Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Hahaha! Man er zal om hem gevochten worden!

Ik ga Nic uit bed plukken! Tot later meiden!

2. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    :confused: was net op het bevallingsforum van de septembermama's... op 24/09 is ene Pris bevallen van ................................................................................Tygo! :confused: :)

3. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Nee, echt verwekt! Mijn laatste menstruatie was 30 september. Dus ik ben precies, op de dag af, 9 maanden zwanger geweest..! :)

4. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Nee, ik laat hem zelf komen. Tenzij ik moet werken, dan moet hij wel 'vroeg' op. En ik ga dan expres eerst zelf douchen/aankleden, dan rustig hem omkleden etc. Maar meneer heeft 's ochtends gewoon minder honger blijkbaar. :(

5. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    weet echt niet meer wanneer dat bij ons was..maar volgens mij heb ik een late eisprong. Dus dat moet dan een maand na jou geweest zijn. 11 november of zo

6. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Oooh wat zal Tanya vereerd zijn! ;)

7. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ik heb een vrij vroege eisprong, ook een korte cyclus (en lange menstruatie :( ) als ik hem 'natuurlijk' laat verlopen.
    Ik voel hem altijd en deze keer heb ik ook op het draderige slijm gelet ( :oops: ). Ik was achteraf gezien wel blij dat het zo snel was. Ik was die ene maand al obsessief bezig met zwanger raken.. :( Heb zelfs voor mijn NOD getest.

8. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

17 sep 2006
    644
    0
    0
    ik werk in de kinderopvang
    ik woon in het westland
    Boft hij even :p

Na deze meeting die jullie woensdag hebben, wie ken je dan nog niet IRL?

9. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    sjeez wat wordt er hier wat af gemeet zeg..
    Ik begin me langzamerhand een A) buitenbeentje en B) 'vreemde' te voelen :) Iedereen kent elkaar straks al bijna van real en dan zit ik dara over een jaar nog steeds de grote onbekende cyberniva uit te hangen :)

Jody, gefeliciteerd dat jullie dat willen! Lijkt me namelijk een hele beslissing om daar tóch weer voor te willen gaan.
    Anderen die dit hebben besloten ook gefeliciteerd..

Ik kan me niet voorstellen dat jullie daar al mee bezig kunnen zijn..Ik vind Devin nog zó nieuw en spannend en klein en zo..Al snap ik dat er negen maanden overheen gaan zowiezo, maar ik moet er nog niet aan denken dat er nu nóg een baby zou komen :)
    Komt tijd komt raad..

Ik zou heel graag nog een kindje willen, maar ik wil NOOIT meer bevallen..dat gaat lastig worden dus :)

10. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    :) :) :)

11. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Tanya, netjes hoor van Ruben. Zie je wel, de ene week of de andere verschilt gewoon en gemiddeld genomen groeit hij prima lijkt me!

Jody, gelukkig hebben jullie er via de mail over unnen praten en is het weer goed. veel plezier alvast met de nieuwe auto! Nog 2 weken dan ga ik ook weer werken en heb ik niet zo veel tijd meer om te forummen!

Sonya, wat heerlijk dat Chedella nu zo goed doorslaapt! Jeroen heeft nu een terugvalletje. Is weer steeds snachts om een uur of 4 wakker en valt uiteindelijk met speen terug in slaap, maar om 6 uur is het gedaan met de pret!

Jekkia, wat goed Dat Ivo nu af en toe voor Raven moet zorgen. Hopelijk gaat hij jou wat meer waarderen hierdoor!

Miep, veel sterkte hoor met je schoonvader!

Kar, hier geen problemen met spelen met eten. Jeroen drinkt 5 flessen per dag en drinkt keurig iedere fles leeg. (180-6) wees maar trots op Sverre! Leuk hoor, dat het zo goet gaat op het kdv!

Melanie, dat wist ik helemaal niet joh,dat Mylian een cadeautje was! . Gelukkig heb jij je gezinnetje rond!

Niva, hier was het een bewuste keuze! In juli 2006 gestopt met de pil en 3 maandjes later zwanger!

tweety, Leuke foto, zo kan Jeroen echt nog niet zitten hoor!

12. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Ik quote mezelf even va een paar dagen geleden:

Wij zitten op 5 flessen (jeroen slaapt sinds anderhalve week door) .

Maar nu vanacht was het 5 uur, en gister was hij ook hangerig enzo, ik denk dat hij behoefte heeft aan meer. Dus sinds vandaag doe ik 180-6. Hiervoor nog 150-5. (Jeroen woog zondag 4830.)

Het zal wel goed zijn, maar ik ben benieuwd hoe dat bij anderen is...?

En wanneer moeten we nu speen 2 gaan gebruiken (avent) Hij doet over deze fles van 180-6 ongeveer 25 minuten en drinkt dan voor mijn gevoel lekker rustig...

Na dit bericht is Jeroen weer 2 keer snachts wakker geweest. Ik kan het met zijn teut nog wel rekken tot een uur of 6. Maar echt slapen tot half 8 dat doet hij niet meer. Zijn flessen van 180-6 drinkt hij wel achter elkaar leeg...

Hoe zit dat bij de ander flessenmama's?

13. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

17 sep 2006
    644
    0
    0
    ik werk in de kinderopvang
    ik woon in het westland
    Ik kan Jeroen niet vergelijken met Iris, Iris drinkt nog niet eens 5x 150...en ze weegt 5550 gr
    wij gebruiken ook nog speen nr1, soms geef ik speen nr2 om te proberen, maar ik vind het toch nog te snel gaan, dan loopt er veel dr mondhoeken uit... Iris neemt ook de tijd met drinken, max half uur ben ik bezig
    Ze slaapt snachts wel goed, meestal van 23.30 tot 7.00

14. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Hier ook 4 X 180 en 1 keer 150 (de ochtendvoeding, zie eerder bericht van mij van vandaag). Hij drinkt vaak niet alles op; ongeveer 2 keer per dag wel. Meestal sowieso de laatste fles gaat helemaal leeg. Duurt wel lang; 20-30 minuten. Hij slaapt heel goed - durf het bijna niet te schrijven, bang dat ik het jinx - meestal van 22.00 tot 7.00 of nog later.

Sverre is ook 's nachts weer een paar keer gekomen en dat was het moment dat we op 180 zijn overgegaan. Toen sliep hij weer door.
    Hij weegt nu zo'n 5800 gram denk ik. We gebruiken ook nog de kleinste speen van Difrax. Grotere speen gaat te snel, dan gaat hij huilen.

Ik weet niet of je nog hoger kunt gaan zitten met de voeding? Of dat mag met zijn gewicht. Anders voeding voor hongerige baby's proberen 's avonds?

15. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Jekkia de voeding is onderweg! Als het goed is heb je het morgen.

Niva ik heb ook alleen Irena nog maar in het echt gezien hoor..
    Misschien moeten we een keer een 'Noordelijke' meeting organiseren, met de meiden uit Fryslan, Groningen en Drenthe?

16. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    :thumup:

17. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Dat zijn er toch aardig wat?

Niva, Elma, Miep, Irena, TomenJerry, Karlijn..

(Ben ik nou iemand vergeten? :oops: )

18. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Nicci is serieus vrijdag de 13e oktober verwekt! :D

19. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ik ken de meeste nog niet IRL want ik ga niemand ontmoeten die ik nog niet ontmoet heb.

20. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ik ben een Drent, heb in Groningen gewoond en Hoorn is West Friesland: Mag ik ook meedoen? [-o<

Deel Deze Pagina