Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    quinty slaapt ook nauwelijks s nachts vanaf 3 uur wakker tot de voeding. ieder geluidje wakker ook wordt ze wakker van zichzelf dus verwacht hier dat het ook helpt

2. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Wow, mijn hart zou het begeven denk ik... gelukkig is het allemaal ok... Flinke meid trouwens!

Mijn ma heeft dit ook een keertje gehad met mijn broertje en ie reageerde dus op niets, dan heeft ze gewoon met hem onder de ijskoude douche gaan staan, daar reageerde ie wel op!

3. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

15 aug 2006
    738
    0
    0
    Hey meiden,

We leven nog hoor! :)
    Ik heb het gewoon wat drukker nu ik weer werk.
    Ik moet alweer gaan, Pepijn is ziek, hij roept me.

knuffel voor jullie allemaal!

4. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Zijn er meiden die in de buurt van mij wonen en die gezamelijk zich willen richten op die babygebaren. Wanneer er 5 of meer zijn vind ik het prima om een workshop bij mij thuis te hebben (nog even overleggen met manlief, maar dat komt vast goed...)

5. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Hoe herkenbaar! Ik ben ook niet van de thema setjes. (alle respect voor een ieder die het wel heeft hoor) Dus hier geen Winnie the Pooh(p) setje of Bambi of whatever.

6. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    My gawd ik zou niet goed worden!?

7. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Ja lijkt me leuk! Zeeland - Zuid Holland is wel te doen toch?

8. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    helaas niet, had me wel erg leuk geleken!

9. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Rustig hier....

Morgen gaan we voor het eerst zwemmen met :baby: \:D/ ! Heb er zin in! Ik heb uiteindelijk cde zwemluiers van Kruidvat eigen merk gekocht, die vanaf 6 kilo. Die anderhalve kilo die ze te kort komt bedenken we er wel bij! ;) Chris gaat mee om foto's te maken dus die zal ik ongetwijfeld gaan showen. Ik moet sowieso de foto's verversen! :(

10. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Bah, wat eng! Je moet er toch niet aan denken dat zoiets gebeurt terwijl ze boven in hun bedje liggen.

11. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    wat een lachebekje :D

12. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Jemig, alweer ziek? Beterschap dan! Hopelijk is ie snel weer beter...

13. Irena

Irena Actief lid

15 apr 2007
    456
    0
    0
    Docent Engels (Voortgezet Onderwijs)
    Groningen
    Hi Karlijn, ik heb absoluut niet goed bijgelezen maar wel even al je berichtjes tot nu toe gecheckt... :( Ik wil je in ieder geval even een flink hart onder de riem steken. Kies voor wat nu voor jou (en dus ook voor Sverre en Alex) het beste is, niet voor wat 'niet lastig' is voor anderen of het 'meest verstandig'. Want dat doe je nu en dat klinkt niet goed te gaan zo! Er ook nog bij gaan lijnen zou ik sowieso even nog niet doen, beter dan om lekker ontspannen te gaan bewegen (wandelen, zwemmen, zoiets). Het verdriet en de tegenzin die ik proef in je posts slaat vast niet 'zomaar' om, bovendien voelde je je al eerder slecht. Praat idd weer met de HA en ik zie niet waarom je niet alsnog de ziektewet in zou kunnen als dat nodig mocht zijn. Je hebt wel èrg veel tegenzin, Karlijn... :cry:
    Pfff, het is laat, ben moe en moet naar bed, maar ik zal aan je denken! Knuf en morgen meer. Andere mama's, ik hoop dat alles goed gaat met jullie, ik lees morgen wel bij.

14. Niet meer actief

Ik leef ook nog!

Karlijn Ontzettend veel succes gewenst vandaag met je eerste werkdag, mocht je uiteindelijk nog gaan. Ik ben heel benieuwd wat de huisarts straks zegt en of hij je medicijnen nog verhoogd. Ook sterkte met je ouders, hoe is het nu met je moeder?

Lexi Ook ik vond niet dat Elin er mager uitzag hoor! Je voelde wel dat ze een iets minder bol buikje heeft als Ruben maar ze ziet er toch goed uit!
    Heb je nu al een geschikt hotel gevonden uiteindelijk?

Niva Tnx voor die samenvatting! Wij hebben hier geen problemen met de (bibi)fopspeen, als Ruben eenmaal vast heeft laat hij niet meer los...En die foto is heel erg cute!

Chantal Fijn dat het goed ging met Nicci op het KDV en dat het met jou goed ging toen ze er was. Veel plezier met zwemmen vandaag! Je hebt uiteindelijk dus toch die zwemluiers van de Kruidvat gehaald? Die 1½ kilo verschil kan je vast wel opvangen door iets over die zwemluier heen te trekken van een badpakje ofzo. En goed van je dat je die controle loslaat van dat wegen, you go girl!

Pien He jakkes, zo langs de snelweg staan. Je schreef het wel heel realistisch op, leefde echt mee met je.

Sonya Wel te laat maar alsnog gefeliciteerd met de 5e vermaanddag can Chedella!

Melanie He gadver, 9 weken oude melk uit je tiet :confused: ! Het zou inderdaad wat zijn als je nu nog een borstontsteking zou krijgen...

