Ik proef een hint van sarcasme tussen de regels door? Of ben ik dan wéér niet lief? En Luciano Pavarotti ligt in het ziekenhuis, dan weet je dat ook weer.
Wandelend Onderkotsen en onderschijten... hier ook vaak.... en poepen in een nieuwe luier, madam haar specialiteit.
Gemeen he, die prikken. Had je geen neiging om ze neer te slaan toen ze je meisje pijn deden? Ze groeit goed... super hoor! En ja... ik eet denk ik ook te weinig. En slaap ook te weinig. MAAR... ik heb nog steeds plenty melk...
Niva...... je doet het verkeerd. Je moet niet zittend drinken. Je moet WANDELEN! Ben je gelijk aan het sporten en kom je gelijk op gewicht! IDEAAL! Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker! Overigens... over die bovenstaande zin. Ik snap hem niet hoor. Als het waar is, dat ze het makkelijker KUNNEN maken... waarom DOEN ze dat dan niet? Ik blijf het altijd ingewikkeld vinden, die sh*tbelastingen. Sarcasme? Bij mij? Dat kan niet... zo ben ik niet! Enne... wat heeft luciano pavarotti dat ie daar ligt? Op welke kamer en welk ziekenhuis? Wanneer zijn de bezoektijden? Anders kunnen we met zijn allen langsgaan en hoeven we ons op die manier niet meer te vervelen...
Ik heb alweer vier bruine boterhammen en twee koppen soep op (en drie chipjes), ben ik nu (een beetje) braaf? Ik zal zo de gewraakte thee zetten dan doe ik tenminste wat ik beloof. Ik zal jou niks inschenken dan Eef, jij lust het toch niet
Als we dan toch zo'n takke-eind (of is dat tegenwoordig takkeneind) gaan reizen ga ik liever naar Ana in spanje dan naar zo'n vette zanger hoor!
Overigens... waar is Niva gebleven? Ik lag me een ongeluk als ze de goden heeft verzocht en nu inderdaad een lastige beeb heeft. Of misschien kon ze ons geweldig hoge niveau niet aan...
Ehm... schat... je doet er al 3 dagen over om naar mij te wandelen voor mooi weer (en wie zegt dat het hier over 3 dagen nog mooi is?). Dus hoe lang doe je erover om haar kant op te wandelen? Vergeet niet dat ze deze maand nog naar Nederland komt. Dan kom jij daar in Spanje aan... zit zij gewoon hier. Sja...
Heb jullie vanacht allemaal leren kennen ! heb namelijk van onze meeting gedroomd... was wel een beetje raar... hadden afgespoken in een of ander klooster, met overnachting. Maar de enige die ik meteen herkende (en zij mij) was evelien. Ze zat net demelza bv te geven en zoooo enorm waren haar (.)(.) helemaal niet. En later zat ik met ene martin te praten, maar dat was niet de man van tanya (die heet natuurlijk ook marc), maar ik wist niet meer van wie hij dan wel de man was. Oh ja, en op alle slaapkamers stond de naam van de babies en ik sliep naast Sonya....sooooooooo weird allemaal... maar het was wel gezellig en ik hoop dat straks onze echte meeting ook leuk wordt
Hmpfz..Het had natuurlijk gekund dat je wél van rooibos met anijs houdt, maar dat nog niet weet..Dan duw ik je niks door je strot wat je niet lekker vindt, maar dan help ikje juist om een nieuw lievelingsdrankje te ontdekken Ik zeg ook maar wat, zoals ik al zei..ik heb niet echt het idee dat het nou echt heel veel uithaalt ook..
Ff vraagje... ik wil echt weer wat meer regelmaat in m'n leven krijgen, want nu is die erg ver zoek... De ene keer komt madam om de 2u, dan laat ze eens 4u tussen en de volgende keer dan maar weer 3u, de ene keer valt ze in slaap aan de borst, de andere keer wil ze eerst weer spelen voor ze gaat slapen... Iemand tips?
Ik loof ook een beloning uit voor de persoon die die tip heeft. Want ehm... het irriteert mij ook een soort... leven zonder planning en zonder regelmaat!
Ik krijg er alleen regelmaat in als ik de hele tijd met haar ga wandelen of als we niet thuis zijn, dan komt ze elke keer netjes om de 4u Maar dat is dus ook niet echt haalbaar
Hád ik maar tips voor je Kirby..\ Ik denk dat de enige tip is dat we momenteel toch echt nog effe zullen moeten accepteren dat niet WIJ maar onze kleine monstertjes effe onze 'onregelmaat' bepalen.. Je zou af kunnen stappen van het voeden op verzoek principe en gewoon stug om de drie/ vier uren kunnen voeden..maar ik vraag me af of dat leuker/beter/gemakkelijker/gezonder enzo is..Regelmatiger is het in ieder geval wél
Dat had ik ook al gedacht, maar ik weet niet of het idd gezonder is. Ben bang dat ze dan niet genoeg binnenkrijgt...