Juli 2007 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Amle, Jun 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Heerlijk! Gelukkig maar. Nu hopen dat het iedere dag zo gaat! ;)

2. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ooooh ik herken dat zo! Zo boos zijn en zo beduusd dat ik meteen natte ogen krijg en niets meer kan zeggen. Terwijl ik achteraf precies weet wat ik had willen zeggen! (moet zeggen dat het sinds de zwangerschap heel anders is, maar oké) Ik zou daar dus echt never nooit niet meer heen gaan! Laat ze oppleuren met hun brood! Vast nog een lekkere bakker in de buurt! Zeker als je al 5 jaar met Tygo binnenkomt! :confused:

3. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    meiden. Hier weer gewerkt en nu grieperig. Kan jullie echt niet bij houden helaas!

twinny

4. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Oooh wat vreselijk zielig!

Ik heb de Lama's ook gezien! Geweldig! Ik vond de doventolk briljant! Ik vind ze super! Ik had begin dit jaar theater kaarten voor de Lama's en voor Arie & Sylvester, en beide keren was er een weer alarm afgekondigd! :( Beide keren dus niet gegaan! Hoe zonde is dat!

5. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Dan wordt de Mac my treat!

6. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ik weet niet precies hoe oud die Sverre is hoor.. Volgens mij is hij niet net geboren.

Wij wilden een stoere meidennaam, beetje unisex naam en vonden Nikki helemaal goed. Ook wilden 2 namen waar de roepnaam vanaf geleid zou worden. Dat werd dus Jayden (boekje) en Nicole. We hadden dus eerst de roepnaam en de naam moest daarvan afgeleid worden, dus de keuze was beperkt. En aangezien Nicole niet met de K geschreven word, werd het dus Nicci.

7. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ooooh snoebelke! I like!

8. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Goedemiddag!

Tanya idd, wat Beebie zegt, laat ze stikken met hun brood! Stom jaloers mens. Wat een onzin ook. Zeker als Tygo zo braaf naast je zit enzo. Kijk, Morris zou gewoon zijn poot optillen tegen de toonbank (of nog erger).. :oops: :oops:

Meeting laat de meeste stemmen maar gelden over waar en wanneer. Dan kan ik altijd zien of ik kan (en wil/durf ;) ).

Wat een na-aper, die Deb1.. ;)
    Nou ja, ze zal het wel een leuke naam hebben gevonden.. Is het ook natuurlijk! Anders had ik hem niet gekozen. En mijn Sverre is toch de mooiste en liefste.. ;)

Sverre heeft gisteravond zowaar in zijn bedje geslapen en niet op mijn borst, en heel goed gedronken toen ik hem om 22 uur wakker maakte. Nu ligt hij weer heerlijk te slapen. In zijn nieuwe spijkerpak! :) Het is een tuinbroek van spijkerstof. Wel iets te groot, maar zooooo schattig!

9. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Heel veel beterschap meid! En gewoon weer lekker meelezen als het weer goed gaat. No problem toch!

10. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!

ooh, dan ben ik de na-aper dus..!
    Ik ga eens zoeken.

11. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ik denk dat jouw Sverre wel ouder is, maar volgens mij scheelt het een paar weken.

12. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Ja inderdaad! Op 15 september schreef ze dat hij bijna 6 weken was, toen was mijn Sverre al ruim 2 maanden.
    Gelukkig maar, dat ik de origineelste was! ;)

13. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ik had er echt nog nooit van gehoord! Maar nou zat ik ook niet zo in de Scandinavische namen dus dat zal er ook mee te maken hebben. ;) Mijn Nicci is ook de enige Nicci op het dagverblijf. Vink ook leuk!

14. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Pfff ik heb net even de site van Caruli bekeken.. :( :(

15. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Wat is daar te zien dan? Worden we zeker weer heel depri en verdrietig van...?

16. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    hahahahaha ja ik heb ook liggen janken om de lama's
    We hadden het opgenomen en vanochtend met zijn drietjes in het grote bed gekeken..whahahahahahaaaa die Ruben! (en Jeroen ook trouwens, die is daar erg goed in)..

17. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    Zo kreeg ik laatst een berichtje van iemand die haar zoontje Devin heette.
    Ook hier op het forum. En dat terwijl iedereen al loopt te zeiken "of Devin niet een jongensnaam is"(met zo'n irritant ik-weeet-het-toch-echt-beter toontje)

Nou nee, letterlijk betekend het dichteres..dus lijkt me niet.
    Ook las Vir toevallig dat iemand thh Bold and the beautifull (Ridge forester) in het echt getrouwd is met een Devin (een vrouw dus) en toevallig zagen we laatst jouw vrouw-mijn vrouw en dat wijf had een dochtertje die heette ook Devin..

Dus NEE het is geen jongensnaam!

18. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    Ik zit godverdegloeiende gvrrrrr nog steeds in broekmaat 46 (glk)
    Ik schaam me dood..ik ben zoooo dik nog..mn benen en mn buik zijn echt huge..en dat terwijl ik normaal 38/40 had (heeel soms 42)

Hoe krijg ik dat ooit weer normaal? Ik ben ook maar klein dus t is geen egzicht..ik vind het echt vreselijk! Buikspieroefeningen mag ik maar heel subtiel doen dus schiet niet echt op..Iemand nog een wonder-tip behalve Sonja Bakkeren?

19. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Wow, wat heerlijk. Zal wel even wennen zijn geweest ;)

20. jekkia

jekkia Fanatiek lid

en hond

Bindi Sue ;)

Share This Page