Ow my god... dat kan alleen maar gaan tegenvallen. Zo professioneel vind ik mezelf nog niet hoor! en sinds ik vorige week bij een fotoshoot mijn accu was vergeten vind ik me zelfs zeer onprofessioneel!!! Ik schaamde me kapot!!!!
Tanya *RESPECT* Bedankt voor je samenvatting! Meiden, jullie hebben me gisteren top geholpen! Goed, ik zie het nog steeds niet allemaal rooskleurig, maar het voelt weer wat beter. Vannacht had Demelza om half 12 haar flesje voeding voor hongerige babies (durfde er nog niet teveel in te doen, dus had 120 met 4 schepjes gedaan). Om half 4 kwam ze weer. Heb haar eerst laten huilen, dat werkte niet. Toen naast haar bed gaan zitten, speen gegeven en over haar koppetje geaaid. Dat werkte wel, ze viel weer in slaap. Maar om 4 uur wilde ze toch alsnog eten. En toen om half 7 weer. Dus er zit wel weer meer tijd tussen, maar waarom het niet net als over dag 4 tot 5 uur kan zijn.... Het paardrijden gisteren was heerlijk. Echt voor het eerst weer een vol uur gereden en me echt in het zweet gewerkt. Ik word weer lekker klaargestoomd voor de wedstrijden. Heerlijk hoor! Verder ga ik nu wat ontbijten, de fotostudio van het laatste likje verf voorzien. Dan kan vanavond de gordijnrail + het gordijn opgehangen worden en een begin gemaakt worden aan het laminaat. Wordt nog een haastklus want komende zaterdag is de eerste fotoshoot al in de studio!
Zijn wij eigenlijk wel helemaal normaal? We hebben al meer pagina's volgekletst dan de juli 2006 mama's!
Ik ben er even snel, voordat ik Mick naar mijn moeder breng en ga werken. Ruud is vanmorgen weer weggegaan terwijl het allemaal niet zo lekker liep. Ik krijg daar zo de balen van. Dat het niet lekker loopt, bedoel ik. Hij heeft last van een ochtendhumeur. Laat 7 keer zijn wekker afgaan voordat ie eindelijk eens eruit gaat (ik ben dan wakker, terwijl ik nog een uur zou kunnen slapen...). Dan ga ik Mick wassen en de fles geven. Wil ik vervolgens zelf gaan ontbijten, vraag of Ruud al weg moet. Nee, nog niet. Neem Mick dan even over, kan ik ook eten. Wordt meneer sjaggie. Waarom, geen idee.... Ik zeg er wat van, krijg ik een reactie van laat me maar. Oke, dan zeg ik niets meer en doe mijn eigen ding. Komt ie later om me een knuffel te geven (zo gaat het de laatste tijd steeds; meneer ziet in dat ie fout zit en probeert het zo goed te maken, vaak lukt dan maar nu even niet), heb ik expres heel kort gehouden. Het is toch niet zo dat het alleen kan op het moment dat hij het nodig heeft? Goed, daar was hij boos over. Ik uitgelegd dat door zijn gesjaggie ik ook niet vrolijker wordt, maar dat 'mocht' dan weer niet...... Ik weet echt niet meer wat ik moet doen en wanneer....ben het spoor een beetje bijster. En nog erger: Morgen is ons 10jarig jubileum . Dit wil ik niet en volgens mij is het helemaal niet nodig. Maar we praten zo langs elkaar heen. Lijkt wel of we elkaar niet meer (willen) begrijpen. Hoe laat ik dit stoppen? Oke, ik zit nu dus weer te janken en moet nu echt alles in de auto gaan laden, want anders kom ik nog te laat ook .
Jody... what about een romantisch diner met kaarslicht? Tijd voor jullie tweetjes. Morgen is daar een superdag voor. Praat over hoe jullie leven veranderd is sinds Mick. Hoe jullie afzonderlijk veranderd zijn, wat het met jullie als persoon doet en met jullie relatie. Wat valt erg mee, wat valt erg tegen, wat willen jullie graag anders zien (van jezelf, elkaar of Mick). Alleen dan komen jullie eruit. Jullie zijn nu bijna 3 maanden op weg en het is zo anders. En je zit nog zo bomvol hormonen. Succes ermee en hang in there! KUS
Goed gedaan hoor! Ik lees hier altijd nog bij, kan het ook nog bijhouden zelfs én dan tóch lees ik je samenvatting ook nog! (NU nog alles onthouden...)
Onderschat jezelf niet he! Je maakt het eindresultaat tot iets moois! Zaterdag je eerste echte fotoshoot, met meiden/beebs van hier?
tis hier elke morgen weer een klein feestje Als ik de slaapkamer van Iris binnen kom en ik roep haar, als ze wakker is, dan krijg ik een vette big smile...zo liefffff. Mevrouwtje heeft eigenlijk best veel geduld ook, eerst ff knuffelen, dan aankleden en washand over dr toet, dan nog ff in wipstoeltje zitten, en dan pas fles drinken. We waren vroeg op vanmorgen dus deze mama dacht handig te zijn door om 8.15 al bij de supermarkt te staan met kinderwagen en al...het begon keihard te plenzen de terugweg.. Ik was doorweekt..en iris.?.. Iris lag op de terugweg heerlijk te genieten van de regendruppels op het regenscherm en viel als een blok in slaap.
