Lang leve papa! Hij is nu Ruben aan het verschonen en we hebben meteen even de zwemluier geprobeerd. Hij is ietsje groter als pamper newborn maat 2 en sluit niet zo heel goed langs de beentjes. Maar ik denk als je er iets overheen doet van een zwembroekje/badpakje dat het dan wel moet lukken. Morgen gaan we trouwens kijken bij het babyzwemmen en vanaf volgende week gaat papa zwemmen met Ruben. Lijkt me keigaaf! Liefs, Tanya
Heb jij een zoon die Devin heet? Nee er zijn heel veel mensen die denken dat het een jongensnaam is..jij niet alleen hoor. Devón is wel een jongensnaam overigens
Tanya en Beebie wat leuk, babyzwemmen! Heb hier ook al gezocht, het is er wel, maar volgens mij erg duur. Misschien moeten wij ook eens gaan kijken. Ik denk dat Sverre het wel leuk zou vinden, hij is ook gek op het badje/tummytub/douche. Ik en Alex waren en resp. zijn ook waterratten, dus wie weet.. Oh, ik hoor hem huilen boven. Alex is hem in bed aan het leggen maar ik geloof niet dat hij zin heeft. Maar hij zat te gapen en begon te jengelen, dus bedtijd!
Poeh, volgens mij heeft Raven een regeldagje. Ze was vanmiddag bijna aan een stuk aan het huilen en werdt alleen maar rustig als ze in mijn armen lag en naar mijn tiet kon happen Heb haar uiteindelijk maar gewoon in bed gelegd en effe laten huilen. Ivo is ook net vertrokken en het is eindelijk heerlijk stil in huis. Heerlijk
Landa: Jammer dat je ons gaat verlaten.... Ik hoop wel dat je ons zo nu en dan nog even op de hoogte houdt! Verder wens ik jullie veel geluk toe met jullie gezinnetje! Babyzwemmen: Lijkt me erg leuk! Ik wil binnenkort een keer 'gewoon' zwemmen met Jarno en papa. In badje geniet Jarno ook erg, spartelt dan heerlijk alles nat. Dus zwemmen zal ie vast ook wel leuk vinden. Jekkia: Slaapt Raven nu dan wel? Zal wel, anders was het nu niet stil bij je in huis..... Groetjes Miep
hmpfz..ik word niet goed van Devin lately... *zucht* soms vind ik het maar moeilijk hoor dat mama zijn...
p.s. loltsje..Ik keek nog even op hyves naar die foto's van je..en liet ze aan Vir zien en die riep meteen: jeetje staat ze daar met Devin onder de douche ofzo? hihi..Zó sprekend lijkt Jarno daar op haar.. Volgens mij zijn er een aantal 'types'baby zoals Sverre, Elin en Jarno en Devin die veel op elkaar lijken en Ana lucia en Nicci en Demelza Ik denk trouwens dat Ruben de grootste uitzondering op die regel is hihi Landa: jammer dat je ons gaat verlaten! Vind het heeeeeeel erg jammer dat er zoveel mama's afhaken en afgehaakt zijn..wel begrijpelijk maar ook erg jammer hoor!
Shit dat gaat snel.... Vorig jaar oktober kwam ik er achter dat ik zwanger was (oef ik voel me melancholisch worden..)
zit effe met mn vent alle baby's te showen..Hij vindt Ruben ook zo'n prachtig mannetje! (erg ver waren we nog niet trouwens hihi..we hebben sverre gehad en jarno om de gelijkenis met Devin te laten zien en nu zijn we dus bij Ruben belandt..Maar hij verliest alweer de interesse en staat nu alweer boven 'iets'te zoeken,..)
maat 3? Hier nog geen promotie naar maat 3, dus geen idee. Ik heb de doos ook nog dicht,nog niet bekeken hoe groot ze zijn.
vond jij het ook lastig om een naam te kiezen zonder dat je een associatie met die naam naar een kindje van je werk had?
op zondag babyzwemmen? Das handig. Hieris het alleen maar op dinsdagmorgen...een werkdag van mij dus...jammer!
