Oh ja, de huisjes waarin Sverre slaapt grenzen dus NIET aan die drukke weg. Anders had ik er wel bezwaar tegen gemaakt.
Wat doen jullie nou met zo'n grote berg condooms op voorraad dan? En..ligt dat dan tussen de houdbare melk en de pakken maceroni in de kelderkast te wachten op gebruik?..Of..het kan natuurlijk ook dat jullie er nogg drie hebben liggen maar toch zelden aan sex doen hihi... NMaar effe serieus..waren jullie niet bewust 'bezig'voor Raven? Omdat je nog zoveel condooms hebt liggen. ..Komen we bij de volgende vraag: waren jullie beepjes allemaal euhm overdacht? Zoals in: was iedereen echt bewust bezig om een kindje te krijgen/maken of zijn er ook kindjes die de ouders erg overvallen hebben en tussen de pil en de condooms doorgeglipt zijn?
Ja, Sverre was erg gepland. Maar niet zo snel... We hadden in september besloten dat we wel wilden proberen zwanger te raken. In oktober bleek ik dus al zwanger! Ik had gerekend op minimaal 6 maanden proberen... Op 11 oktober is Sverre precies 3 maanden oud, en dan is het ook precies een jaar geleden dat hij verwekt is!
Iris was gepland...(in hoeverre je dat ook kan plannen) mei 2007 gestopt met de pil, en in nov 2007 was het raak. Na een half jaartje raak geschoten.
Ow Devin dan dus ook, want Sverre en Devin lijken op elkaar! (vraag me af of dat nog steeds zo is, maar mn fototoestel heeft de geest gegeven dus ik kan geen nieuwe foto's plaatsen)
Doet mij denken aan onze precieze dag... T was nadat Arthur thuis kwam van een voetbaluitje, en dus als een koekie in bed belandde naast me...hahaha waar alcohol al niet goed voor was
Ja, compleet voldragen zwangerschap..je kindje lijkt er helemaal klaar voor..en dan dat....zó erg (man wat kan ik me dat nu veel beter voorstellen dan toen ik zelf nog niet mama was..ik zit nu bij al dat soort dingen te bleren )
maar in de kinderwagen slapen is toch tijdelijk...eens zal die er niet meer in passen. Ze rijden hem denk wel , als die slaapt, de slaapkamer in. tenminste dat zou ik doen... hmm ik ben al weer veelste veel over mn werk aan het nadenken merk ik... Nog 3 weken full-time genieten thuis.
En ook in dát opzicht lijkt Devin op Sverre. Ik kreeg op 9 oktober een boekje van Vir "jouw zwangerschap dag voor dag"en de daarbij horende mededeling dat hij graag een kindje met me zou willen maken ( een dag voor mn verjaardag..het gesprek kwam erop, dus toen gaf hij me alvast zijn 'kado') De volgende menstruatie bleef uit..en Devin was gemaakt
hier ook erg bewust. in juni samen op vakantie geweest naar suriname. daar samen besloten om de pil weg te gooien, dus hupsakee zo de pil strip in de suriname rivier gesmeten 4 maanden later was ik zwanger! we waren en zin nog steeds OVERGELUKKIG
Val in herhaling, maar goed... wij hebben dus 3 geplande kinderen en één cadeautje (3 halen, 4 betalen ) Verder was Meallán eerder gepland dan Oktober 2004, maar het heeft niet zo mogen zijn....
verwekt of de eerste dag van je laatste menstruatie? Mijn laatste ongesteldheid vóór de zwangerschap was 24 oktober en Mario heeft zich ergens begin november laten steriliseren. En in de tussentijd is dus Milyan verwekt. Op mijn verjaardag (30-11) kwam ik erachter dat ik zwanger ben.
Waarom maak je je daar zorgen over? Ze kan daar toch ook zo neergelegd worden? Moet je waarschijnlijk alleen een buikslaap contract tekenen.
Hier ook erg gepland, maar zeker ook verassend. Ik had me in gesteld op een periode van 6-12 maanden voordat het 'raak' zou zijn, maar onze Mick vond dat het al lang genoeg had geduurt . In sept. hebben we besloten om met de pil te stoppen. Ik heb 1 bloeding daarna gehad en toen was ik al zwanger! Nieuwtje: Heb trouwens wel steeds meer 'zin' in een tweede..... (alleen het werk/geld-situatie laat het niet zo toe ).