oei..waarom is dat ineens weer veranderd dan? weet je dat? Of was ze nog maar net aan het doorslapen daarvoor? wel vervelend zeg, ik besef me des te meer hoe gezegend wij zijn met ons doorslapertje..slaaptekort kan je zó opbreken. Hou je dat een beetje vol dan?
hoe krijgen jullie toch die mooie schema,s! chedella krijgt om de 4 uur haar flesje maar zit s,avonds altijd zo laat met de laatste , die is pas om 23 of 23.30 uur! ze slaapt dan door tot s, morgens 8 uur of half 9! en bij die laatste fles moet ik haar ook altijd wakker maken. hoe zou ik dat kunne veranderen?
ach....We zijn heel gelukkig samen hoor, maar af en toe.. 't komt zo ook wel heel 'ongelukkig'; over..da's niet zo hoor
Zo, en kan je dat als word-document aan degenen met vervelende mannen sturen zodat we dat tevoorschijn kunnen halen als ze weer beginnen?
Voor de mensen die het zich nog herinnerden van vorige week: de kinderarts belde net en er is geen indicatie voor heupproblemen bij Da Wurm dus we hoeven niet meer naar het ziekenhuis terug en ze hoeft geen gipsbroekje. Bedankt voor het duimen meiden!
Sorry trouwens dat ik zo stil ben hier (en op msn voor de mensen die me daar ook weleens tegenkomen) en op niemand reageer, maar heb mijn moeder op bezoek en we zijn bezig met het plannen van de vakantie (nog 3 nachtjes slapen!) dus ben even teveel bezig met andere dingen in mijn hoofd... Ow we mochten geen sorry meer zeggen he... sorry daarvoor!
Daniël is een zeer gulzige drinker. Over zijn flesje doet hij gemiddeld 7 minuten. Nu is mij door het CB een andere speen aangeraden met een kleiner gaatje van het merk Evenflo. Deze is alleen nagenoeg nergens verkrijgbaar. Ik gebruikte zelf de 1-2-3 speen van Difrax. Heeft iemand een tip voor een goede "langzame" speen? Er schijnen overigens ook spenen te koop te zijn zonder gaatje. deze kun je er dan zelf in maken. Weet iemand waar ik deze kan kopen? Groeten Mona
hey meiden niet zo opscheppen kwa slapen Quinty slaapt nog altijd niet door hoewel ze geen fles krijgt. vandaar dat inbakeren moet wel zeggen dat sinds 2 dagen de krampjes foetzie zijn dus dat is mooi. maar voel me zelf helemaal brak. Karlijn dikke knuffel en jij bent een super moeder met haar beperkingen. laat je niet gek maken meid.
ik gebruik avent nummer 2 die gaat heel langzaam maar als die te snel gaat ids er ook nog nr 1 je moet dan alleen brede hals fles hebben
heb een slapende mick in mijn handen, dus even geen hoofdletters enz. mannen...idd...goed verwoord hoor niva. ik heb het wel iets minder zwaar gehad qua bevalling en daarna lich klachten, maar begrijp je precies. ruud wil vanavond praten, pff, moet gebeuren, maar zie er wel tegen op. als we nou eens bij het onderwerp konden blijven, maar we wijken telkens uit naar andere dingen. zeer vermoeiend. en ik ben al zo moe. iemand nog een wijze raad? please?! ik heb voor het eerst niets geregeld voor ons jubileum. ik heb altijd wel een kaartje en een kadotje, maar nu dus niet en het is onze 10e. dat voelt wel raar hoor. maar ik heb van hem nog nooit wat gehad in 10 jaar. ook omdat we altijd zeggen dat we er niets aan doen, en na 9 jaar valt dat kwartje nog niet bij hem.... goed, wat is jullie raad voor mij? je zou me er erg mee helpen, ik hecht er veel waarde aan.
Yeah goed nieuws! Gelukkig maar..je maakte je er ook niet echt zorgen om toch? In elk geval blij dat er geen troubles zijn
Hmm..zelfbeheersing? Slikken en tot tien tellen alstie iets zegt wat kwetsend op je over komt. Besluiten te reageren op 'pijnlijke'dingen als je eventjes een slokje hebt genomen (bedenktijd en dus niet in een opwelling vanuit je emotie reageerd) Probeer open te staan voor zijn mening en gevoelens ook al vind je dat hij dat niet genoeg voor jou doet. Probeer vooral opbouwende kritiek te geven en niet alleen met verwijten te gooien. Als je merkt dat het uit de hand loopt..zeg dan dat het je verstandig lijkt als jullie effe 'rust'nemen en daarna verder praten.
sorry wietske, is wel een beetje lullig tegenover de mama's met niet-doorslapende-baby's Wilde eigenlijk gewoon effe iets positiefs noemen hihi, ik vind mezelf zo'n zeurpiet hier lately..en opscheppen over je eigen kindje is leuk Maar t is inderdaad stom tegenover jullie!
Goed nieuws Lexi! Kun je nog relaxter op vakantie. Sonya, ik zou gewoon die laatste fles vervroegen.. Elke dag/paar dagen een kwartiertje. En op een gegeven moment zit je vanzelf op 22 of 21:30 of hoe laat je maar wil. Voor Sverre is de periode tussen ongeveer 19 uur en de laatste voeding de 'moeilijkste': huilen, op schoot willen, niet alleen willen slapen etc. Dus ik ben altijd een soort van blij dat het weer 21 uur is en hij naar bed kan. Niva, kan me voorstellen dat hij met open mond zat te luisteren! Heel stoer dat je dat zo gezegd hebt. Ik heb maandagnacht zulk soort dingen gezegd tegen Alex, alleen nog een stapje verder: we moeten maar uit elkaar gaan, Sverre weet niet eens wie je bent, etc. Echt heel erg. Jody, kun je niet van tevoren weer opschrijven wat je precies kwijt wil aan hem? Dat mailen werkte de vorige keer redelijk goed voor je, toch? En dat je geen kadootje hebt, tja, daar is de stemming niet echt naar toch? Jammer dan.
Oh ik baal zo dat je dingen niet meer kan verwijderen hier. Die 'preek'over mannen tegenover mn vriendje staat hier nu voor eeuwig...Ik heb t inderdaad zo gezegd en zo gedacht enzo.. Maar als ik t over lees klinkt het allemaal nogal dramatisch en kwaad en vooral 'kijk mij zielig zijn' Zo is het niet bedoelt en we hebben er een dag later gewoon goed over kunnen praten hoor..ik ben echt niet zo'n kenau als dat t nu lijkt.. He kon ik dat bericht maar verwijderen..