Weten jullie nog dat iemand het had over Leidsterdag? (Was het niet DianAAAAAA?) Anyway... ik kwam er dus vandaag en ik kreeg van mijn werkgevers een staatslot! Hoe tof is dat?!
bij de laatste meeting vloog de tijd zo snel om, dus lijkt het me niet handig om af te spreken op de dag dat je naar de beurs wil. Bovendien zou het toch de Mac in Woerden wirden herinner ik me nu!
Gaan de afspraken hiervoor altijd gewoon via dit forum? Zou het misschien ook wel leuk vinden om te komen nl, als dat goed is.
Mac in Woerden? Das niet echt handig voor moi (kijk daar begint het al) Kunnen we geen ander excuus (ipv de beurs) verzinnen voor een meeting? of ben ik nu lastig?
Moet je een excuus hebben om ons te ontmoeten? Nou, misschien gewoon omdat je deze toffe meiden IRL wilt ontmoeten?
Klopt. Ben ik het ook wel mee eens. Dan gewoon op een door de weekse dag, zonder beurs, bij de Mac in Woerden?
alleen zijn de meesten inmiddels weer aan het werk. Maar ja, het zal wwarschijnlijk toch nooit lukken om allemaal bijeen te komen.
nee, jaaaa tuurlijk wil ik jullie allemaal ontmoeten, daarom ben ik ook zo lastig baalde er echt van dat ik er de vorige keer op laatste moment niet erbij kon zijn