Juli 2007 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Amle, Jun 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Vraag: Nicci heeft al een tijd last van een rode frut. De kinderarts zei me dat ik een zalf tegen schimmel moest halen als het niet overging. Dus gekocht, maar wat als het geen schimmel is? Zou die zalf dan kwaad kunnen?

2. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Hmm.. Het gaat niet over met Sudo creme?
    Ligt er aan wat er in de zalf zit.. Maar het lijkt me dat alle zalf voor baby's toch niet schadelijk is?

Heb je al vaseline geprobeerd?

3. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    hey dames ben weer thuis heb in totaal een 110 pagina's te lezen jemig stelltjes klets tantes niks te doen ofzo? hier gaat het redelijk ben zelf ziek. hoewel de vakantie leuk was loop ik dus al een week te snotteren en te hoesten koppijn en koorts. (gaat wel weer over toch voor ik een ventje ben) Vakantie was erg vermoeiend Quinty die erg van slag was en is niks anders als huilen snachts van 3 tot 6 heel veel krampjes en heeel veel honger ze krijgt al 4x 180 en 1 x 210 en nog niet genoeg. maandag fff naar inloop van de cb om te wegen en te meten en voedingsadvies want wil graag snachts weer slapen. voor nu stop ik weer ga even voorslapen op de bank voel me zo brak sorry voor ego bericht probeer later even bij te lezen en te reageren. groetjes

4. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    oja Madam is 2 maandjes alweer. jippie

5. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    en waarschijnlijk het allerbelangrijkste nog we gaan mogelijk verhuizen, we hebben andere huurwoning eensgezins aangeboden gekregen morgen kijken aan maandag defiinitief beslissen. zag er aan de buitenkant goed uit. duimen

6. Niet meer actief

Als je die vraag toen aan mij gesteld had bied ik je hierbij mijn welgemeende excuses aan, was niet de bedoeling. Maar ik weet niet natuurlijk aan wie je die vraag toen gesteld had.

Ik probeer zo veel mogelijk te lezen, ik sla niet bewust berichtjes over

7. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Wietske gefeliciteerd met Quinty! En fijn dat jullie vakantie leuk was, ondanks het nachtbraken van jullie meisje.. Misschien over op voeding voor hongerige baby's? Of gebruik je dat al?

8. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Ik ook, maar ik reageer dus niet op alles... Maar dat betekent dus niet dat ik het niet gelezen heb.

9. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    nee gebruik comfort tegen krampjes die heeft ze ook verschrikkelijk ben er moedeloos van

10. jekkia

jekkia Fanatiek lid

We hadden eigenlijk net een rustperiode ingelast van 6 maanden om mijn lichaam rust te geven na 3 miskramen achter elkaar en toen zat Raven opeens in mijn buik en is er 7 maanden gebleven :D
    Vandaar al die condooms...

Het heeft ongeveer 1,5 jaar geduurd voordat Raven er was

11. jekkia

jekkia Fanatiek lid

poeh, moet even bijlezen.
    sorry als ik niet overal op reageer maar anders zit ik hier nog diep in de nacht en ik ben moe. Moet toch wel weer wennen aan het werken. Was erg drukke dag vandaag

12. Irena

Irena Actief lid

Apr 15, 2007
    456
    0
    0
    Docent Engels (Voortgezet Onderwijs)
    Groningen
    Tica is supergepland en supergewenst. We waren er al vanaf ons 20e aan toe maar durfden nog niet te beginnen. Eerst de studie af, eerst werk vinden, eerst leren met de fybro om te gaan... :rolleyes: Maar op een gegeven moment stond onze biologische klok op springen, vooral de mijne... Pffff.
    Verder ging het bijna net als bij Jody! In september besloten te stoppen met de pil, tijdens ons etentje over 4-jaar-getrouwd. Dus nu net iets meer dan een jaar geleden...
    Eén bloeding, daarna was het al raak! Ik had het nog niet verwacht en durfde niet te geloven dat ze zou blijven zitten. Tot ik met ongeveer 16 weken zo mooi droomde over Tica, en daarna had ik er eindelijk vertrouwen in. :)

13. Niet meer actief

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

14. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ik smeer al een tijd sudo en dacht eigenlijk dat ze gewoon gevoelig is daaronder. De kinderarts wees me er op. Ze heeft ook geen rode billen maar echt rode lippen. Ik ga dat maar eens een week gebruiken, want het is wat je zegt: zalf voor baby's zal wel geen kwaad kunnen.

15. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Beterschap!
    Succes met de voeding van Quinty! (zou ze krampjes kunnen krijgen door teveel voeding?)
    Gefeliciteerd met je mogelijke nieuwe woning!
    Gefeliciteerd met de vermaanddag van Quinty!
    Gezellig dat je er weer bent!

16. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Lieverd, ik bedoel jou ook niet. Maakt ook niet uit, ik had het misschien niet moeten schrijven.

17. Niet meer actief

Adoptie? Draagmoeder?

18. Irena

Irena Actief lid

Apr 15, 2007
    456
    0
    0
    Groningen
    En verder...;)

Miep, heel erg sterkte!

Qua modellenwerk sluit ik me bij Melanie aan :idea:
    Nichten en tantes van mij doen modellenwerk en zeggen ook dat ik Tiekje wel kan inschrijven, maar ze vindt aankleden op de commode nu ook al vervelend! En als ik dat zo lees van Melanie denk ik echt dat het niet leuk is voor haar. :p

Niva, jij bent toch geen buitenbeentje! *Knuffel!* En anders doen we toch inderdaad een Noordelijke mini-meeting! Goed idee, Karlijn! Maar waar... :rolleyes: Beebie, jij 'mag' helemaal natuurlijk ook hoor. ;) Is toch leuk!!

Wietske, leuk dat je er weer bent! Jammer dat je het tijdens je vakantie zo druk had met Quinty! Balen dat ze zoveel krampen heeft, ook erg zwaar voor jou en je gezin. Gelukkig was het verder leuk. Ga maar lekker bijkomen op de bank! Enne, wat tof dat jullie een ander huis kunnen krijgen! Is deze groter dan de huidige ofzo?

Berichtjes overslaan: doe ik niet bewust, zeker niet dat ik bepaalde mènsen oversla. Wel reageer ik niet overal op, want:
    - soms heel erg spuit 11 tegen die tijd
    - soms kan ik niet mee helpen
    - gewoon vergeten tegen de tijd dat ik tig pagina's heb bijgelezen en ik zelf een post ga schrijven! :oops:
    Maar goed dat dit punt weer eens langskomt, er zijn hier zoveel mama's en niet iedereen post even vaak of reageert overal op. Da's toch OK, anders gaat het hier zo snel dat niemand het meer bijhoudt!

OK, nu ga ik weer off-line. We gaan over het netwerk een potje Civilization 4 spelen, net als vroeger! :D (Dus vóórdat Tiek geboren was...) Fijne avond allemaal!

19. Irena

Irena Actief lid

Apr 15, 2007
    456
    0
    0
    Groningen
    Ow, vergeten (zie je wel, precies waar ik het in mijn vorige post over had). :idea:

Kirby en Jekkia: bedankt voor jullie antwoorden wbt de KS. Stelt me wel iets gerust. Benieuwd of de andere KS-mama's nog kunnen aanvullen, ben hongerig naar elk stuk info over het herstelproces!

En nu ben ik vast nog wel meer vergeten, maar moet ik ècht off-line... :rolleyes:

20. Niet meer actief

Ik moest even denken wat je bedoelde met frut, maar nu snap ik hem (krijg je hè als je zelf geen dochter hebt). Ik denk niet dat het kwaad kan, ook omdat de kinderarts het voorgeschreven heeft

Share This Page