Wat grappig he dat kinderen zo'n sterke wil hebben! Mijn nichtje weigerde de fles ook hoor, bij iedereen! Mijn zus ging echt in haar pauze naar huis om te voeden anders kreeg dat kind niets! Ik heb gewoon echt geluk dat Nicci geen onderscheid maakt in wat en wie. Ik kan haar halverwege de voeding van de borst halen en er een fles in stoppen en ze vind het best! En neemt ze de fles van Gianni en je moeder ook als jij in de buurt bent? Of is het echt alleen maar dat jij niet de fles mag geven als je the real deal ook voor haar neus hebt?
Vlak voor "de rel" maakt Kirby ook de samenvatting voor de meiden die het niet konden bijhouden. Ik vond dat toen top want ik werkte toen nog fulltime. Volgens mij was het 1 samenvatting en toen barste er een bommetje en was ze weg! En ik dacht toen echt: sjips daar gaat de samenvatter! Kirb ik ben blij dat je terug bent hoor! En niet om samenvattingen te maken! Maar de samenvatting: Als je gaat bijlezen kom je er dus na het bijlezen achter dat er een samenvatting is. Kun je de samenvattingen als link in je onderschrift krijgen?
Ik weet niet hoe zoiets moet..zou natuurlijk ideaal zijn, want dan kan iemand gewoon af en toe een samenvatting maken en deze onder zijn of haar profiel zetten... Wie weet of en hoe dit kan??? (misschien vind Tan dit ook wel leuk om ook te doen..die houdt ook erg van dit soort dingen toch?) Nah jah, als ik er aan denk en tijd voor heb wil ik best zo af en toe een samenvatting maken..ik vind het zelf ook altijd lastig als ik er een aantal dagen niet ben geweest ..En dat zal steeds vaker voorkomen straks, dus ik ben er voor om toch af en toe weer een samenvatting er tegenaan te gooien
Ik mag in de buurt zijn maar niet te dicht Niet naast Gianni gaan zitten of zo want dan zit ze de hele tijd naar mij te koekeloeren, mag bvb wel aan de pc zitten of zo of hier in huis rondlopen.
ehm ja Ja letterlijk weet ik wel wat t betekend..maar wat bedoel je ermee? ..sorry beetje stupid haha
Dat de kleuren van beide kledingstukken terugkomen in haar muts! Ik ben daar ook van. De kleur van Nicci haar sokken bijvoorbeeld, past altijd bij het truitje. Ik ben daar zo'n miep in!
Oww jah idd same here.. Ik vind primaire kleuren erg leuk, maar dan wel álles en verder rustig. (dus felroze bij fel oranje..maar dan geen bloemetjes of plaatjes ofzo meer) óf bloemetjes/ meisjesachtig..maar dan wel álles (dus ook de sokjes e.d) (bijvoorbeeld een wit broekje met witte bloemetjes met een zachtroze truitjes zónder bloemetjes) óf stoer, maar dan wel álles (een vestje met capuchon, maar dan ook stoere sokjes en een stoer broekje) Ik hou niet van compleet gekochte setjes, maar alles wat ze aanheeft wil ik wel erg op elkaar afstemmen..vreselijk, it's a dayjob haha edit * en dan vind ik t vreemd waarom Vir haar steeds zo stom aankleedt..volgens mijn maatstaven..sjeez *
Ja, wij krijgen ietsje meer bij een kind, maar het loopt pas op als je meerdere kinderen hebt. 78,59 voor het eerste kind, 145,43 voor het tweede kind, 217,13 voor elk kind vanaf het derde.
Je bent niet gek hoor, ik vind ook dat kleertjes bij elkaar moeten passen! Vooral qua kleur trouwens, ik mix en match van alles maar niet teveel kleuren bij elkaar en ALTIJD moeten de sokjes erbij passen!
ben me vanmiddag dood geschrokken, was samen met ma en de kindjes even naar de stad op zoek naar doeken om intebakeren stapten we in de bus op weg naar huis, Quinty lag lekker te slapen had het daarvoor nog gecontroleerd, kijk ik weer ligt ze doodstil en loopt blauw aan. ik dekentjs aftrekken en maar aan der frunniken om haar wakker te krijgen maar nee hoor eerst niet bewegen. kreeg het spaans benauwd en mijn ma ook. uiteindelijk slaakte ze gelukkig een hele diepe zucht maar man ben nog nooit zo bang geweest. ze is vanmiddag trouwens ook gewogen. 58 cm en 5565 gram
Getverdekkie: echt een hartverzakking, zou ik krijgen! Wat ik weleens deed bij mijn dochter als ze lang niet ademde tijdens een huilbui was even kort in haar gezicht blazen. Meestal hielp dat. Misschien een tip? O ja, en ga je haar inbakeren? Ik gebruikte altijd de Pacco (even googlenen). Echt super veel handiger dan die gewone inbakerdoeken en net zo veilig. Vooral handig als je kind elders slaapt (is veel makkelijker uit te leggen dan het traditionele bakeren...)
cb hier heeft dus doeken aangeraden en moet zeggen is ook wel simpel, mijn ma kan het ook dus dat is al geen probleem
Ok da's mooi... Ben benieuwd hoe het je bevalt. Ik kan het me nog herinneren als de dag van gisteren... 10 Weken lang om en om slapen omdat we met haar zaten en na 10 weken gestart met inbakeren: vanaf toen sliep ze door! Ze was écht een kind om te bakeren. Succes ermee iig.