Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Wie o wie heeft een boekje met kortingsbonnen voor de jonge-gezinnen-beurs gekregen, maar maakt er zelf geen gebruik van?

2. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Soooww jij hebt lekker gescoord zeg op die kleding en speelgoedbeurs..Heerlijk. En dan zo'n babysleeper voor 2 euro! Dáárom hou ik altijd zo van struinen en marktplaats en beurzen enzo..Kun je van die eherlijke koopjes opdoen zodat je achteraf niet hoeft te balen van ale je aankopen :)

Wat een vies v
    erhaaltje van je moedermelk. kan dat geen kwaad denk je? Lijkt me toch niet gezond. En stel dat er nog wat zit? Straks een dikke vette borstontsteking ofzo..Pas je wel een beetje op? Anders toch effe HA
    bellen en je 'voorval' voorleggen hoor

Leuk dat ze samen op de foto gaan zo, nu nog hopen dat alles goed gaat en dat ie niet als een rood aangelopen minimensje op de foto staat van het huilen ;)

3. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    Ja hoor, als de dag van gisteren!

Over gister gesproken..Er was een bevalling op tv (BNN, Philemon moest die bevalling bijwonen in dat programma en vir keek ernaar) Ik hoorde de geluiden van die vrouw tijdens het bevallen en we werden er beide naar van. Bah, het is nog steeds een diep geworteld 'trauma'hoor die bevalling..Ik werd echt eng van die geluiden..Die paniek die je bij haar hoorde toen de ergste pijn haar overviel..Ieks.

Nee voor mij geen bevallings-tv :)

4. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Vandaag is het weer een druilerig dagje! DAdelijk komt mijn moeder lunchen, ze vind het vast niet leuk dat Zoë boven in bedje ligt te pitten, hihi! Ach langer dan klein uurtje slaapt ze toch niet!

Weet je wat ik zo heerlijk vind? Zoë vertelt echt hele verhalen aan ons, aan haar speeltjes, aan hoor mobiel boven de box. Ze heeft een heel scala van geluiden die ze er enthousiast uitgooit! Daar kan ik echt van genieten!

pienie: tjee meid, dat lijkt me ook niet fijn zo met die kleintjes langs de autobaan! Niemand ziek geworden?

Kar: jammer dat het nog altijd niet zo lekker loopt. Ik vind niet dat je klaagt hoor meid, gooi het er maar uit! MOeten de tabletten niet aangepast worden? Er komt veel op je af nu.... maar je hoeft het niet alleen te doen meis, praat er eens met de huisarts over. Enne lieverd, is lijen nu wel zo'n goed idee? En Zoë werd ook heel kwaad als ze in haar zij-lig-kussen op de zij moest liggen, maar ze wennen er vanzelf aan!

niva: heb nog niet van die signaaltjes gehoord! Hoe is het nu met jullie?\

beebie: hoe is het gegaan op het kdv vandaag met nicci?

tweety: fijn dat iris zo lekker geslapen heeft. Misschien moet je dat kussen voor op de zij te blijven liggen voor haar kopen. Bij Zoë werkt het prima, al heeft ze er soms geen zin in, maar dan draai ik haar gewoon terug! En inderdaad, lachen met geluid is erg aanstekelijk!

melanie: ;leuk foto's van een echte fotograaf! Enne, is de bobbel dan nu wel weg?

sonya: herinner me de geboortedag supergoed, maar was geheel niet traumatisch aangezien het een geplande keizersnee was. Lijkt me wel goed voor de verwerking dat je het droomt en erover schrijft...En proficiat met de 5mnd!

miep: slaapt jarno dan nog zoveel overdag? Fijn dat ie zo lekker te vreden is!

grtjs
    Twinny

5. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Plaats je dan af en toe nog een berichtje zodat we weten hoe het met jullie gaat? Vind het jammer dat je afscheid moet gaan nemen!

6. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    Ow..spuit elf noemde dat ook net (zie bericht van mij hierboven)..Sorry, zal de volgende keer effe verder lezen dan mn neus lang is :) Maar we hebben dus beide de bevalling effe herbeleefd dankzij dat programma :)

Grappig hoe Philemon onder de indruk was he? ..geweldig om te zien dat ie er helemaal mee aan was!

7. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    Ja dat was ook onze theorie..van dat Kevin gebeuren :)
    Grappig, we hadden daar vantevoren nooit bij stilgestaan..dat t zoveel op Kevin lijkt :)
    Ach mensen denken en roepen maar :)

Ow en die reactie krijgen we (gelukkig) ook nog wel eens: .."ik vind t niet specifiek voor een jongen of meisje, maar jullie meisje heet nu zo dus is het voor mij een meisjesnaam" <- da's tenminste leuk! :)

BTW Chantal: Ik vind Jayden ook een unixsex naam..vind t geen specifieke jongensnaam hoor. En t past heel mooi bij Nicole

8. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    Wat ik niet begrijp..je kamergenoot?

Ik ben ook begonnen met lijnen vanaf vandaag (nou ja, echt lijnen mag je t niet noemen, maar iig niet meer snoepen enzo) en ik heb er nú al moeite mee. Misschien kunnen we elkaar een beetje supporten af en toe? En als je je er half aan houdt heb je er niks aan, dan 'lijdt'je wel maar levert het niks op. Dus ik hem me voorgenomen om toch écht serieus bezig te gaan..Maar ben benieuwd voor hoe lang.

Hier ook verkouden/ grieperig (nog steeds) én nog steeds geen zin om te werken dus ook dát deel ik met je hihi :)
    Ik had zelfs vanochtend besloten om iets voor mezelf te beginnen ofzo. Ik zag Vir fluitend naar zijn werk gaan, die vindt zijn baan echt heerlijk..heeft het compleet naar zn zin op z'n werk. En toen bedacht ik me dat het zó hoort en dat je je werk leuk hoort te vinden..En toen besloot ik ook een andere baan te zoeken :) Maar t brengt ook veel risico's met zich mee, vind je niet?

En wat kan jou dat schelen dat 't voor je werkgever beter was geweest als je aansluitend ziek was gemeld/ Je kan toch ook op therapeutische basis ofzo beginnen. "t gaat om jou, niet om je werkgever..die zit er in z'n vrije tijd/prive echt niet mee hoor en jij wel!

9. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ik had wel al eerder gesport, maar toen was ze thuis bij Chris. Dit is echt anders! Telefoon in mijn zak, op trillen! 8) Het is inderdaad heel gek, wat je zegt: je mist iets. Ik heb mezelf ook een paar keer betrapt op het 'luisteren' of ik haar hoorde! Dan zou ze wel heel hard moeten huilen. Ik mag zo weer die kant op om haar te halen! Dikke emo die ik ben neem ik de camera mee! ;) Deze week zou ze woensdag moeten wennen, maar dan hebben we de mini meeting dus ze gaat volgende week maandag en dan woensdag. En dan is het al zover.... :( Ik vind vakantie wel erg prettig! ;)

10. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Allereerst wil ik je een cyberknuffel geven! Ik vind het zo sneu voor je! Daarnaast wil ik zeggen dat je niet moet denken aan wat het beste zou zijn voor je baas. Als het niet gaat dan gaat het niet Karlijn!

En hoezo weet niemand dat je morgen weer begint? Op je werk bedoel je?

11. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Kamergenoot: ja, ik deel mijn kamer met iemand. Een Brit van 41 die zichzelf 31 voelt.. Heel grappige man, en hij is de enige die iets van zich heeft laten horen tijdens mijn verlof. Dus jammer dat hij er niet is deze week.. Hij heeft alleen wel al mijn planten dood laten gaan! :evil:

Ik denk zelf dat mijn medicatie verhoogd moet worden.. :( Ik glij weg merk ik. Volgens mij ben ik er nu al kilo's door aangekomen en de zin in seks is ook weg. :(

12. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Dankje! ;) Het zal al gezegd zijn dat die Sonya moet zijn! :D

13. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ja, op mijn werk. Volgens mij weet alleen mijn kamergenoot het. :(

14. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    En wie nog meer!? Ik zou ook graag willen! :D

15. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Mijn moeder belde net: ze hebben vanochtend een ongeluk gehad. Op de snelweg. Gelukkig hebben ze zelf niets. Ze moesten remmen, file. Maar de persoon achter hen remde te laat. En de persoon daar weer achter nog later. :( Waarschijnlijk is hun auto total loss. Ze zijn onderzocht in de ambulance. Mijn moeder is nog niet zeker dat ze niets heeft, ze heeft rugpijn ter hoogte van de lever. Veel gedoe natuurlijk, en het gaat hoe dan ook geld kosten wat ze liever niet hadden willen uitgeven nu..

16. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Die kortingsbonnen: ik heb volgens mij 2 van die boekjes gekregen! Ik zal even zoeken of ik ze kan vinden. Weet nog niet zeker of ik ga naar de beurs - maar waarschijnlijk niet. Dus dan kan ik 2 mensen gelukkig maken.

