<- daar is geen sorry voor nodig, da's toch juist goed?? Vind t leuk om te lezen hoor!! En hier hetzelfde!! Ik vind Devin ook zóóóó mooi en zóóóó lief en bijdehand en grappig (dat laatste nu vooral, ze ligt hele verhalen te houden tegen dr nieuwe konijntje ..haha ik lig steeds dubbel) Even bij de weg..Gister deed ze voor het eerst zelfs tegen de vlinder slaan. We hebben een vlinder aan zo'n veer boven de commode hangen. En ze klijkt er al steeds naar en babbelt er al veel tegen..en nu ineens ging dat handje omhoog (in combi met de beentjes haha) en mepte ze er tegenaan. Toen we dachten dat t toeval was, deden we proef op de som en hebben we tien minuten staan kijken..Nou ze deed écht heel bewust dr beentjes omhoog gooien en dan dat handje tegen die vlinder meppen: Cooooooooool!
Kun je Mick niet een keertje wegbrengen morgenavond en eens gezellig gaan uiteten of thuis dineren bij kaarslicht en eens op een rustige manier je hartje luchten en zien of jullie niet tot een oplossing kunnen komen?
Als wij dat gaan doen dan gaan we zelf te laat ons bedje in. Nu gaan we gewoon braaf na de laatste voeding slapen, en dat is dus rond 23.30... En willen we iets eerder naar bed dan geven we de laatste fles wat eerder. (we moeten hem nl altijd wakker maken!) Schema, zit ik dus ongeveer op 7-11-15-19-23
OOO, leuk is dat hè? Jeroen had gisteravond ineens eenspeeltje van zijn boxwokkel vast ipv dat hij er tegen sloeg. Ook zo iets leuks! Geweldig hè, als ze zo iets ineens kunnen!
Oke..laten we bij deze dan ook maar afspreken dat : "hoe lief onze mannen ook zijn en hoe 'leuk'ze er zelf ook bijlopen en hoé modebewust sommige papa's ook zijn..De kinderen aankleden en het in onze ogen goed doen is onmogelijk! Wie doet nou oudroze sokjes bij fuchiaroze? (ja..het is toch beide roze..?) Wie doet zn kind nou een groene broek met rode sokjes aan als dat nét niet de bedoeling is? Wie doet zn kind nou witte sokken bij een oranje pakje aan? -> Onze mannen! Volgens mij is dit een eeuwenoud allombekend fenomeen ..Ik hoor namelijk nog mn moeder tegen mn vader mompelen dat ze zich afvraagt hoe ie het in zn hoofd krijgt om ons zó naar school te sturen! Kun je trouwens niet beter milyan bij zacht schemerlicht verschonen dan? Anders istie idd erg wakker (ik snap dat je t voor Mario wilde, maar je zat er uiteindleijk zelf mee) Ik doe dit bij devin ook vaak, neem al een pampertje mee naar t bed en verschoon dr dan bij t schemerlicht waarbij ik haar ook voedt. Dan weet ik in elk geval zéker dat ze niet ineens tien minuten later bedenkt dat ze van dr natte pamper baalt Maar ooooww ow owww wat herken ik dit allemaal zeg. Ik vind het bijv erg vervelend dat Vir na zn werk lekker met haar kroelt en een boertje doet (als ik het vraag aan 'm ) en haar badderd, maar nooit ut zichzelf haar verschoont bijvoorbeeld. of dr snoetje wast, of haar uit de wieg/wipstoel/whatever haalt als ze huilt om voeding Vir zegt dan : Ja nou jij weet wanneer je haar hebt gevoedt en verschoont en ik niet dus dan kan ik haar toch niet zomaar verschonen of naar jou brengen voor voeden ofzo? *edit* nee dat zou natuurlijk belachelijk zijn! ..zucht Er is ook nog zoiets als : Vragen of Overleggen! ..stupid *mompel mompel*
Onze mannen deel II Ook hier is mijnheer veel en vaak ochtendhumeurig (ik reageer in dit anti-partner-mannen-berichtje meteen effe op Jody en loltsje) Natuurlijk is er voor hun ook veel veranderd. Het is zoiezo al algemeen bekend dat mannen niet echt erg volwassen/ verantwoordleijk zijn..Dus hoe zouden ze dat nu ineens wel zijn als er ene kindje is en wij mama's juist nóg verantwoordelijker en volwassener en serieuzer enzo worden/ Je hoort vaak dat mannen een beetje spotten met vrouwen en hun 'gezeik" Over 'moeders de vrouw" enzo..Maar ik denk echt dat ze er zó anders over zouden denken als ze het alleen zouden moeten doen. (Edit: Vir heeft trouwns wel respect voor me hoor..die spot niet met 'vrouwen' enzo..) Wat wilde ik zeggen... Owjah..dat we allemaal nog erg bezig zijn ons plekje te vinden, ook in de relatie. En ik denk (helaas) dat mannen gewoon egocentrisch zijn en dat altijd zullen blijven, hoe erg we t ook pushen. Hier een pittige discusie gehad vwb sex. Ik word echt niet opgewonden van een korte (3 minuten) onderrug massage en dan een hand tussen mn benen. Dus ik liet meneer heel subtiel weten dat ie net effe een stapje te snel ging..Gaat ie zitten pruilen en zielig zitten zijn en zich afgewezen zitten voelen. Ik laat nog wat fluisterende hintjes vallen over dat ik het wél fijn zou vinden alstie..blabla. Maar zodra ik zijn houding zie en dat ie zichzelf dan zó sneu vindt haak ik ook af hoor... Je bent toch g***&(%^&mme 5 jaar bij me..je wéét inmiddels best dat er net effe iets meer voor nodig is, en ook wát er dan voor nodig is, maar je verrekt het gewoon (mijn visie:' veel te veel werk, en als ze zó toehapt heb ik effe mazzel') Pff wat een randdebiel voel ik me dan dat ik ook nog moeite ga doen om mn dikke lijf quasi elegant in een stupid zogenaamd sexy shirtje te hijsen om vervolgens enorm veel moeite voor hem te doen. 't houdt een kéér op hoor... Anyayz..Ik ga maar niet teveel uitwijden over ons sexleven momenteel, want dan gaan er boeken uitgegeven worden.. Veel ruzie hebben we hier niet (meer) Domweg omdat Vir zwijgt zodra ik iets opmerk. En ik ben dan dus altijd degene die er tóch een gesprek over 'afdwingt'en dus de 'dader'en hij altijd het 'slachtoffer'En dat irriteert me dusdanig dat ook ik inmiddels heb besloten me er maar bij neer te leggen.. Alle goeie gesprekken die we voeren zijn heel prettig hoor, alleen blijft er altijd zo verdomd weinig van hangen. Zouden wij ook zó erg zijn?
