Hahaha, jullie zijn zo grappig hier! Groene varkentjes... Jammer dat ik moet gaan, Tica moet weer drinken! Oh well, tot morgen! \o
Nu ben jij verdacht stil.. op zoek naar positieve dingen over Feyenoord? Zal je ff helpen: de fabeltjeskrant!
ja maar meestal ben ik later, ik ben nu erg vroeg. Zoals nu, dat chatten, maak ik zelden tot nooit mee. Vind het wel gezellig zo!
Even een vraagje: slapen jullie kids nog in de wieg? Mijnes lijkt er een beetje uit te groeien (ligt met beide handen soms uit de wieg...). Hij slaapt nog lekker op mijn kamer en dat wil ik nog wel even zo houden. Mijn dochter heeft ook een half jaar bij ons geslapen en dat vond ik heerlijk. Helaas lijkt hij wat harder te groeien en bovendien was zij ingebakerd waardoor het toch wel pastte). Hoe is dat bij jullie?
Jups indeed! Zus had ook een hekel aan nijntje, maar toch wat nijntje spulletjes gekregen..En het tweede woordje wat mn nichtje kende was ; heintje"(nijntje dus zonder N maar mét H )
Nou een betere manier om uit te leggen dat oma doodgaat is er misschien niet..maar een goudvis of hamster wil nog wel es helpen
Overdag gaat ze naar haar eigen kamer maar 's nachts ligt ze lekker in haar wieg bij ons. Vind het ook nog heerlijk zo. Maar ik zit af en toe te dubben over de temp in onze kamer. Ik slaap het liefst met het raam ver open. Doordat zij bij ons ligt staat 'ie maar op een kier. We twijfelen nog of we haar 's nachts ook in haar kamer gaan leggen of dat we haar nog lekker bij ons houden tot het nieuwe jaar. Qua passen is het hier geen probleem. Nicci is immers nog maar 53 cm!
Hahaha, zo zijn die beesten ook nog nuttig. Mijn dochter heeft er gelukkig nog geen belangstelling voor: als ze een lieveheerstbeest of een naaktslak ziet die dood is vraagt ze gewoon of hij kapot is. Als ik dan ja zeg is het voldoende. Gelukkig ontspring ik zo nog even de dans. Wel vraagt ze veel naar: waar was ik toen, in je buik? Dat er vóór ze in mijn buik zat ook een tijdperk was snapt ze nog niet helemaal. ,,Ja, lieverd, toen zat je in mijn buik". Leugentje om bestwil, mag wel toch? Of is hier een betere uitleg over door Nijntje?
whahahahha ja vreeeselijk! Zowiezo: blij zijn dat je kindje een "grote poep"heeft gedaan..*jezus dat zeg je toch niet?* Oh ooooow gaat devvie kwatten? Ja hoor, ze gaat kwatten, ja daar is het al..gekwat..ik zei al..ze gaat kwatten (kwatten- spugen)..<- sjezus..ik zie mezelf praten Niet vreemd dat de buitenwereld new born mama's nogal boooring vindt haha
oowwww kirby wat een plaaaatje met dat duimpje..how sweet! Irena: over die dromen heb ik t al eens met je gehad..ik denk dus niet dat je psycho bent! Irena en sterrekind..thanks though! Sterre bedankt voor je tip, ik ben alleen altijd zo bang dat ze van de tafel afrolt als ik door een lens kijk Ik ga het zeker proberen, vind t echt moeilijk om van baby's mooie foto's te maken. Beebie: is inderdaad wel gezellig! Toch ga ik zo effe 8 Mile kijken met mn mannetje. niet omdat ik 'm nog niet gezien heb of 'm zo graag wil zien, maar heuj the man needs quality time! (ik rek t nog effe denk ik hihi) Mijn principe: vegetarisch..ben t al niet meer sinds ik zwanger was en ijzertekort had Zo erg..ik heb me nu voorgenomen weer te stoppen met vlees zodra ik stop met BV. Heb t ijzer gewoon nodig nu. En Devin ook denk ik. Maar we eten wel eco vlees..dus verantwoord. Maar dan nog... Haha Pien heerlijk die filosofische vragen. Zo vraagt een clientje van mij op mn werk ook altijd van die onmogelijke vragen. Toen ik met Devin bij hun was om haar te showen vroeg ie dingen als: Voelt de baby ook pijn? Heeft de baby pijn gevoeld bij de geboorte? Heeft een baby gedachten? weet de baby dat ie al pootjes heeft?..en toen ik wegging zei ie: zo, nu mag de baby weer in haar mandje (maxi cosi) <- Zo grappig, maar soms ontzettend moeilijk om op die kindervragen een passend antwoord te vinden zonder dat je de waarheid verzwijgt of verdraait of whatever..
p.s. ik weet wrom Devin zo huilde gister...ze is ook ziek Zooo fucking zielig..dat snotneusje, die kleine moeie oogjes en dan knalrode wangetjes.... P.s. weet iem,and hier iets tegen die baby acne/ irritaties? Ze heeft vooral op dr kin van die rode bultjes..denk door t spugen. (sudocreme, bepanthen, baby olie..niks helpt)
Waarom zou je de waarheid verzwijgen of verdraaien? Ik ben in principe voor eerlijkheid. Oké wij gaan hier ook doen als Sinterklaas bestaat, maar vragen over de dood etc wil ik wel eerlijk beantwoorden, zoals ik er nu over denk.
Ik heb geen idee. Nicci is wel flink ziek geweest een week lang maar kreeg geen uitslag. Misschien gewoon even helemaal niets op smeren.
Kga mijn moppie wekken voor de laatste feeding en dan slapen! Trusten meiden! Alle mama's van niet doorslapende kinderen: ik wens jullie een heel lekkere lange nacht, zonder gehuil! Goodluck!
euhm..dat bedoelde ik te zeggen..Soms is het best moeilijk om eerlijk te zijn tegen kinderen.. Omdat ze a) vaak geen hol snappen van de werkelijkheid b) er vaak nog niks mee kunnen c) het voor jezelf soms zo confronterend kan zijn d) je je kind soms wilt beschermen tegen sommige dingen Maar ik ben ook vooreerlijkheid hoor, maar dat lijkt me juist het moeilijkst..