Heb van felicitas ook nog een aanbieding gehad voor 2e kaartje gratis ofzo, ook dat zal ik even opzoeken.

17. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Jeetje, dat is schrikken. Gelukkig zijn ze vrijwel ongedeerd, maar je moeder moet het wel goed in de gaten houden...anders zit ze idd straks met de kosten.

18. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Over mijn bobbel ;):
    Ik heb het bij de andere ook gehad, dat er nog een beetje melk in de klieren zat en dat ik ze dan samen perste en dat er iets wit's uikwam. Maar niet echt vloeibare melk. Maar nu had ik dus een grote bobbel die ook pijn deed en daar zat dus idd nog melk in. Hij is nu niet meer pijnlijk, nog wel dik, maar dat zal wel over gaan over een paar dagen.
    Zou wat zijn, he als ik een borstonsteking kreeg terwijl ik al 9 weken geen bv meer geef ...

19. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    En ook op Siebe hebben we heel uiteenlopende reacties gehoord. Sommigen vinden hem heel vrolijk/stoer terwijl anderen zo eerlijk zijn om te zeggen ,,ik moet er wel aan wennen".
    Op zulke eerlijkheid zit ik meestal niet te wachten. Dan denk ik: nou, wen er maar aan,
    want de komende 98 jaar heet hij zo! "

HAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAA PIEN! you go girl! Ik lig in een stuip,
    ik zie t helemaal voor me hoe je dat quasi nonchalant mompelt als iemand weer eens
    'eerlijk gezegd'zijn mening denkt te moeten geven....LOL

* Twinny: Zoe lekker laten liggen hoor, too bad dan voor mamz :)
    Ja leuk is dat he al die verhalen die ze dan vertellen
    Ik lig soms ook in een deuk om mijn eigen of vir's reactie erop:
    "ooww ja joh? Nah ik geloof er niks van..en toen?" En dan
    Devin weer enthousiast: glllllaaa glukkk ieeeel guulll aaawwll"
    Hahaha erg leuk inderdaad en volgens mij wordt dat alleen maar grappiger en leuker
    (als ik bijv met mn zus bel hoor ik mn nichtje op de achtergrond alles nazeggen wat zus zegt,
    of heel droog ineens "hoi" mompelen op de achtergrond enzo.
    Geweldig!

* Ik had me trouwens voorgenomen om wat minder berichtjes te plaatsen..er zijn té veel mensen die afhaken
    door de hoge snelheid en hoeveelheid berichten hier.
    En meiden we missen jullie! (ik toch)
    Sterrekind, evelien,landa, kim, monique, jody (hoe gaat het met je?)
    etc etc..En ik denk dat er steeds meer mensen af zullen haken om die reden.
    Dus ik zal waarschijnlijk weer wat langere berichten plaatsen maar dan toch minder
    Is mijn streven..

* Ik ga 'lijnen'vanaf vandaag..wish me luck!

* Sjeez..Devin lag om half tien gisteravond..kwam pas om half negen vanochtend voor voeding. Om kwart voor negen weer in dr bedje getjopt..en ze maakt nu pas weer geluid :confused: Heb je geen kind aan zo ;)

* we hebben voor een schijntje een superrrrcoole loopauto gekocht (je kan niet vroeg genoeg beginnen haha..nee hoor, alvast voor over een jaartje hihi) Ik plaats zo effe foto..en wat nieuwe van Devin, Maar ik ga dr nu uit dr nestje halen! (dít signaaltje/ geluidje is duidelijk hahaha)

20. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Karlijn en Niva, hoe gaan jullie dan lijnen? Echt een speciaal dieet of gewoon niet meer snoepen?

Namen: Hier krijg ik steevast de vraag: Hoe spreek je dat uit? Omdat Meallán natuurlijk heel anders uitgesproken wordt dan geschreven. En dan nog zijn er mensen (waaronder Meallán, maar hem is het vergeven ;)) die Mil-i-jan ipv Mil-jan zeggen.
    Maar ach, wat dat aangaat zijn we toch al heel wat gewend. Myron wordt vaak My-ron genoemd ipv My-ren en bij Meallán heb ik inmiddels zoveel variaties gehoor. Me-lon, mi-e-lon, milan, me-a-lan...

Niva, het is ook nooit goed, he? Nu is Devin heel braaf en slaapt ze lekker, zit je weer te klagen ;)
    Geintje, wees blij dat je zo'n rustige ochtend hebt, toch?

Deel Deze Pagina