Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Tja meid,

Moeilijk, het enige wat ik kan bedenken is dat wat ik tegen Miep ook al eens heb gezegd en dat is het uitspreken van elkaars verwachtingen en kijken of je daar aan kunt voldoen. En vervolgens kun je onderhandelen, bv: als jij het zó vervelend vind om de luiers te verschonen dan doe ik dat wel, maar wil jij dan de laatste (of de eerste) voeding (indien fles) voor je rekening nemen zodat ik al kan gaan slapen. Ik noem maar een voorbeeld, maar zo kun je misschien allebei wat geven en wat nemen en weet je wat je van elkaar kunt verwachten.

Succes meid!

2. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Jeroen is nog steeds vakaer om 6.00 uur wakker dan 7.00 uur. Ik probeer wat te rekken. Maar ik heb hem de laatste dagen al vaak om 6.30 de fles gegeven. Is nog net een beetje aan de vroege kant, maar ja je hoort mij niet klagen, ik ben al lang blij dat we lekker kunnen slapen!

3. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    sjee wat zwaar voor je!

4. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    Oww da's weer zo'n typische mama gedachte he..ga je daar nou niet gek door laten maken of schuldig om voelen ofzo..! (ik zie t al helemaal voor me..) :D

5. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    ..Devin schreeuwt moord en brand...
    Ik weet niet wat ik er aan kan doen (wel wat er aan de hand is..ze heeft waarschijnlijk een boer die dwars zit, maar ik krijg hem er na een uur kloppen en schudden etc niet uit..)

..zo erg dit

6. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    Quinty doet ook 20 minuten over een fles en speen 2 is vanaf 1 maand oud. speen 1 gaat haar veelste langzaam ben ik een uur bezig

7. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Waarschijnlijk is het nu al voorbij, maar ik leg Ana-Lucia dan wel eens op haar buikje en wrijf over haar rugje, dan komt de boer er meestal uit.

8. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Je kan je bericht wel wijzigen, misschien kan je het veranderen in iets anders? Hoewel ik het zou laten staan, het is toch een momentopname van het hier en nu, en van hoe je je nu voelde?

9. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Je kan de tekst selecteren en in een word document plakken. Heb ik ook gedaan met dat mooie briefje dat laatst gepost werd met die 9 puntjes van de beeb aan diens ouders.

Succes met je gesprek hoor!

10. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    nog niet voorbij ..en ook dat helpt niet..vreemd hoor. Ik doe dr maar in badje denk ik,dit is dodelijk vermoeiend voor haar én mij

11. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Ow en dan moet ik nog even Eveline een hart onder de riem steken want die had het nodig. En Karlijn ook. En Tanya. En uhhh nog meer? Roep even dan kan ik een virtual hug sturen! Jullie zijn allemaal kanjers hoor, laat je niet gek maken en maak jezelf niet gek, je doet het heus wel goed!

KUS VOOR JULLIE ALLEMAAL!

12. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ben je dan wel zeker dat het een boertje is? Lijkt me wel erg lang te duren nu. :( Blijft ze keihard schreeuwen?

13. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    :confused: :confused: :confused: :confused:

14. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    :D :D Dankje Niva! Wat een lieve woorden! Het is ook zoooo'n lief kereltje, myn skatsje! :) :)

15. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Die foto in je album: 'wat is dat' daar lijkt Sverre ook spreeeekend op Jarno. Die oogjes en die wangetjes! Echt grappig zeg! Mooi kereltje is Sverre hoor!

16. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    Jups..en dan komt er een miniboertje met wat 'spuug' en dan is ze even rustig..Ligt ze zelfs heeel blij te lachen en te babbelen..en dan na 3 minuten krijst ze het weer uit...tot er weer zo'n rot miniboertje komt (na een kwartier kloppen ofzo) Echt de hele middag al ...

Over ong een uur is vir thuis..ga ik dan wel wat eten ..

<- off-day/ huil-dag vandaag

17. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Wat een vreemde combi! Kun je er niet beter meteen pasta op smeren i.p.v. hagelslag? Dat smelt toch als je er een tosi van maakt...

18. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Hier nog altijd grieperig helaas.....

visie: ZoË heeft ook wel eens een flesje van 180+6 en toen nog een flesje van 60+2 erachteraan gedronken! Je hoeft niet op een andere speen over te gaan. 20min, is prima hoor en zolang Jeroen zich de moeite blijft doen met het zuigen hoef je pas bij pap een grotere speen.

beebie: san gaat op zondagmorgen met haar zwemmen, als de legionella daar weer verdwenen is!

pienie: fijn dat siebe graag in de draagzak zit. Zoë heeft er na 10 minuten al genoeg van, omdat ze niets kan zien! Maar ze is nog te klein om andersom te zitten denk ik!

marloes: wat leuk om jou ook ff voorbij te zien fietsen. Fijn dat het allemaal zo lekker met Sam gaat.

lexi: waar ligt dat dorp waar jullie heengaan en het 25graden is? En gaan jullie dan met het vliegtuig? Je meende dat toch niet echt met die zwembandjes hè? fijn dat elin geen gipsbroekje hoeft.

evelien: hele stomme reactie, maar maak je het niet veelste gezellig voor Demelza het snachts?

jody: gewoon ff dikke knuf voor jou, denk aan je vanavond

tweety: heerlijk hè die big smile!

kar: lief dt de bedrijfsverpleegkundige je belde en een beetje voor je zorgde. En lieverd, je faalt echt niet hoor. Herken het gevoel wel, heb ik ook wekenlang gehad, maar het gaat over, echt! ZO kar. van 2130u tot 800u, dat is lekker, alleen een ventje wat zich helemaal top en veilig voelt doet dat hoor!

miep: hele leuke foto, maar inderdaad van kapsel zie je niet veel! wifi is een vrouwelijke bifi!

vlinder: inderdaad lekker geregeld op je werk! Ach heb je wel om de week een dag voor jezelf!

doorslapen: Zoë krijgt haar laatste voeding altijd rond 2230u, dan ligt ze wel al vanaf 1930u te slapen. Durf eigenlijk niet uit te proberen hoe lang ze slaapt, maak haar als ze zelf niet komt uiterlijk om 700u wakker voor de voeding, omdat ik anders het overdag niet redt. Durf haar niet te kort op elkaar te voeden ivm buikkrampen waarmee het net zo goed lijkt te gaan.

kleding: uhm....... ik vind het juist leuk als dingen niet matchen, hihi! Draag zelf bijna altijd zwart, met bonte sokken.....

niva: sorry, ik moest erg lachen om je relaas.... zag het gewoon helemaal voor me...... goed gezegd hoor meis... enne hopelijk is het binnen gekomen. Hier ook vaak boertjes die klem zitten.Probeer eens in ganzenpas te lopen. Je loopt terwijl je vooroverbuigt en terug etc etc. Kan ze geen last van brandendmaagzuur hebben. Veel huilen veroorzaakt ook boertjes en de "spuug" doet pijn in het keeltje en slokdarm. ZOë heeft hier 's avonds veel last van. Probeer eens een slokje water?

sonya: gewoon de eerste voeding om 700 uiterlijk geven.

mona: persoonlijk vind ik dat de 123speen van difrax op stand 1, veel sneller gaat dan de small van de difrax. Waarom probeer je die niet?

kirby: vervelend dat ana-lucia opeens niet meer doorslaapt. leg je haar meteen in bed na de laatste fles? Hoe is ze dan na de flessen overdag?

twinny

19. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Echt waar? Lijkt ie op mij? :) :) Joepiee! Mag ik vragen waar je dat aan kunt zien?

De een zegt dat ie sprekend mijn vriend is en de ander ziet mij erin, vind dat echt zo leuk om te horen. Ennuh, ben natuurlijk errug trots als mensen vinden dat ie op mama lijkt! ;)

20. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ogen, neus en die mooie wangen :) Mondje is niet zo duidelijk.

Deel Deze Pagina