Nutteloos feitje: Het schijnt dat baby's in de eerste periode van hun leven op hun vaders lijken om zo te voorkomen dat papa gaat twijfelen of het kind wel van hem is.
Mannen deel III Ik denk dat ik ook een soort van kwaad op mijn mannetje ben omdat ik alles moest doen. Het is heel erg bijzonder dat ik Devin mocht dragen en mocht baren, maar tegelijkertijd vind ik dat hij daar nu dus maar extra voor moet inleveren ofzo..Heel gemeen van me, maar het voelt echt zo. Ik heb ongeveer het volgende tegen ' mijn man' gezegd : (Let op, enigsinds op zijn "rotterdams'uitgesproken..dus nogal plat) Oke jij vindt mij niet meer leuk???? Wat denk je wat ik van mezelf vindt dan? JIJ bent geen 17 kilo zwaarder geworden. Jouw pik werkt nog gewoon hetzelfde en jij bent niet aan alle kanten uitgescheurd. JIJ hebt niet 24/7 pijn in je ballen en je pik, JIJ hebt geen ontploffende boobs, geen uitgerekte opgerekte uitgescheurde buikwand. JIJ hebt geen tepelkloven en verrekte enkelspieren. Jouw gewicht is gewoon hetzelfde, je lichaam is gewoon hetzelfde en alles functioneert bij jou hetzelfde. Jij hebt de auto overdag gewoon mee, jouw werk is nog hetzelfde, je vrienden zijn hetzelfde, je gedachten zijn hetzelfde..alleen ben je papa geworden. Ik heb geen werk momenteel, ik heb geen vrienden en geen leven momenteel. Ik ben alles kwijt, mijn lichaam, de touch met mn lichaam, mn geslachtsdeel is anders, mn tieten zijn anders, ik heb acne van de hormonen en ik stink naar zweet door de opvliegers. Ik heb geen auto tot mijn beschikking en moet de pijn verbijten als we sex hebben. Mijn haren zijn uitgevallen, mijn tanden zijn gevoeliger geworden en in de tussentijd hangt die kleine baby weer aan mn boobs omdat ze anders vreselijk huilt en MIJ kwalijk neemt dat ik haar niet voed. En daarbij ben ik mama geworden... En wat denk je dat ik van jou vind, als je s ochtends geen woord zegt omdat je sjaggie bent? Als je loopt te zuchten en steunen als ik je vraag om een spuugdoekje te pakken? Als jij je nog een keer omdraait als Devin s ochtends huilt om voeding, terwijl we wel tot 3 uur s nachts uitgebreidt 'moesten'sexen? Wat denk je dat ik van jou vindt als je loopt te klagen dat je moe bent en het irritant vindt als ik je vraag of jij misschien de badkamervloer kan doen omdat ik niet in die houding kan staan nog? Jij hebt pijn? Jij bent moe? .. Wie masseerde wie in de kraamweek? Wie stuurde wie naar bed om bij te slapen in de kraamweek? Wie kookte voor wie de week erna? Wie zit om de twee uren een half uur met een baby aan dr tiet die alle energie uit je zuigt? Wie kan nog steeds niet normaal lopen en zitten? Wie moest al kotsend en schreeuwend en jankend en poepend en bloedend een draakje van 6,5 pond uit zn lichaam persen En het stomme is..dat je mij niet hoort klagen Ja nu even ja..Jammer voor jou dat JIJ je nu weer kut voelt en dat JIJ weer het slachtoffer van de hele situatie bent, maar IK ben het niet zat hoor...(en dat laatste was cynisch) Dit was zo ongeveer de strekking..en hij heeft me met open mond aangehoord en (helaas) barstte ie daarna in tranen uit omdat ie zich zo schuldig voelde dat ie mij zo 'rot behandeld' en heb ik hem getroost.. Isn't that Ironic?
Mjah Vir vindt mij verbaal te sterk zegt ie ..als ik bovenstaande over lees kan ik me daar iets bij voorstellen.. arme hij
Raar eigenlijk hoe vrouwen toch ook zelf weer alles zo om kunnen draaien en voor de ander willen zorgen. Herken ik wel hoor. Heeft het je wel opgelucht alles er een keer uit te gooien?
Pfff flinke meid zeg! Mag Ana-Lucia hier ook wel weer gaan doen dat doorslapen, is nu al bijna drie weken dat ze weer elke nacht komt, afgelopen nacht mocht mama slapen van 1u tot 4u
Je vraagt t aan mij? Ja zeker..Ik hou me meestal heel erg in, en dat doe ik nu weer..Met in mijn achterhoofd dat ie nu iig wel weet hoe ik erover denk Maar ik vind t dan ook meteen weer zo sneu voor 'm