Speen: Nicci heeft een speentje van Difrax, een ronde, de dental wil ze echt niet! En ze heeft de kleinste, van -2/2 maanden. Teennagels: ik bijt ze eraf, soms als ze slaapt, soms tijdens het verschonen, afhankelijk van hoe druk ze is.
Ik maak me er nu juist helemaal niet meer druk om. Gek hoe zoiets kan veranderen. Groeit Jeroen nu structureel goed?
Ik heb je een hele tijd geleden al een pb'tje gestuurd maar sta nog niet in de lijst. Misschien heb je het niet ontvangen?
Op het laatst dronk ze 's ochtends rond de 150-180ml en de rest van de dag 100-120 ml per keer. Ik denk ook dat het lekkerder drinkt uit de borst voor die meiden! Dat zou het natuurlijk kunnen verklaren.
Oooh ik ga ook checken! *edit* Whoehoe! Het is binnen! Toch lief dat onze meiden in juni besloten te komen! Het zijn gewoon geldbeluste vrouwen!
Ow Chan..Over dat minder postten..Ik vind het zelf niet nodig, maar hoor wel van veel meiden dat dat de reden is wrom ze hier niet meer komen.. Dus ja als dat echt de reden is en ik kan er aan bijdragen dat ze wel trug komen dan is één en één twee hoor. Ik heb een aantal pb'tjes gehad (super bedankt!) Ik zal daar zsm op reageren hoor..ben nu beetje af en aan met devin aan t klooien.. Melanie en chan ook bedankt voor jullie antwoorden op t nagel knippen en t speen gebeuren..ik ga zo denk ik maar effe met devin naar de DA wandelen om andere speen te halen dan..Die dental dingen krijg ik er echt niet in (ja kokhalzend en dan spuugt ze m weer uit) ik heb nieuwe foto's geplaatst..zoooo cute!!!!!
Ik vind niet dat ze er te licht uit ziet voor haar lengte, naar mijn mening is het een mooie, gezonde beeb Veel succes met het plannen van de vakantie en alvast veel plezier
Vind ik nou ook! Waarom wil het CB alle beebs in hokjes plaatsen!? Nergens voor nodig! Diversity is what makes humanity gordeous! Dus ook dunnetjes, dikkertjes, lange kids, korte kids (ben ik van! ) gekleurde kids, alle soorten kids: Fantastisch toch!?
Ik denk het ook, ik mag haar nog steeds geen flesje geven, het lukt gewoon niet, ze wil NIET drinken. Gianni en mijn ma mogen wel maar ze beseft dus al heel goed dat ik iets beter heb dan die fles.
Samenvatting pag 500/ 510 Is Devin een jongens of meisjesnaam. Geconcludeerd wordt: unisex. Niva hoort vaak dat t een jongensaam is. Hier vinden ze dat onzin Pien heeft autopech gehad en met dr twee kids in de regen aan de weg gestaan. Niks ergs gelukkig. Kar begint dinsdag weer met werken. Ziet dit nog niet zitten en voelt zich uitgeblust. We kijken terug naar een jaar geleden waarop sommigen er bijna voor het eerst achterkwamen dat ze zwanger waren. We kijken een beetje terug op de bevalling nav een tv programma op BNN over een bevalling. Een aantal hebben dit toch als onprettig ervaren en kijken/ luisteren nog niet graag naar een bevalling Chantal weegt niet meer voor en na de voeding en kan zich er prima in vinden dat ze die controle loslaat. Babygebarentaal aanleren of mee aan de slag wel of niet? Dunstan babylanguage (de 5 basisgeluidjes en hoe te herkennen) Niva heeft even moeite om devin te begrijpen. Devin huilt veel en signaaltjes zijn/ lijken weg. Nicci is naar KDV geweest! Chantal is weer gaan sporten Af en toe komt er nog een reactie op Irena haar vraag binnendruppelen mbt keizersnede Iris draait steeds terug op haar rug, terwijl tweety graag wil dat ze af en toe op dr zij ligt ivm voorkeurshouding Hier komen een anatal tips Melanie kocht voor Milyan een babysleeper..Dit werkte even maar toch uiteindleijk weer bij Melanie op dr buik gemaft chedella is 5 maand! Kar en niva zijn gaan "lijnen" (maar voor hoelang) VERDER heeft Melanie een nieuw stopwoordje Milyan is op de foto geweest bij fotograaf Melanie heeft vieze 9 weken oude kwak melk uit dr borst gehaald en nog beetje pijn aan dr borst. Zoe verteld twinny heeeele verhalen Kar haar moeder belde, ze hebben een (niet ernstig) ongeluk gehad vanochtend.. Vissie heeft baby-borrel gehad..en geconstateerd dat jeroen de mooiste was Buiken worden gemist, vakanties gepland (lex- italie), kar heeft geen zin in sex meer, kinderbijslagen zijn gestort (lex weer..vandaar die vakantie ) , teennagels worden gebeten of achterstevoren geknipt, speentjes -> willen niet alle baby's en de meesten willen toch zeker niet de dentalspenen, en niva maakt een samenvatting van 500 tot 510 zodat de meiden die t niet bij kunnen houden toch beetje op de hoogte zijn!