Wat leuk! Ik hoop het zo hard voor jullie dat het een mooie onbezorgde zwangerschap mag worden! Dat gun ik jullie echt! (dikke vette emo ben ik want ik ken je niet eens! Maar toch is het zo) Lijkt me leuk om samen te zwangeren! Rond kerst 2008 flink knallen! Andersoort vuurwerk!
2 van onze 3 katten (eigenlijk is 1 hier een poes van) zijn na in de wereld geworpen te zijn gevonden en naar het asiel gebracht waar Chris vrijwilligerswerk deed naast zijn studie, en dus de katten mee nam naar huis. Zij "pompen" altijd! Heerlijk als je een dunne broek aan hebt of op blote huid!
Die is ook goed! En ik ben een fan van Arie en Sylvester! Zijn ook zoooo grappig! En Jochem Meijer! Ook geweldig! Wij hebben echt een kast vol DVD's met cabaret!
Maar dan kun je haar toch beter aanleren op haar rug in slaap te vallen vóór ze naar het KDV gaat? Anders zitten zij met een kind dat niet wil slapen omdat ze op haar rug ligt. Of zie ik het verkeerd?
En dan zeggen dat haar haar zoooooo mooi zit, terwijl ze enorm verregend op de foto staat als verzopen kat met verzopen hond naast zich in een modderpoel!
Leuk om te horen hè!? Fijn dat het zo goed gaat. Die slaapplaatsen buiten zijn volgens mij in het noorden van het land meer in gebruik dan in de rest van Nederland of niet?
Nicci drinkt haar eerste voeding het beste! Herken dus helemaal niet wat je schrijft. Maak je hem dan wakker voor de voeding?
haha Iris ook niet hoor, ik moest haar een beetje stutten en heeeel snel op het klik-knopje van de camera drukken. op dr site (fotoalbum) staat een collage ervan, kun je zien dat ze onderuit zakte...tuurlijk heb ik die foto's ook vastgelegd
't Is toch ook een mooi kereltje? Wij hebben ook te horen gekregen dat wij haar zouden moeten inschrijven bij een bureau. Vond ik onzin maar Chris vertelde dat het broertje en zusje van zijn ex beide ruim 10.000 gulden hadden gespaard door hun 'klusjes' voor een dergelijk bureau! Ik zeg inschrijven die hap!
Moet je je niet lullig om voelen hoor. Er wordt wel vaker niet goed gelezen. Er is vaak ook zoveel om te lezen en te onthouden. Ik heb wel eens de naam in dik gedrukt een vraag gesteld en nooit een antwoord gehad. Soms denk ik wel eens dat sommigen mijn berichtjes overslaan. En dat mag natuurlijk. 't Is geen verplichting!