Ja, zo noemen ze dat hier.. Zo'n konijnenhok waar ze kindjes in kunnen laten slapen buiten... Niet bekend?
Ja, hier dus ook. Tenminste, op het KDV komt hij steeds vroeger om de fles. Hier thuis vind ik dat 'onzin', ik moet wel op die 5 voedingen uit komen en niet meer. Ik heb hem net in bed gelegd en hij huilde flink maar is nu stil. Zit nu 3,5 uur tussen. Hij mag zo wel wakker worden dus en weer eten. Mijn vader vindt het zo'n mooi jochie! Heeft gezegd dat het echt een typje is voor een reclamebureau en fotoshoots. Ach, trotse opa he?!
ja wel eens iets over gelezen ook...maar toch lijkt het me niks.. Hoe doen ze dat daar in de winter? ook buiten laten slapen?
wat goed om te horen zeg....nu zal het wel iets makkelijker zijn om hem de volgende week weer weg te brengen. ik hoop dat hier het ook goed gaat komen, nog 4 weekjes en dan is het zo ver brrrrrrrrrrrr
We hebben dan niet zo'n hokje, maar bij ons op het KDV laten ze de kinderen ook buiten slapen onder een afdakje in de wandelwagen. Vonden mijn kids altijd heerlijk!
Had ik toch al eens verteld? Mario wilde zich na Meallán laten steriliseren. Maar zoals dat wel vaker gaat bij mannen.. hij stelde het steeds maar uit en uiteindelijk had ie zich laten steriliseren en 2 weken later kwam ik erachter dat ik zwanger was. Zaadje Milyan was er dus net op tijd bij... Ikke blij, wilde altijd 4. Mario balen....(maar nu niet meer, hoor)
nee, eerst braken mij vliezen en al gauw kwamen de weeen. die hebben ze kunnen onderdrukken. na 8 dagen heb ik dus een infectie opgelopen omdat ik toen al 8 dagen met gebroken vliezen liep. die infectie heeft er voor gezogd dat de weeen weer begonnen. en toen kregen ze ze niet meer onderdrukt want ik kreeg toen ontsluiting. Achteraf is het beter zo geweest, want chedella had die infectie ook kunnen krijgen en had dit dan waarschijnlijk niet overleefd vertellen ze me nu pas he! dus dat was schrikken, maar goed dat ons meisje een eigewijs draakje was dat er uit wilde.....maarja de artsen hadden zoiets van elke dag langer in je buik is meer kans op overleven, daarom was het toen ook allemaal zo dubbel!
Ja, dikke jas en slaapzak aan en naar buiten. Het schijnt wel dat ze dan dieper slapen. Ik vond het eerst ook niets, vooral niet omdat het KDV nogal dicht langs een drukke weg ligt. Leek me qua frisse lucht dus niet echt opgaan..
Ik lees ze bijna nooit.. Maar dit 'vlindertje'heb ik dus wel gelezen. Samen met Devin heb ik voor Jaylie een kaarsje aangestoken.. Als ik dit lees ben ik zó dankbaar dat mijn mooie meisje bij ons mocht blijven. En alle juli baby'tje trouwens...Zó verdrietig is dit, maar zó knap van de ouders hoe ze hier mee omgaan. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... b7fab02842
Jeetje wat verschrikkelijk! Gewoon 1 dag nadat ze uitgerekend was.. Ja, het doet je beseffen hoe gelukkig je met je eigen kindje moet zijn.
"Aan de ruime groepsruimtes grenzen de slaapkamers. Kinderen slapen ook buiten in slaaphuisjes. Buiten slapen is erg gezond en kinderen die binnen slecht slapen blijken buiten juist vaak lekker lang te slapen" heb je als ouder zijnde keus waar je je kindje wil laten slapen?
Ja hoor. Ze hebben alles goed uitgelegd en we konden aangeven wat we wel en niet wilden. Sverre blijkt de slaapkamers niet fijn te vinden, slaapt liever in de groepsruimte in de kinderwagen. Dus dat kan/mag ook.