen zijn gebroken?
heb dat met Milyan ook vaak. Lijkt wel alsof na een halve fles de grootste honger alweer weg is en dat ie dan wil spelen. Vaak wil ie dan wel de 2e fles al een half uur eerder.