Ben wel rebels geweest, zwart, paars rood en half afgeschoren. Maar helemaal kaal... nooit en never! Laat mijn haar groeien sinds de bevalling van Myron en knip het nu nooit meer af (totdat ik oud en grijs ben )
Haha, komt Kirby hier opeens tussendoor .... Dacht al? Wat heeft Koeienmelkallergie nou met je kapsel te maken?
ach hoe ongezellig..kruip lekker bij m in bed dan! Lekker slapen, goeie nacht voor jullie (en hahahaha inderdaad,. ik zie ook ineens Kirby heel droog reageren alsof er niks aan de hand is)
Hehe, ik zeg bijna net hetzelfde als ze heeft geslapen: "kleine meisje dootje gedaan? Kleine meisje dootje gedaan? Fele fele dootje gedaan lief slapekindje, lieve kleine Ana-Lucia"
Ai dat ziet er niet goed uit Ik heb geen tips voor de rode bultjes... helaas. Ana-Lucia had trouwens door de koemelkallergie ook een snotneusje en kleine, etterende oogjes...
Tsja overduidelijk niet altijd, mijn ma heeft bruine ogen, pa blauwe ogen: broer en ik hebben bruine ogen, 2 zussen en 3 broers hebben blauwe ogen. Ben benieuwd wat de uiteindelijke kleur van Ana-Lucia haar ogen zal worden, die zijn nu ook zo mooi blauw en met dat donkere haar...
En wat is het dan fijn als het zo lekker loopt. Dan is het ook vol te houden. Ik hoop ook dat het echt lukt.
GOEDEMORGEN! Een uitgeruste mama hier! Gisteren van 17.15 tot 23.30 heeft ze geslapen, heb haar wakker moeten maken omdat ik wilde dat ze een fles ging drinken voor ik ging slapen. Ze heeft toen 180 + 6 gedronken en het ging er helemaal in En toen kwam ze pas om 5.30 weer! Dus ze heeft super geslapen! Ik heb haar een schone luier gegeven en ik heb haar heel kort aangelegd. Steeds even rechtop om te kijken of ze er tevreden mee was. En na 3 minuten was ze er al tevreden mee. Dus ik dacht... terug in bed. De voeding 's nachts sober zien te houden zodat ze er niet meer aan went. En ze slaapt nog steeds. Dus ik zal straks een meisje hebben wat echt wel een tijd wakker wil zijn. Dus ik schuif lekker al mijn werkzaamheden op. Ben zo blij dat ze zo goed heeft geslapen! Ik ga heerlijk met haar wandelen vandaag en uitgebreid knuffelen en kletsen. Ow, heb gisteren een snelle blik op de foto's geworpen die ik bij Sterrekind heb gemaakt. Zitten echt mooie tussen. Alleen deed de flitsset toch niet wat het had moeten doen. De foto's waren bij Sterrekind mooier. Maar dat zal te maken hebben met wennen aan een flitsset en weten hoe je alles moet instellen. Maar ik ben zeer zeker niet ontevreden!
he dames ik val hier wel lekker uit de toon, ik ben vervend disney spaarder echt alles van disney moet ik hebben, maar verder vindt ik nijtje en alles ook super leuk ! geluk Eva vindt het in iedser geval al wel leuk. dat is steeds nijtje. pooh en alles wat ze maar kan zeggen.
Quinty slaapt nog wel in de wieg past ook nog prima ook als ze niet ingebakerd zou zijn. als ze uit de wieg is komt de in het ledikant op onze kamer kan helaas niet anders omdat we eerst moeten verhuizen voor ze een eigen kamertje heeft.
Eindelijk eens een kerel met wie je kunt gaan winkelen zonder dat ie zeurt [/quote] moet je mijn kerel meenemen die vindt winkelen leuk, leuker als dat ik het vindt pff vermoeiend hoor.