Wil je ook een gratis proefverpakking van "VSM Arnikind vallen en stoten gel "? Je krijgt het gratis bij een kindergidsje als je die besteld, kindergidsje is ook gratis http://www.purelijfkracht.nl/
Laten we dat dan maar hopen, geen idee nog. Badje vindt ze wel leuk maar zwemmen is nieuw he. Zijn er hier trouwens mensen die al gezwommen hebben met hun beebs? Ik vraag me namelijk af hoe je dat doet, paddelen die kindjes zelf ook een beetje of moet je ze de hele tijd op de arm houden? Of kan je ze beter van die oranje bandjes om hun armen doen? Wie van de ervaringsdeskundigen weet raad?
Nee ik vind mezelf echt niet normaal hoor. Maar dat terzijde. Wij zijn gewoon een stelletje leuterkousen! (wilde eigenlijk een ander woord typen maar dan wordt het bericht dalijk verwijderd...)
Goede(?) morgen allemaal, Jody ik las net je verhaal en toen moest ik meteen weer aan vannacht denken Mario zat Milyan de laatste fles te geven in bed terwijl ik nog de boel aan het opruimen was beneden. Toen kroop ik ook in bed en zei dat ik moe was. Maar Mario had Rayman is laat op de tv en dat vind ik erg leuk. Dus hij zegt: ALs jij dan toch nog kijkt kun jij dan niet de laaste druppels erin gooien. Ik heb er niet op gereageerd en dacht bekijk jij het maar. Dus Mario heeft dan Milyan in zijn bed gelegd en ging slapen. Maar ja, Milyan sliep niet en toen hij begon te jengelen ben ik gaan kijken. Mario had hem gewoon zo in bed gepleurd ipv in de babysleep te leggen en lekker in te bakeren. Ik kwaad natuurlijk, want zo gaat Milyan natuurlijk niet slapen en bovendien loopt ie dan ook nog de kans dat hij zich helemaal onderspuugd zo vlak na de fles. Dus ik heb hem gewoon goed neergelegd op zijn zij en hij viel in slaap. Maaaaar, vanacht om 3 uur werd hij dus wakker, huilend. Wat bleek... slaapzak nat, pyjama nat, rompertje nat .... Mario had hem geen schone luier aan gedaan want hij had hem immers om 9 uur pas een schone luier aangedaan. Dus moest ik hem dus vanacht van top tot teen omkleden. Heb ik gewoon in de lsaapkamer gedaan met licht aan en al... en Mario? Lag gewoon te snurken en heeft er niks van gemerkt! Milyan was daarna natuurlijk klaar wakker en het heeft me zeker een half uur gekost om hem weer in slaap te krijgen! Vanochtend moest hij Meallán naar de creche gebracht. Gelukkig zag ik op het laaste moment dat hij hem weer onmogelijk gekleed heeft (grijze trui, groen 3/4-broek, rode sokken). Dus ik er wat van gezegd (straks ga ik naar Esther voor de minimeeting; schaam ik me kapot met mijn kind dat aangekleed is alsof ik kleurenblind ben). Zijn commentaar: Dat is toch geen reden om zich zo op te winden? OH NEE? Lexi: Het is niet dat je niet naar de mini-meeting mag, maar je wilt gewoon de moeite niet nemen om nar het mooie AMSTERDAM te komen!! Neem eens een voorbeeld aan Eveline!!
De foto's van de minimeeting zullen helaas geen mooie fotos in de buitenlucht worden! Tanya's hond loopt hier rond........
Goedemorgen, Sverre zit babytv te kijken.. Het stoere knulletje lijkt helemaal niet zo heel veel last te hebben van zijn verkoudheid. Het enige is dat hij iets minder goed drinkt. En dat hij dus krap 3 uur tussen zijn voedingen laat overdag. Maar goed. Hij maakt erg lange nachten tegenwoordig en hij moet 5 voedingen op een dag dus dat wordt ook proppen dan. Had net de bedrijfsverpleegkundige aan de telefoon, die belde me omdat ze had gehoord dat het niet zo goed ging. Echt lief. Ze vindt dat ik die studentengroep voor vanmiddag ook af moet zeggen dus dat ga ik doen. Heb al een mailtje gestuurd want kon de betreffende persoon niet bereiken. Verder gaat ze ervoor zorgen dat de personeelsfunctionaris bij ons tussen mij en mijn baas gaat bemiddelen: hij heeft nogal een reputatie namelijk en ik moet nu 'beschermd' worden. Ik mag de lat niet zo hoog leggen voor mezelf... Maar ik vind het zoooo moeilijk. Moeder worden was wat ik het aller-allerliefste op de hele wereld wou, en ik heb zo het gevoel dat ik het niet kan, dat ik faal..
Marloes, goed om weer iets van je te lezen! Sam is inderdaad een grote knul zeg! Alles met jou ook goed? Eef, fijn dat je het weer iets meer ziet zitten - je klinkt/leest in ieder geval weer vrolijker. Minimeeting: nogmaals veel plezier, ook al regent het (hier niet!). Tanya, hoe is het met jou vandaag?
Als je hem maar niet laat lopen! Straks loopt ie hier nog naartoe..... Zet je hem ff aan een ketting Melanie?
Sorry hoor, maar ik moest wel even lachen om de combinatie kleertjes die hij Meallán had aangetrokken.... (tis niet grappig, ik weet het, maar ik zie het al helemaal voor me) Pfff, wanneer leren die mannen het nou eens?!?!?! Ook bij ons was het vannacht weer feest! Jarno was niet wakker ofzo hoor, maar ik heb mijn vriend vannacht even de waarheid gezegd, ahum.... En toen was het zomaar half 2. En hij moest er vanmorgen om 5 uur weer af, jammer dan. Maar ik zit er niet mee..... Ik kan veel hebben, maar ik kan ook best boos worden hoor! En vannacht was dat dus het geval....