Lieverd, je faalt niet, echt niet! Het gaat gewoon even niet zo lekker met jou, lichamelijk niet én geestelijk niet. Het is een goed plan van je dat je op therapeurische basis wil gaan werken én dat je de studentengroep voor vanmiddag afgezegd heb. Ook ben ik blij dat de personeelsfunctionaris gaat bemiddelen tussen jou en je baas, want ik weet heel goed wat het is als de baas tegenwerkt als je je zo voelt. Ben blij dat Sverre niet zoveel last blijkt te hebben van zijn verkoudheid. Wij hebben ook baby-TV, ik ga Ruben daar ook maar eens voorzetten! Ik hoest me nog steeds te pletter, ik word er echt helemaal gallisch van! Ruben schrikt niet meer zo erg als in het begin, maar blijf het zielig vinden. Ruben is helemaal verknocht aan een nieuw speeltje. Het is een soort sambabal maar dan helemaal zacht, van Happy Horse. Je hebt ze in de kleuren groen/blauw en roze/rood en er zit een belletje in. Ruben vind hem helemaal geweldig, kan hem goed vastpakken en slaat ermee, zuigt erop, echt zo leuk om te zien! Dat opgejaagde gevoel wat ik gisteren had is weg, is nu juist het tegenovergestelde, ik kom gewoon niet van die bank af...
Ik had al gekwijld maar elke keer als ik kijk kwijl ik weer. Mijn god wat een hotel! Het is je gegund hoor meis, geniet er maar lekker van! Kan je wel 8 dagen zonder internet ?
Kar, je faalt helemaal niet! Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen want er is hier al zoveel over gezegd. Het is gewoon niet makkelijk om 'zomaar ineens' moeder te zijn. En dan komt de druk van je werk er ook nog bij.... Het is best logisch dat je dat allemaal even niet ziet zitten. En voor jou is het nog moeilijker misschien dan voor een 'gemiddelde moeder' (zonder medicatie etc.) Lief van de bedrijfsverpleegkundige dat ze je belde en dat ze het zo goed met je voor heeft. Eerst moet je thuis alles op regel hebben met je 'nieuwe' gezinnetje en dan pas kun je verder kijken (werken, lijnen etc.). Je moet niet alles tegelijk willen. Dat komt allemaal vanzelf wel.... Knuffie van Miep
Mooi zo, blijf jij dan vandaag maar lekker bankhangen! Dat mag best eens een dagje hoor! Ten slotte ben je ook niet helemaal fit, dus moet je het rustig aan doen en uitzieken.
De 1e keer zat er toch 4½ uur tussen en de 2e keer 3½ uur? Das toch al heel wat beter dan 2 uur ertussen . Maar fijn dat die voeding wel iets blijkt te doen.
De samenvattingen van Niva en Tanya vind ik echt toppie hoor! Nu lukt het nog wel (meestal dan) om bij te lezen maar als ik straks (en dat komt nu wel heeeeel dichtbij) weer moet werken zijn die samenvattingen toch echt een uitkomst! Bedankt voor de moeite meiden! Ehm Tanya. Hou je Tygo voortaan wel beter in de gaten als je aan het samenvatten bent? Hij zit nu al bij Melanie thuis..... Ik wil hem hier niet zien hoor!
Ik denk dat meerdere dat doen, al was het alleen maar om te kijken wat ik geschreven heb over hun (zou ik zelf ook doen namelijk hihihi )
Ahhhh, zet hem ook op de foto joh! Hij heeft zo'n lief koppie! Maarre je zou toch snappen dat Mario nu toch wel weet hoe het moet? Mijn god, ik zou ook flink pissig zijn als Marc dat allemaal zou doen...
Ja denk het wel. Ze zeggen niet voor niets 9 maanden zwanger, 9 maanden ontzwangeren. Ik denk dat dat ook geld voor moeders die geen BV geven.
Precies! Is zijn eigen schuld. Ik ben eigenlijk nog niet klaar met wat ik allemaal nog wil zeggen tegen hem. Maar ben al een eind op weg. Het voelt tenminste al iets beter. We zijn maar gaan slapen, zodat ie toch nog 3 uren kon slapen.... anders was ik misschien wel tot 5 uur doorgegaan. Gevolg is nu wel dat ik bijna omval van de slaap (ik was immers al maanden erg moe) en ik heb zelf ook (weer) veel te weinig slaap gehad vannacht. Maar goed, dan hoop ik de komende nacht weer wat langer te kunnen knorren. (Als Jarno net zo lang slaapt als de afgelopen 2 nachten moet dat wel goed komen . Willen jullie weten hoe lang ie heeft geslapen of zijn jullie bang dat jullie jaloers worden? *grinnik*
Mijn god, plaats ik zomaar even 11 berichtjes achter elkaar, dit is de 12e... Ik hou veel van mijn hond, maar hij mag wat mij betreft ergens anders heen gaan, heb het wel weer gehad met die regen! Nog iets nuuteloos voor jullie, wij hebben de woonkamer vorig jaar opnieuw betegeld. Ik schat dat er zo'n 450 inliggen (33x33 tegels, en woonkamer is ongeveer 50m2). Er is 1 tegel waar een luchtbel onder zit en die dus hol klinkt. En Tygo gaat daar elke keer precies met zijn poot overheen als hij ligt zodat je dat elke keer hoort! En het is niet dat die tegel naast zijn plaats ligt ifzo, nee, gewoon middenin de woonkamer. Het si net alsof hij het erom doet! Owww, de was staat me heel lief aan te kijken (strijk mij!), evenals de vloer (stofzuig mij!), maar ga het advies van Miep maar opvolgen denk ik... Liefs, Tanya