We hebben 2 zwembaden in Roosendaal, namelijk de stok en het kroevenbad. Bij kroevenbad was alleen doordeweeks, nij de stok doordeweeks én op zondag, dus was de keus snel gemaakt omdat Marc graag wilde zwemmen. Enne, ik had dus al wel gekeken naar de grootte van de luiers versus zwemluiers Niva Thanks voor je complimenten meid! Tja, denk ook dat Ruben dé uitzondering is. Maar ach, ik ben ook wel een beetje uitzonderlijk en de hele zwangerschap was uitzonderlijk. Ik bedoel, 30 kilo afvallen ipv aankomen, nesteldrang wasda?. Niet willen weten wat het geslacht was (is tegenwoordig ook vreemd als je dat niet wilt weten), 9 maanden lang spugen, een bevalling van 3 weken... Maar wat was er met Devin dat je mama zijn even niet meer zo leuk vind? juni 2008 mama's Twinny Beterschap meid! Jekkia Bedankt meid voor al die sites en info! Succes met Raven en haar regeldag. Vissie Fijn dat Jeroen zo goed door sliep! Rel Ik wil ook wel meedoen hoor! Is lang geleden... Het was vandaag rustig hier eigenlijk. Ach is ook wel eens lekker. Ik ga me zo van de bank af hijsen en dan Ruben wakker maken om te voeden, en dan zelf ook eens gaan slapen. Welterusten allemaal! Liefs, Tanya
Kan ik me voorstellen en als ik er echt moeite mee zou hebben zou ik diegene misschien PB-en. Ik schreef het eigenlijk als begrip toen iemand zich verontschuldigde voor het vergeten van iets. Het is nooit als verwijt bedoeld! Trust me!
Devin veranderd zo langzamerhand van een hele lieve blije rustige baby in een huil-baby Ik snap er geen fuck van..alle signaaltjes zijn ineens weg en alles lijkt op elkaar.. Niks meer op dr handje zuigen als ze honger heeft, of het "Eh"geluidje maken niet meer dr vuistje bij dr oortjes als ze moe is niet meer met dr tong klakken als ze blij is niet meer dr beentjes optrekken als ze krampjes heeft Ik probeer echt signaaltjes te zien, maar t enige wat ze doet als ze iets wil is out of the blue ineens huilen. (ze huilde maar zelden/ nooit en nu zó vaak) Ze jengelt, wil continu vermaakt worden, als ik er even niet ben huiltt ze, ze moet nog steeds om de minimaal twee uren voeden anders schreeuwt ze moord en brand ...Ik word effe niet goed. T is een schatje hoor en ik hou ontzettend veel van haar..maar het voelt alsof ze me een beetje in de steek laat door álle signaaltjes ineens te laten vallen en alleen maar te huilen. Ik zit ineens als een kip zonder kop als ze begint te schreeuwen/ huilen : "huh? moet ze voeden? of heeft ze krampjes?..ik denk toch krampjes..hoewel..nu lijkt het alsof ze gewoon moe is..of toch voeden?" Goffer de goffer de goffer... Hoe kan dat nou? En dan toch voornamelijk is het 'voeden' Mn moeder viel het ook op vandaag en die vroeg zich af of ik misschien niet m,oest gaan bijvoeden..ze had t idee dat devin gewoon niet verzadigd raakt van mn boobs.. Dat idee heb ik ook. Ze ligt aan beide boobs zo'n twintig minuten..Ik laat d'r boeren en wil d'r wegleggen..M'n ma kijkt even in de wipstoel als ik haar wegleg en ze pakt oma dr vinger en begint als een gek te huilen en te zuigen op oma dr vinger. Dus ik til dr op en dr mondje gaat weer op zoek naar mn tiet.. Ik snap t echt niet.. Ik kan nog steeds geen half uurtje weg ofzo, want dan schreeuwt mevrouw moord en brand (alsof ze weet dat dr voedselvoorraad er vandoor gaat) Ik moet toch echt wel werken binnenkort, maar dat kán zo helemala niet. Ik baal er zo van omdat we vanaf dag één écht compleet gericht zijn op haar en haar willen leren begrijpen enzo..en dan dit
en t gekke is...s avonds om half tien laatste voeding pleurt ze zonder jengelen in slaap..'s ochtends bij de eerste voeding (uurtje of half 7/ half 8) drinkt ze élke dag exact tien minuutjes en laat dan los en pleurt weer voor drie uren in slaap..En dáárna begint de ellende. Hoe kan dat nou toch?
Ik vind dit soort dingen interessant maar heb zo mijn twijfels.... immers een kind komt het meest in aanraking met mensen die het niet gebruiken.