Raven is vandaag voor het eerst naar de oppas geweest voor 2 uurtjes. Tja, Ivo wilde dat ik kvd opzegde omdat hij die dagen toch wel thuis kon zijn. Nu had die stommerik werk voor vandaag aangenomen maar was vergeten dat ik pas om 5 uur klaar was en hij moest al om 3 uur vertrekken. Gelukkig dat de man van een vriendin van mij thuis was om op de tweeling van hun te passen. En Raven kon er ook nog wel bij (gelukkig heeft ze zich beeldig gedragen, gisteren had ze een regeldag met veel brullen) Ze heeft zelfs al zitten sjansen met Luciano een van de tweelingjongetjes (ze lagen in de wipstoel naast elkaar elkaar aan te kijken en te lachen ) Ik ga mijn dametje wakker maken voor haar voeding en dan ook zelf slapen
Ik vrees dat dit niet de laatste keer zal zijn. Mannen zijn er erg goed in om dat soort dingen te vergeten.....
Germ?..*wiesdat?* Thanks voor de tip, zalk maar doen dan. Ze heeft t vooral s ochtends heel erg, maar ja..ik ga niet midden in de nacht dr snoet poetsen
Heb net in je album gekeken, Niva... Moest bij het zien van Devin met d'r papa meteen denken aan die slab die ik bij spreadshirt.nl had gezien: Ik heb meer haar dan mijn papa!
Hihi..Toen ik aan het persen was en d'r hoofdje stond, zei de verloskundige ook zoiets als: He de baby lijkt op papa " en ze kreeg nog gelijk ook..Mán wat lijkt Devin op Vir..Bizar! Ik noem haar dan ook vaak mini-heitie (als in mini-me van austin powers..*grmbl* lamaar)
En wij noemen Milyan Mini-Myron omdat iedereen zegt dat hij zo op Myron lijkt Myron heeft net op z'n donder gehad omdat ie nog niet slaapt terwijl hij morgen naar school moet
Mjah ik kan zoveel dingen bedenken die ik wel effe wil zeggen hier..ben nogal in een flauwe bui, verveel me (8 mile is al bijna afgelopen hihi) en heb gewoon heel veel inspiratie om hier te schrijven...echt specifiek alleen maar hier. Mara ja..dan krijg je morgen dta iedereen 20 pagina's Niva door moet worstelen alvorens een boeiend berichtje te vinden.. Dus ik sta in dubio
Hihi..Ik vind t wel stoer..een kale meid..maar dan wel pas rond dr 16e ofzo Soort rebellion kapsel, van mij mag ze! (ik wil t zelf graag maar iedereen houdt me tegen )
zit je trouwens met je laptop onder de douche ofzo? Wat vindt mario er van dat je nu zit te forummen? Vindt ie t ongezellig? of doet ie iets anders waar ie normaal geen tijd voor heeft? (je zou je afvragen wat mij dat in godsnaam aan gaat he?)
Nou, ik denk dat ik nu dan toch maar niet meer ga douchen en in plaats daarvan ook maar mijn bedje in kruip. Heb vandaag niet alleen heel Zaandam door gewinkelt maar ook nog een Mount Everest aan strijkwas weg gewerkt. Dus ik heb mijn portie wel gehad voor vandaag! Sluit jij af
Mario heeft Milyan op bed de laatste fles gegeven om 11 uur en is daarna ook gaan pitten. Heb net de afstandsbediening uit zijn handen getrokken en de tv uit gedaan. Zit nu beneden ... moet nog een beetje opruimen en dan naar bed
Het was de eerste keer dat ze dat deed (behalve dan die ene keer toen ze twee dagen oud was). Ik vond het wel supercute