Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Wow, dat is al snel! Te gek zeg!

2. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Jaaaaa hadden wij ook! Vonden het erg vaag, meteen radio omroep Zeeland aan maar daar was niks geen info. Gelukkig maar dat het storing was en niets meer.

3. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Het gaat nog steeds goed. Hij is nog steeds in slaap. We gaan hem zo wakker maken voor de laatste voeding. Die doen we maar wel weer 180-6. Ik hoop nl dat hij lekker lang doorslaapt...

Truste!

4. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ooh wat ziet het er heerlijk uit! Een overdekt zwembad... i like! Heel veel plezier meid!

5. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Uhhh en heb je dan het buitenbad niet gezien? Dit is echt vette luxe man! En als het goed is dan is het daar nog 25 graden dus wij gaan lekker luieren en zwemmen!

6. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Hmm..en vervolgens heb jij hm om het af te maken en om Alex niet af te vallen, gewoon een wit mutsje erbij opgezet?
    Of zaten er niet toevallig witte lettertjes op t shirtje?
    Hier ook: Devin had fel oranje met fuchia roze truitje met een fuchia roze broekje..en witte sokjes :confused:
    Maar goed..er stond in witte lettertjes op t shirtje "I need lots of hugs" ..dus dat kon nog net samen ;)

(p.s. ik ben óók niet zo van de teksten op shirtjes..maar ik wil geen mierenneuker zijn haha)

7. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    "maar het mag iets vaker per dag" Ik word altijd inwendig een beetje pissig als iemand zoiets op die manier zegt..zeg dan gewoon ; ik vind dat je het te weinig doet dus doe het vaker! haha ;)

(grapje hoor..)

8. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    Yeah, hier ook ontroerd..Net aan vir voorgelezen en met een brok in mn keel kreeg ik met moeite dat stukje : in jouw buik werd ik gedragen, ik was nooit alleen'eruit..hihi emo-muts hierooowww! :rolleyes:

9. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    Kar heel veel succes morgen, je kan het, geloof in jezelf meid..ze hebben je niet voor niks ooit aangenomen daar! :)

Sterrekind, melanie, eef en beebie have fun morgen (kwam lex nou ook?) Denk effe aan ons, gewoon voor de leuk ;) enneuh beebie..erg handig dat je zo goed weet waar je heen moet haha..ik lag in een deuk om je kleine lettertjes!

*edit* lig zowiezowww vaak in een deuk om kleine lettertjes hier..

10. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    trusten

11. Niet meer actief

Dames, ik heb wederom bijgelezen maar ga morgen reageren. Wilde alleen even melden dat er een nieuwe samenvatting bijgekomen is, van pagina 510 tot 520. Zie link onderaan mijn banner.

Slaap lekker!

Liefs, Tanya

12. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Had ik wel gezien maar ik had die heerlijke temp niet ingeschat! Wat een genot! Zeker als Elin zwemmen net zo leuk vind als Nicci! ;)

13. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Daar ben ik wel van! Wij gaan zelf ook shirts met teksten laten drukken! Melanie plaatste maanden terug eens de tekst:

I didn't do it!
    Nobody saw me do it!
    I wanna talk to my lawyer!

Die gaat hier zeker gedrukt worden! 8)

14. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ik ben sinds de zwangerschap veel meer emo maar aan de andere kant kan ik ook veel meer een bitch zijn!

Vanmiddag kon ik de gratis supermarkt foto halen. Leuk! Oké ze hebben een heel pakket van foto's liggen voor €85,- maar die hoef je niet te kopen. Beetje ouwe taart die de boel verkoopt zegt: Ze is wel heel fotogeniek hè?! Wat een mooie foto's! Maar het is ook een mooie meid zeg!" (oooh stop the sucking up!) Na een tijdje wilde ze weten welke ik ging doen nadat ze een aantal keer had gezegd wat een mooie aanbieding het eigenlijk was. Dus ik zeg: "Ik wil graag alleen de aanbiedingsfoto" Zij: Vind je die andere niet mooi? Ik: Jawel, maar ook veel te duur. (had ik voor de zwangerschap vast niet gezegd) Zij: Nou Bij de V&D is het veel duurder, wij zijn stukken goedkoper, foto's zijn nu eenmaal duur! (op een zeer snibbige manier) Ik lachend: ooh dat weet ik, maar morgen heeft ze een uitgebreide foto shoot met een professionele fotograve voor een fractie van jullie bedrag! Bedankt en tot ziens! Ze wenste me geen fijne dag meer.... gek! ;)

15. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Vlinder, hele mooie tekst hoor die je een paar pagina's geleden geplaatst hebt :)

16. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Inmiddels heeft Melanie me gered! Sterrekind is ook veel te weinig aanwezig hier! ;)

17. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Toppertje ben je!

18. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Vind Jeroen niet echt te zwaar hoor voor z'n lengte, Ana-Lucia woog 5780 gram bij 58 cm! Zou me dus echt geen zorgen maken als ik jou was :)

Fijn dat ie alles volgens het boekje deed! Hoop dat ie geen last meer krijgt van z'n prikjes!

19. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Nice hoor! In elk geval heel veel plezier gewenst!

20. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Valt bij mij niets te roddelen ;) Ben niet bijgelezen ;)
    Laat me wel bijroddelen!

Deel Deze Pagina