Jippie! Pas weer in mijn oude kleding sorry, verder ff niks nuttigs te vermelden (zit beetje in een najaarsdipje)
Dag lieve meiden! Hier ben ik ook weer even. DianAAAA ( ) heeft jullie al even op de hoogte gebracht gisteren las ik. (thanx Diana!) Ik ben wel helemaal bijgelezen maar kon het even niet opbrengen om te reageren. Maar dat ik alles wel heb gelezen zegt toch wel dat ik jullie een stel toffe meiden vind! Ik wilde niks missen. Ik probeer vanaf nu weer gewoon te reageren ok? Dit wordt dus nog even een ego-bericht en daarna ben ik er weer voor jullie allemaal! Het ziet er niet zo goed uit met mijn schoonvader. Hij heeft krachtsverlies in zijn ene been en dit zal w.s. nooit meer terug komen (kans van 5% dat het wel weer goedkomt ) En de kans bestaat dat dit ook zo wordt met zijn andere been en dan zal hij dus nooit weer kunnen lopen/staan.... Hij heeft ontzettend pijn in zijn rug, gaat elke dag (behalve in het weekend) te bestralen en het is afwachten of het aanslaat. Dat horen we woensdag. Een spannende tijd dus.... Wanneer het niet aanslaat zal ie verlamd worden vanaf onder zijn borst t/m zijn tenen. (En zal ie w.s. niet oud worden.) Hij kan en mag nu helemaal niks. Alleen maar op bed liggen dus.... Ik vind het zooo sneu! Vreselijk is het! Alles wordt hem afgepakt. Hij rookte voorheen een pakje shag per dag en ook het roken wordt hem afgenomen. Hij mag nu alleen een sigaretje roken als hij op de brancard ligt en in de ambulance wordt gebracht, dus even 1 min. buiten is. (Hij gaat namelijk naar een ander ziekenhuis waar ze hem bestralen en daarna wordt ie dan weer teruggebracht.) Zijn vrouw (mijn schoonmoeder dus) heeft psychische problemen, daar heb ik immers wel eens over verteld. Zij heeft het ook zo zwaar.... Het is zo triest allemaal. Dit was mijn laatste ego-bericht (hoop ik). Ik probeer vanaf nu weer mee te kletsen met jullie! *SMAK* Groetjes Miep
Als dit bij mij het geval zou zijn, dan zou ik meteen uit mijn najaarsdipje zijn! Ik pas dus nog laaaang niet al mijn oude kleren.... Heb me vanmorgen weer gewogen, ben de afgelopen maand ongeveer 1 kilo afgevallen. Het gaat langzaam, maar zo kom ik er wel! Waar borstvoeding al niet goed voor is. Ik zou wel 3 jaar bv willen geven
Vind die ring met het as die ze heeft laten maken heel erg mooi. En goed nieuws voor haar, ze heeft groen licht voor een nieuwe IVF poging
Omdat we nu dus een NH-meeting hebben met Chantal en Eveline en Sterrekind... stond toen gepland voor dezelfde dag. Toen zijn Chantal en Sterrekind wel nog van tevoren bij mij geweest.
Als Milyan een meisje was geweest had ik haar Merea Metallica Palmyra genoemd, maar Mario zag de 2e en 3e naam ook niet zitten..
Ben ik het misschien Beebie? Volgens mij kun je maar beter vertellen wie je in gedachten hebt (al verwijt je die persoon niks), want ik denk dat iedereen nu wel heel nieuwsgierig is. (Ikke wel tenminste) Groetjes Miep
sorry, dat was ik dus... Omdat ik vorig jaar een leerling had die zo heet. Kan er toch ook niet aan doen dat die ouders hun zoon dichteres hebben genoemd Belangrijk is toch dat de naam bij het kind past, en Devin past erg goed bij je meid....
Leuke namenlinkjes: http://www.googlism.com Googlism for: raven -raven is an alaska book by an alaskan -raven is presented with un -raven is a harmonic cycle design image gallery featured selection -raven is death raven is death is ranked 55 and has played for 1h10m in 14 days -raven is a story for children about life and death in alaska's wilderness -raven is the largest member of the crow family -raven is associated with the runes of illusion and mobility -raven is a godsend -raven is a very special totem -raven is seen as a spiritual and magical being in many cultures -raven is a messenger of the void -raven is dead -raven is a random test generator used for -raven is also blessed with clear vision -raven is every bit as alert as a crow and possesses sharp eyesight and hearing -raven is sooty because he escaped through the smoke hole of the old manÕs house and got sooty on his way out -raven is the largest black bird in the world -raven is a tale of a heartsick man who misses his lost love lenore -raven is a massively multiplayer online role -raven is populated with many different occupations -raven is perhaps the nearest thing in britain to a vulture -raven is an agile fighter -raven is a singer/songwriter with a distinctive vocal tone and style -raven is the code name for a collection of technologies lotus hopes will make it easier for users to build desktop portals -raven is evident from the illustrations on coins of the tenth century which have been found in england and ireland http://www.kabalarians.com/ Your First Name of: Raven Although the name Raven creates the urge to be reliable and responsible, we emphasize that it can cause a superior, interfering expression whose favorite expression is "I know". This name can also frustrate happiness, contentment, and success, as well as cause health weaknesses through worry and mental tension. Your name of Raven gives you a clever mind, good business judgment, a sense of responsibility, and an appreciation of the finer things of life. You are serious-minded and not inclined to make light of things even in little ways, and in your younger years you had more mature interests than others your age. Home and family mean a great deal to you and it is natural that you should desire the security of a peaceful, settled home environment where you can enjoy the companionship of family and friends. Whatever you set out to accomplish you do your very best to complete in accordance with what you consider to be right. http://www.babynamen.nl/ Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 4 meisjes geboren die de naam Raven gekregen hebben.
5 hits via google over 3 pagina's...Milyan is al flink bezig wereldberoemd te worden Milyan is een afrikaanse naam? Aan de andere hits te zien teminste (hits uit somalie en marokko waar de naam Milyan in voor komt)
Ha ha kan daar de humor wel van inzien om metallica in als 2e naam te gebruiken Als Raven een jongen was geweest dan had ze Silvijn of Qian geheten.