je doet het prima hoor meid zolang hij tevreden erover is en niet driftig dat het te langzaam gaat ga zo door
Dat is zeer vervelend Kirby, dat ze 's nachts hele periodes wakker is. Dat breekt je op een gegeven moment echt op! Ik heb het al vaker gezegd, maar wij houden Jarno met opzet voor de nacht nog 2 uren wakker. Totdat ie echt moe is en wil slapen, dan leg ik hem nog 1 keer aan en daarna op bed. En dan slaapt ie meteen. Jarno slaapt 's avonds dus eigenlijk niet, of eventjes aan het begin van de avond. (Ik had gisteren beter niet op kunnen schrijven dat Jarno tot half 9 heeft geslapen, want vanmorgen was het 4:45.... Maar daarna is ie weer in slaap gevallen tot 8:45, dus ging eigenlijk best wel goed vandaag.) Succes Kirby!
Tan, super hoor die samenvattingen! Wat geweldig dat je daar je tijd in wilt steken. Enne...ondanks dat ik het nu nog kan bijhouden, lees ikze ook hoor! Heerlijk dat Ruben het goed doet. Och je moet die controle's maar zo zien, je krijgt gewoon elke keer weer een extra bevesing dat jullie het zo goed doen! Dat is ook leuk toch? Was hij nu nog veel gegroeid?
Tan ik vind de samenvattingen ook super, jammer dat je het al niet eerder bent begonnen tijdens mijn vakantie ik kan het niet allemaal bijhouden gaat te snel. goh antwoord je snel staan er toch alweer 3 nieuwe reacties tussen hoezo snelle jelles hiero
zo ga ff tosti maken dan ff hiero opeten en dan ff bijslapen this nu rust in huis voor een paar uurtjes
Oh jeetje, dat is ook vervelend! De trap op en neer lopen misschien? Of al lopend een beetje met je hakken op de grond stampen. (weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen) Of Devin onder de oksels vasthouden, zodat ze in je handen hangt wil ook nog wel es helpen. Ben inmiddels veeeel te laat met dit advies, want ik neem aan dat de boer er al lang uit is.....
Ja hallloooooo zo ga je niet met je klanten om! je wilt verdorie klanten of niet! %$^*$%%^&%(*^* ...(grapje)
Nieuwe samenvatting vanaf pagina 520 tot halverwege pagina 535, have fun! Ruben is inmiddels weer wakker geworden dus dat reageren van mij komt straks (heb tijdens het maken van de samenvatting nog wat dingen gelezen waar ik op wil reageren hihihi). Liefs, Tanya
Niemand die ff een linkje heeft voor het posten van foto's? Wil een aantal ff hier plaatsen ipv in mijn album.
Ruben slaapt weer, dus kan ik weer even reageren. Niva Wat bij Ruben goed helpt om een boer eruit te krijgen is steeds neerleggen en dan weer oppakken, gecombineerd met klopjes geven op de rug. Ik hoop niet voor je dat het reflux is. Enne goede tekst over Vir. Ik snap heel goed wat je net zei, ook al kan ik Marc vaak achter het behang plakken, hij is toch mijn kanjer en ik hou heel erg veel van hem! Kirby Wat ik me afvroeg tijdens het maken van de samenvatting. Waarom mag je pas met 6 maanden gaan babyzwemmen? En slaapt Ana-Lucia niet meer door sinds dat jezelf melk-vrij bent gaan eten? Ik las je vraag daarover ergens anders op het forum namelijk, dat je dacht dat ze koemelk-allergie had. Jody GEFELICITEERD met jullie 10-jarig jubileum vandaag. Probeer er toch iets moois van te maken! Karlijn Hoe is het nu tussen jou en Alex? Nog gepraat? Nog gefeliciteerd met de 12 weken van Sverre. Leuk is dat hè, als ze dingen gaan vastpakken! Pienie Hoe voel jij je nu? Nog steeds belabberd? Loltsje Toen Ruben pas doorsliep had ik 's ochtends ook last van boobs die enorm hard en gestuwd waren. Werd in de loop van de tijd minder. Lekkage heb ik nooit helemaal geen last van gehad. Ruben krijgt trouwens zijn laatste voeding rond 23.30 uur. Vlinder Fijn dat jij en Nova het zo goed deden gisteren! Misschien is het ook wel lekker, dat jij een vrije dag hebt en Nova op het KDV zit. Even tijd voor jezelf! Ene nog gefeliciteerd met de 3e vermaanddag van Nova! Mona Ik heb helaas geen tips voor je wat betreft spenen, omdat Ruben maar heel af en toe een flesje BV krijgt. Maar dan gebruiken we speen 1 van Avent, omdat die andere veel te snel gaan. Wietske jammer dat Quinty nog niet goed doorslaapt, maar wel fijn dat het inbakeren iets helpt tegen de krampjes. Tweety Nee nog niet echt naar gedroomd over Ruben,maar op het begin wel heel vaak gehad dat ik in paniek wakker werd omdat ik daccht dat we Ruben helemaal vergeten waren in bed te leggen na zijn nachtvoeding. En dat hij dan nog tussen ons in lag en we hem geplet hadden. Eveline Fijn dat Demelza maar 1x kwam vannacht. En K*T van Nuon zeg, sta je daar bij de rechtbank. Ik zou echt alles op hun verhalen, dan maar lekker amerikaans! En jij hebt het lekker druk volgende week! KASSA! En daarna lekker naar Parijs om alles weer uit te geven hihihi. Melanie Wat een leuke tekst voor het shirt van Maura! Echt geweldig! Beebie ik plaats foto's via www.tinypic.com (hoef je je niet te registreren) of www.photobucket.com (moet je je wel registreren) Vissie Ruben is in 6 weken tijd (volgens de gegevens van de kinderarts) 1458 gram en 6,5 cm gegroeid (hoofdje 1,8 cm)
Ik weet het is vroeg, maar wie heeft er een leuk idee voor een kerstkaart te maken? bepaalde poses aannemen, of kleuren, welke bewerkingsprogramma, waar laten maken, zelf afdrukken, ..., ... Kom maar op met ideeën/suggesties/tips 8) Hebben jullie dat wel eens gedaan? lieve foto van ons samen..ze keek naar zichzelf in de spiegel