Juli 2007 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Amle, Jun 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    als ik quinty minder geef komt ze om de 2 uur voor de voeding, niet te stillen dat huilen pas na een fles is ze stil. Woning. we zitten nu op flat met 2 slaapkamers we krijgen dan woning met 4 slaapkamers 2 etages en riante voor en achtertuin

2. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    ben op 403 gebleven

3. Niet meer actief

Da;s minder dat je je ziek voelt! Beterschap! En ik duim voor je mee voor dat nieuwe huis!

4. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    Met Eva-loraina ben ik gestopt met de pil omdat ik steeds tijdens stopweek niet ongesteld werdt en door de pil heen wel. dan weer weken niks en dan weer 3 weken achter mekaar. we hadden zoiets van we zien wel en na 9 maand raak. Quinty was tussen de bedrijven door 1 keer zonder en boem. ze was in aantocht

5. Niet meer actief

Zo, helemaal bijgelezen maar heb dus niet op iedereen gereageerd.

Niva mijn antwoord op je laatste post bedoel ik niet neagtief of lullig ofzo. Kan goed snappen dat je niet meer wil bevallen maar nog wel een kindje wil.

Marc en ik zijn technisch gezien in de 3e ronde zwanger geraakt. Ik slikte al jaren geen pil meer vanwege dat trombose-verleden. Mag nooit meer anti-conceptie wat hormonen bevat, dus wij zitten altijd aan de condooms hier. Als we vinden dat ons gezinnetje compleet is gaat er óf een knoopje in bij Marc of bij mij (mocht de laatste bevalling een KS worden, dan kunnen ze net zo goed de boel daarbinnen afbinden bij mij, zijn ze toch in de buurt). Ik heb er 2½ jaar over gedaan om al mijn medicijnen af te bouwen. In juni vorig jaar was alles gestopt. Vlak daarna naar de internist vanwege die bloedverdunners. Dat allemaal geregeld, de hoeveelheid enzo. Daarna naar de gynaecologe. Daar zijn Marc en ik uitgebreid getest, of alles goed was. Mocht er nou iets niet goed geweest zijn dan zouden we meteen de MMM instappen. Want ik moest voor de zwangerschap al beginnen met het spuiten van mijn bloedverdunners, want de tabletten die ik had mag absoluut niet tijdens een zwangerschap. Alles was OK, dus ik ben eind augustus begonnen met het spuiten en op 4 oktober had ik mijn laatste menstruatie! Dus al met al ook heel snel, gelukkig maar want die spuiten waren echt een ramp.

6. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Sorry ben ik een zeer platte bui! Excuus voor een ieder die dit te ver vind gaan.

7. Niet meer actief

Vanmiddag ben ik gezellig bij Lexi op bezoek geweest! We zijn ook een eind wezen lopen en het begon op een gegeven moment te regenen,was wel jammer. Goede binnenkomer van Ruben, ik had hem in de box gelegd (mocht van Lexi) toen we er net waren, kwatst hij toch de hele boel onder :confused: :( ! En bedankt manneke... Vervolgens moest ik nog gebruik maken van Elins waskussen omdat Ruben gepoohpt had, Vanmiddag vergeten te zeggen maar Elin heeft een hele mooie babykamer! Oké, er is toch niemand hier meer aanwezig dus ik ga de PC ook maar dichtdoen. Marc en Ruben liggen samen te pitten op de bank, dus ik ga maar even TV kijken ofzo.

Slaap lekker iedereen!

Liefs, Tanya

8. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Wat gezellig! Had je Tygo mee? Of kwam 'ie je daar opzoeken? ;)

9. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ooooh ik keek net even op de laatsta pagina van de juli 2006 mama's en er staan prachtige foto's op van Sweetangel en toen besefte ik me dat we over 9 maanden weer in een Mac kunnen afspreken en onze droppies dan echt in de ballenbak kunnen tjoppen! Oooooh zoooo dubbel! Ergens kijk ik er zo naar uit en aan de andere kant hoeft ze niet groot te worden van me!

Morgen weer Nicci wegen! Ik ben zo benieuwd hoe het qua gewicht gaat aangezien ik nu al 3 dagen niet meer gewogen heb voor en na de voeding. 8) Ik weet het: voor de meesten heel normaal, maar voor mij echt een stap! Ik ben zo'n enorme control freak! En ze was zo klein! Maar ik heb veel vertrouwen in mijn moppie! En in mijn whipped cream! ;)

10. Niet meer actief

Nope, ik had hem nog zo gezegd thuis te blijven, maar ja hij luisterde weer eens niet... :rolleyes:

Pfff, heb net dat verhaal gelezen van die Jaylie waar Niva het over had. De tranen lopen me hier gewoon over mijn wangen. Heb ook in haar album gekeken, toen moest ik nog harder huilen... Lijkt me zo erg! Ze was gewoon helemaal af en is gewoon echt vlak voor de geboorte overleden. En als ik dan zo naar Ruben kijk die zo lekker ligt te slapen bovenop papa prijs ik mezelf zo gelukkig.
    Ik moet dit soort verhalen eigenlijk ook niet lezen zo vlak voor het slapen gaan...

11. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Net als Niva lees ik die verhalen eigenlijk nooit, behalve zoals het nu gelinkt werd in dit topic. Ik word er zo verdrietig van!

12. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Jou, Niva, Jody, Vissie, Karlijn, Jekkia, Vlinder, Pienie, Miep, Wietske, Irena, Twinny, Linda
    :oops: hoop dat ik niemand vergeten ben te noemen.

Eveline en Chantal (en Tanya, Lexi, Marianne) ken ik van de meeting in Roosendaal.

Sterrekind woont hier vlakbij en tegenwoordig gaan we samen naar de sportschool

13. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Eitje leggen ? ;)

14. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Fijn dat de vakantie leuk was....

en fijn dat je er weer bent

15. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Ik heb de beursgids ontvangen van de jonge gezinnenbeurs. Er zitten een paar leuke aanbiedingen tussen.....

gratis cd van 100 studio met liedjes van k3, piet piraat, kabouter plop en samson en gert tegen inlevering bon uit dat boekje

gratis rompertje van noppies (maat 68) bij de stand van Ouders van nu tegen inlevering van de bon uit het boekje

veel beursaanbiedingen van difrax (ook via bonnen)

waardebon op achterkant van toegangbewijs invullen en je kunt een shoppertas met goodies ophalen voor 2 euro

gratis presentje van lodger tegen inlevering bon

goedgemerktlabels met bon: 30st voor 5 euro, voor strijklabels hebben ze ook een aanbieding

gratis vsm bbb creme tegen inlevering bon

Verder veel kortingen van oa olvarit, nutrilon, nestle (gratis proefverpakking nestle nan ha 2, voor 6 tot 12 maanden)

In de verschoonruimte zijn de huggieluiers, billendoekjes en verzorgingsproducten gratis
    Er zijn magnetrons en flessenwarmers aanwezig in de speciale voedingsruimte

En theater met oa. dikkie dik en zijn bedenker, dansen met ernie en bert, flitsende modeshows, bobo en het zandkasteel

Hou wel van gratis dingen, kom altijd met tassen vol terug van zo'n beurs en een lege portemonee

16. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Heeft iemand van jullie al zwemluiers gekocht? Ik ga dus dinsdag voor het eerst met Nic zwemmen en moet nog luiers kopen maar ik kon alleen grotere luiers vinden. Niet formaatje minibips! Iemand tips?

17. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Klinkt goed! Hoe kom je aan die beursgids? Welke datum hadden we ook alweer bij de Mac afgesproken met z'n allen? (z'n allen die kunnen/zin hebben/tijd hebben etc)

18. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    ergens begin november.... en ik realiseer me nu net dat ik dan in Turkeye zit...

19. pienie

pienie Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    1,418
    1
    0
    zuid holland
    Sorry, maar sommige berichten mis ik een beetje door mijn afwezigheid (die over de hond van Tanya? of over de meetings...). Als ik het goed begrijp hebben sommigen van jullie elkaar ontmoet? Is de groep uit de randstad al samen geweest?

Wat onze planning betreft: onze zoon was meer dan gewenst! Bij mijn dochter was ik de eerste echte ronde zwanger, en de tweede zwangerschap weer. Helaas ging die mis. Daarna ben ik binnen 3 maanden na curretage zwanger geraakt met tussentijds nog een positieve test direct gevolgd door een bloeding. Feitelijk ben ik dus eigenlijk iedere keer dat we ervoor gingen bevrucht (ai, wel voorzichtig doen dus...). Toen ik dus weer positief testte was ik dus superblij!

Vandaag mijn nieuwe autootje opgehaald (tweedehands polo-tje) en 's middags een nieuwe auto besteld die in januari afgeleverd zal worden! Ahhhh, 2 auto's op 1 dag kopen, beetje decadent, vooral omdat we het eigenlijk helemaal niet zo breed hebben met 2 kleine ukkies in huis! Haha.

20. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    ging altijd gewoon met een zwembroekje... zwemluier gebruikte ik altijd pas later, met een jaar of zo

Share This Page