Dames, bedankt allemaal voor de lieve woorden. Ik ga naar mijn paard toe. Ga mezelf in het zweet werken. Na zo'n 12 maanden ga ik EINDELIJK weer een keer lessen. Dus Treasure en ik moeten werken! Kom vanavond nog ff spieken! KUS
Ja ongelofelijk hè, wat een verschil! Hij heeft nu net zijn flesje 150+5 op en was heel even boos, maar lijkt het geaccepteerd te hebben dat hij niet meer kreeg...haha Hij was ook niet echt te zwaar, maar het was meer dat het gelijk op moet gaan. de lengte en het geweicht. En de lengte was nu gestaag doorgegaan, maar het gewicht behoorlijk.... Beide zitten nog onder het gemiddelde overigens... 210+7 mag wel dan? Want ze zeiden dat 200 wel de max was tot een half jaar. Ach ja, ik bekijk het zelf wel een beetje...
Ja, dat heeft Jeroen ook weleens. Dan maak ik ze altijd een beetje nat, zodat het wat makkelijker is voor hem en er geen velletjes komen...
tweety ik maak me niet druk zeg dat vissie gewoon lekker door moet gaan als ie tevreden is. hier ging het zo goed zeiden ze tegen mij dus no problem hahaha hollandse welvare
Ooh wat fijn, samen zwemmen! Ik kijk ook al uit naar het babyzwemmen, maar is pas vanaf 6 maand hier Je hebt groot gelijk dat je lekker geniet van je laatste weken!
Kar, je hebt groot gelijk dat je naar de ha bent geweest! Is beter voor jou en voor Sverre! Te snel op ok gedrukt... Hoop dat je medicatie snel aanslaat en je je weer pakken beter gaat voelen!
Lieve meid ik ben blij voor je dat zo goed afvalt (en jaloers) maar kouder worden... ja het KAN door het weer komen.
Misschien heb je je antwoord al maar ik denk als je 1 voeding gaat vervangen dat je niets hoeft te veranderen in de vitamines. Vit K krijgt ze immers niet zo heel lang meer, nog 8 dagen denk ik, en het gaat maar om een paar druppels.
O jippie, fijn om te horen! Ja, en niet echtté zwaar, maar zijn gewicht stijgt veel harder dan zijn lengte. Dus het is nu goed, maar vanaf nu moet het geleidelijk gaan groeien. Snappie? Ik had het een beetje fout geformuleerd. Verhoudingsgewijs moet het gelijk op gaan zeg maar...
Bedankt! Tweety jij ook! Nee hoor, ze zeiden ook niet dat ik minder voeding moest gaan geven, dat heb ik zelf bedacht. Ik ben ook nogal abrubt over gegaan op 180 omdat hij zo mini was, kon hij het wel gebruiken dacht ik, vandaar... Hij had 1 keer echt niet genoeg en toen ben ik meteen bij alle voedingen over gegaan op 180. Dus die van overdag kunnen misschien best 150 terug worden. Hij ligt nu overigens héérlijk te slapen. dus vooralsnog, weer geen last van de prikjes en heeft genoeg gehad aan de 150+5! Ik maak me ook geen zorgen hoor! bedankt voor jullie reacties!
graag gedaan meid, enne Quinty was de 1e maand ook maar 2cm en 1400 gram gegroeid. nu 4 cm en 900 gram
Wil even de meiden die morgen een mini-meeting hebben veel plezier wensen! (En niet teveel over ons roddelen he?! )