Twinny Oh wat lijkt me dat leuk, dat Zoë hele verhalen verteld. Hier is Ruben (nog) niet zo'n prater, maar heel af en toe, terwijl er toch veel tegen hem en met hem gekletst word. Hoe staat het nu met die waterschade?

Teennagels Heb ik nog niet geknipt, was nog niet nodig. De vingernagels knip ik meestal na een voeding, als hij rozig is. En tussen zijn tenen maak ik schoon met mijn vingers als hij ligt te drinken. Daar komt vaak een hoop stof uit.

Buiken missen Heb ik al vaak genoeg over geschreven dat ik die enorm mis, net als het gevoel wat je hebt al je zwanger bent...

Flesweigeren Hier niet, ásl we een flesje (BV)melk geven. Maar vaak geeft Marc die fles ook.

Samenvattingen Ik wil het wel proberen bij te houden

Kleertjes OOk hier geen setjes van Winnie the pooh, nijntje of Disney ofzo. Houden we niet zo van. Ook ik probeer wel leuke kleurtjes bij elkaar aan te doen en ook bij mij MOETEN de sokjes erbij passen.

Wietske Jezus ik zou ook een hartverzakking krijgen als Ruben zoiets zou doen! En ze groeit goed die Quinty!

Namen Er is 1 dubbele naam hier, namelijk de 2e naam van Jarno en Ruben. Jarno heet Jannick en Ruben Yannick, dus bijna hetzelfde.

Sterrekind KNUFFEL TERUG!

15. Niet meer actief

pienie schreef:
    Zijn er meiden die in de buurt van mij wonen en die gezamelijk zich willen richten op die babygebaren. Wanneer er 5 of meer zijn vind ik het prima om een workshop bij mij thuis te hebben (nog even overleggen met manlief, maar dat komt vast goed...)

Pik me effe op dan ;)

16. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Valt mee hoor, zoveel slaapt ie niet. Met een voeding + verschoning ben ik ongeveer een half uur bezig. Daarna is ie vaak nog 1,5 uur wakker en daarna slaapt ie nog een uurtje of anderhalf uur. En dan is het tijd voor de volgende voeding. Soms is ie ook een 'hele ronde' wakker. Van voeding tot voeding.
    Ik hou hem dus 's avonds wel ong. 2 uren wakker zodat ie daarna voor de nacht beter in slaap valt.

17. Niet meer actief

En nu ikke.

Ruben kwam vanmorgen weer zoals vanouds om half 8, terwijl hij die 2 dagen ervoor om 5.45 uur al weer kwam. Geen idee waar dat aan lag, het was geen regelen want de rest van de dag ging zoals normaal. Ik ben nog steeds verkouden en hoest me nog steeds een ongeluk. Ik vind dat zo sneu voor Ruben,want ik moet ook hoesten als hij ligt te drinken, en dan schrikt hij telkens zo... :( . Zoals het er nu naar uitziet ontspringt hij de dans qua ziek zijn.

Verder is het overmorgen precies een jaar geleden dat ik voor het laatst ongesteld werd voor de zwangerschap, dus theoretisch gezien dag 1 van de zwangerschap. Mijn overbuuf staat op springen want die is voor de 9e uitgerekend, ik kijk nog steeds met gemengde gevoelens naar haar enorme buik...

Ik wil eigenlijk gaan douchen maar Ruben slaapt nog niet helemaal. Ik hoor nog steeds geluiden via de babyfoon. Ik wacht tot hij stil is want heb geen zin om tijdens het douchen hem te moeten gaan troosten. Ach ja, ik heb de hele ochtend te tijd want heb geen plannen voor vandaag. Beetje huishouden doen. De 1e was zit al in de wasmachine en de 2e ligt ervoor klaar. Het zou vandaag de hele dag droog blijven dus misschien kan ik het wel buiten ophangen.

Liefs, Tanya

18. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    :confused: :(
    Oh jakkes Kar! Wat vreselijk zeg! Hoe is het nu met je moeder?

19. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Jap....
    Vrijdag 12 Oktober begin ik weer. En dan meteen dat weekend ook maar ff werken. :(
    Wil er nog niet aan denken hoor.....

(maar dat komt ook doordat we nu andere dingen aan ons hoofd hebben....)

20. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Voor mij is 'werk' nog even een verboden woord hoor. Krijg het spaans benauwd als ik langzaamaan hoor dat iedereen weer moet.

Tanya, ook ik ben grieperig en vind het zo lastig om als bacterie-haard steeds met mijn zoontje bezig te zijn. Ook hij schrikt van mijn gehoest en begint al een beetje te snotteren. Ik weet wel dat het een kwestie van tijd is, want op de creche en door zijn zus komt hij met voldoende in aanraking, maar vind het nog zo sneu.

Kar, ben je nou gaan werken? Succes iig en ik hoop dat het meevalt.

Lexi, Zuid holland Zeeland is best te doen denk ik! Als ik zo rondkijk denk ik alleen dat de meesten te ver weg wonen.

Vandaag Leids ontzet ( ben een echte Leienaar) dus vanavond de kids mee en naar Leiden toe. Voor mijn zoon de eerste keer, maar mijn dochter is al alle 3 de keren geweest.

Deel Deze Pagina