Ja precies. Maar hoe doe je het dan met plassen en poepen? Nicci poept zo vaak en zo dun dat ik het niet aandurf!
Siebe heeft afgelopen vakantie ook 2x kort 'gezwommen' zonder luier. Hij had niet lang ervoor gpoept en vond het risico dus niet zo groot. Valt me trouwens wel vaker op dat niet-zindelijke kinderen gewoon in hun zwemkleding lopen zonder zwembroekje.
Tanya moet ook met slecht weer met de hond lopen en nu noemen we regen weer: blij dat ik tanya's hond niet hoef uit te laten weer. Oftewel, het is Tygo's schulg als het ergens regent. We hebben één officiele meeing in Roosendaal gehad toen Marianne uit Spanje over was.
als je niet te land in het water zit kun je ook een gewone luier doen met een zwembroek erover heen. Alleen zuigen die zich gigantisch vol, dus na een half uur absorberen ze niks meer
Hoe mooi ik het ook vind als een klein (met de nadruk op klein) kind in z'n nakie rond banjerd. Maar goed, ik heb daar wel iets tegen. Ik vind het geen fris idee. Mijn mening hè. Een niet zindelijk kind heeft naar mijn mening een luier te dragen in openbare gelegenheden.
Vandaag de nieuwe Kinderen van meneer de postbode ontvangen en daar zat dat boekje bij. Trouwens voor degene die nog geen jonge gezinnen pas hebben en die wel willen. Koop hem op de beurs bij de stand, dan krijg je een goodiebag bij t.w.v. 30 euro Hadden we niet op zaterdag 3 november afgesproken?
Dat is inderdaad wel een goed plan. De eerste keer gaat ze toch maar een kwartiertje volgens mij. Thanks!
Jonge gezinnen pas is niet dat van de WIJ toch? Wat kost die pas? Ik kan me niet voorstellen dat we op zaterdag hebben afgesproken eigenlijk. Mocht ik met Chris gaan dan zal het zaterdag zijn. Mocht hij niet meegaan dan is het misschien op een vrijdag makkelijker aangezien ik de zaterdag top drukte verwacht.
Ja, enerzijds ben ik het wet je eens, maar anderzijds houdt zo'n luier in het water de plas en hele dunne ontlasting niet tegen... Ik vind het idd altijd wel schattig om die kleintjes in hun ieniemienie zwembroekje of blote billen te zien. Mijn dochters eerste zwempakje en nu weer de stoere kleine zwembroekjes van mijn zoon zijn echt te schattig!
Die pas kost 10 euro, kan goed zijn dat die van Wij is ik had hem via Felicitas. Ik moet op donderdag en vrijdag altijd werken, maar vind het wel een goede reden om een keertje vrij te nemen op zaterdag is het daar poepie druk
Bij ons is het niet verplicht, maar dat zegt verder niet zoveel natuurlijl. In zwembaden op campings e.d. heb ik ook nog nooit zo'n verplichting meegemaakt.