Ik neem het je niet kwalijk hoor...ik neem het je pas kwalijk als je het nog een keer fout doet (zoals vele familie-leden... )
Juist thuis! Hahaha! Nee een aantal steekwoorden die erg op mij slaan zijn: Eerlijk, rechtvaardig, consequent, flapuit (anderen noemen het bot ), enthousiast (anderen noemen het hyper), attent, en ja ik denk dat streng ook wel in dit rijtje hoort.... Maar bovenal vind ik mezelf vooral heel lief! ( :-& ) Hahaha! En Chris ook hoor! Gelukkig!
Volgens mij zit er een sprongetje rond de 8 weken. Nicci is vandaag 12 weken, die zit ook volgens het boek tegen een sprongetje aan. (boek ligt beneden anders kon ik even goed kijken voor je)
klopt! ff sleur en pleur vanuit mn mail van oei ik groei: "8 weken De wereld is geen 'soepje' meer Vanaf dit sprongetje beleeft je baby de wereld niet meer als één geheel, als een 'soepje'. Hij begint vaste 'patronen' in dit soepje te onderscheiden. Bijvoorbeeld: hij ontdekt zijn handen. Hij bekijkt ze verbaasd en draait ze rond. Je baby raakt veel automatische reflexen kwijt, en begint de dingen die hij met zijn lijf doet 'bewust' te voelen. Alle bewegingen die je baby maakt zien er houterig uit. Speeltijd! Je merkt nu duidelijk dat je baby wat meer naar buiten gericht is. Hij heeft een onbewuste voorkeur voor alles wat glimt en flikkert. Ook zal hij nu wat meer met speelgoed gaan spelen. Een babygym, activitykleed of een rammelaar boeien hem. Maar niet alleen speelt je baby met gekocht speelgoed, hij vindt het natuurlijk ook super leuk om gesprekjes met jou te voeren. Juist omdat hij nu meer naar buiten gericht is. Dit sprongetje... Je merkt nu al dat je baby eisen aan het leven gaat stellen. De rust die hij tot nu toe zo fijn vond vervangt zich steeds meer door de behoefte aan variatie. Hij wil dingen vanaf een ander perspectief bekijken, andere dingen horen. Je baby wordt al steeds groter!"
Zie je! Milyan wil gewoon geen soep meer! Hij gaat eisen stellen! Zo zo dat klinkt interessant! Ik ga online eens kijken wat ik bij Nic kan verwachten!
dat deed ie toch al! Hij eist om de 4 uur een fles en een schone luier. Hij eist dat ie bij het avondeten aan tafel mag en hij eist minimaal 8 uur slaap op mijn arm per dag!
We moeten nog wel wat afspreken he. Oooh kut besef me net dat ik voor woensdag een wen ochtend heb afgesproken! Dat moet ik dan maar even omzetten!