Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Nope... las het nu pas.
    Ben ff beetje perplex. Mijn vriendin belde op met de mededeling dat ze gaat scheiden. Na bijna 23 jaar huwelijk.
    Hij ziet haar als zus en is niet meer verliefd :rolleyes:

2. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Heel slim van jou! Ik stond namelijk vandaag voor Jan met de lange achternaam bij de Prenatal! :evil:
    Ben er speciaal voor naar Zaandam gereden. Gelukkig was is daarvoor al geslaagd voor nieuwe laarzen, een verjaardagscadeau voor Maura's vriendin, een keyboardtas voor Myron en een Angelsound voor de dochter van mijn vriendin.

Kan namelijk strontchagarijnig worden als ik ga winkelen en ik vind niks. Heb meteen ook maar een regenhoes voor de kinderwagen gekocht. Voor een Maxi-Cosi hadden ze die niet meer, maar die heb ik mooi er tegenover bij de concurrent (Maminette) gekocht!

Milyan heeft in de tussentijd heerlijk geslapen. Heb zelf nog een rokje gepast (en gekocht)!

Eindelijk eens een kerel met wie je kunt gaan winkelen zonder dat ie zeurt :)

3. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    ben effe weg..op zoek naar een bezem..

4. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Dus die maak je gewoon dood voordat oma de pijp uit gaat?
    Je smijt hem gewoon ff tegen de muur ofzo ;)
    Want ik heb altijd de pech gehad dat die takkebeesten te lang leefden en nooit dood gingen.

Op 1 schandalig incident met een goudvis na, maar toen was ik echt nog jong, onbedorven en onschuldig... echt waar... ik deed het niet met opzet. Damn... wil mijn advocaat spreken. I'm not guilty!

5. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Officieel bestaan groene ogen niet. Je hebt waarschinlijk bruine ogen met een groen-modifier. Heb ik ook. Mario heeft blauwe ogen met groen-modifier. Op die manier is het te verklaren dat Maura dezelfde ogen heeft als Mario, Myron bruine ogen heeft en Meallán blauwe ogen. Zo heeft een collega van Biologie het in elk geval een keer aan mij uitgelegd.

6. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    klopt... grijze ogen bestaan ook niet zeggen ze.

Ik heb grijs groene ogen. En als de zon schijnt zit er geel in.
    Dus ehm... mijn ogen bestaan ook niet.
    Vind je het gek dat ik soms doe of ik een blind paard ben of als een kip zonder kop rondloop!

En nu ga ik Kruimeltje wakker maken om haar een fles te geven. Dan kan ik gaan slapen (dat kreng slaapt nu al vanaf 17.15 uur! Waarom kan het NU wel!)

7. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Het ene kind is er sneller mee dan het andere. Meallán kreeg gisteren bij de foto's niet eens zijn hoofdje omhoog. Vaak zie je dat ze of in mototiek of in taalgebruik uitblinken. Mijn kids waren allemaal vroege praters en late lopers. Op gegeven moment leren ze het allemaal. Dus niet druk maken.

8. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    Je had 'm vanmiddag meteen effe kunnen informeren! ;)

Nou ik heb godzijdank nooit een hamster gehad..ik ben gek op dieren, behalve alles wat op insect lijkt of knaag tandjes heeft ..
    Maareh..ik had vroeger een vriendinnetje en haar zusje had een kanarie. Vriendinnetje had een hekel aan dat beest en heeft hem toen losgelaten..Maar toen baalde ze van haar actie en probeerde ze 'm te vangen..dit lukte niet, en toen heeft de stupid een stofzuiger gepakt en..ja inderdaad (zielig he? beestje was dus wel dood)

9. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    t is weer anekdote tijd

10. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    en van anekdote kom ik op anneke (tja.ergens in de verste verte lijkt t op elkaar) Hoe zou het met Ana gaan?

11. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    Ik neem aan dat je dat "kreng' niet meent?

*edit* vind t wel heel bruut klinken hoor

12. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Of andersom!
    Maar .. is goed.. ik sluit wel af vandaag ;)

13. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Oeff, loop al dikke 50 pagina's achter.
    Mag ik foetelen van jullie (ehh, is dat wel een nederlands woord?) en wat overslaan ;)

Raven heeft nogsteeds blauwe ogen. Ben eigenlijk nogsteeds aan het wachten tot ze bruin worden. Maar blauwe ogen en bruin haar is wel speciaal (tot waneer kan dat veranderen? 6 maanden?)

Ivo heeft blauwe ogen maar ik had altijd gedacht dat bruin resistent over blauw was....

14. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Raven slaapt nogsteeds in haar wiegje bij ons op de kamer. Wiegje begint nu ook te klein te worden. Denk dat het nog een maandje gaat en dan wordt het toch wel krapjes.

15. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Germ, beterschap

Even schoon poetsen met water elke keer na drinken en spugen en kwijlen. Bij Raven lijkt het te helpen

16. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb nog nooit een wieg gehad. Milyan heeft tot afgelopen zondag gewoon bij mij in bed geslapen. Nu begint hij in zijn bed en eindigt ergens tussen 3 en 5 in mijn bed waar die dan in mijn armen verder maft, zoals Niva dat noemt ;)

17. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    zo, en dan ben ik bijgelezen en is iedereen naar bed..... nou, dan ga ik nog ff douchen en dan naar bed. Slaap lekker allemaal!

18. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Niva, zwaai***** Ben toch niet de enige die nog wakker is :)

19. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    Ik ben niet naar bed hoor..Maar drom mag jij wel douchen en gaan hoor!

*edit again: Het is g^&%^&%$%^&*^$%mme weekend, wat zijn jullie voor watjuhs!*

20. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Meallán heeft weer een nieuw werkwoord bedacht:

Naast 'Ik ben uitgewakkerd" hebben we nu: Dit heb ik getekeningd!

Deel Deze Pagina