Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    Hey Eef baker jij Demelza ook nog in, ik meen dat je dat eerder wel namelijk deed? omdat je het erover hebt dat ze zo onrustig.

2. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Niet meer.
    Ze schrikt niet meer van haar eigen handjes en slaapt overdag ook super zonder ingebakerd te zijn.
    Ze wurmelt zich er nu steeds uit omdat ze op haar handje wil sabbelen.
    En op een gegeven moment moeten ze toch zonder inbakeren leren slapen.
    Heb jij een echte bakerzak?

3. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    bakerdoek die voorgevormd zijn en vast gezet dmv klitteband werkt super. je kunt ook inbakenen met 1 hand vrij. kunnen ze duimen. en bakeren heeft ook alleen zin als je het 6 tot 8 week volhoudt dan zijn ze aan het ritme gewend. 1 a 2 week gewenings tijd

4. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen

deze heb ik

5. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Ik heb het geloof ik vanaf de 3e tot de 10e week volgehouden. Maar toen wurmde ze zich als ze wakker werd er steeds vaker uit en ik vond het eigenlijk niet meer nodig gezien ze in de box of in de kinderwagen ook steeds rustiger ging slapen.

Misschien zullen de nachten beter gaan als ik inbaker, maar ze slaapt graag met haar handje onder haar kin of hoofd. Een goed ritme leert ze op den duur heus wel aan. Het is nog maar een klein meisje en als ze het drinken 's nachts nog nodig heeft dan ben ik niet de persoon die haar dat moet verbieden.

Het inbakeren heeft ons goed geholpen om haar te leren in slaap te vallen en nu vind ik dat het voor haar niet meer nodig is.

6. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland

Whahaha.... Leuk hoor hoe die kindjes dat bedenken!

Schrijf je die opmerkingen ook in een schrift op? Is leuk voor later! Wil ik wel gaan doen!

7. Niet meer actief

Môgge!

So TRING! Mag ik effe veel pagina's bijlezen (en samenvatten!). Het was gezellig gisteren hier! Balen dat ik er niet bij was (of was het juist gezellig omdát ik er niet bij was ;) ;) ;)). Ga straks reageren, ga eerst de samenvatting maken (Jekkia, je hoeft dus geen dingen over te slaan met lezen, ik heb een uitgebreide samenvatting onder mijn banner staan en Loltsje, ik zal je PBen over hoe ik die samenvatting onder mijn banner heb gekregen)

Liefs, Tanya

8. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Zelfs ik moest bijlezen! :confused: ;)

Eef, heerlijk dat Demelza zo'n goede nacht heeft gehad! Hopelijk gaat het vanaf nu elke keer zo.

Tan, ik miste je juist gisteren! En je was ook al niet op msn.. :(

Niva, die uitslag, daar kun je eens gewone vaseline voor proberen. Toen Sverre zoveel eczeem/uitslag had, was het met vaseline binnen een paar dagen stukken beter! Goed vet houden - ziet er even raar uit maar het werkt echt.

Kirby, het is waarschijnlijk te laat maar toch heeeeeel veel plezier dit weekend in Keulen! :)

Heb niet veel te zeggen eigenlijk. Redelijke nacht gehad, lang wakker gelegen (piekeren) en raar gedroomd. Sverre slaapt alweer en ik ga zo met Morris lopen. De zon schijnt hier. :)

Tot later!

9. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Wauw Eveline! Geweldig dat Demelza zo goed geslapen heeft! EIN-DE-LUK kom je zelf zo ook goed tot rust.

10. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Misschien doodordinaire vaseline?

*edit* zei Kar ook al... spuit elf...

11. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Aaaarrrggghhhhh waarom moet ik 6 blz bijlezen als ik daar geen tijd voor heb omdat ik een koffer in moet pakken?

12. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Maak ons ff jaloers ja! ;)

Ik wou dat ik niet kon bijlezen omdat ik het te druk had met koffer inpakken.... :(

13. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Je mag wel helpen hoor! ;)

14. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Met bijlezen ;)

Lekker man, ben gewoon jaloers op jouw vakantie.
    Maar goed, ik mag niet klagen. Over een week ben ik ook een weekend weg!

15. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    Je hoeft met inbakeren ook niet te stoppen met nachtvoeding. als ze erom vraagt gewoon geven;)

16. Irena

Irena Actief lid

15 apr 2007
    456
    0
    0
    Docent Engels (Voortgezet Onderwijs)
    Groningen
    Goedemorgen!

Tica is natuurlijk gewoon om 4 uur 's ochtends gekomen en daarna wakker gebleven tot half zeven, maar na het voeden hoefde ik me er niet mee te bemoeien :p Eri ging telkens bij haar kijken, heeeel stilletjes zodat ik niet wakker zou worden. En ze kwam pas weer om 9 uur! :)
    Met andere woorden, ik ben heerlijk uitgerust! Man wat ziet de wereld er anders uit als je genoeg geslapen hebt. :D

Evelien, ik zie dat jij ook een goede nacht gehad hebt. Fijn! En wat heerlijk dat je zo leuke dingen met Demelza gaat doen, kun je nog beter tot je laten doordringen dat zij jou lief vindt en jij haar en dat alles in de wereld roze en knuffelig is en dat er regenbogen zijn en ...eh... ik ben in een goed humeur geloof ik! :rolleyes:

17. Irena

Irena Actief lid

15 apr 2007
    456
    0
    0
    Docent Engels (Voortgezet Onderwijs)
    Groningen
    Zo, het is hier nog lang gezellig geweest zeg. Wat een bijlezen weer! Tanya, succes met de samenvatting! ;)

Kirby: ik snap het nu. Dus Ana-Lucia's allergie gaat wel weer over, maar het is een extra reden om haar lang BV te blijven geven. Gelukkig vind je het ook echt fijn om dat te doen!
    Idd geinig dat jij bijna hetzelfde tegen Ana-Lucia zegt na haar slaapje. Slaapt ze nu altijd met de duim in de mond? (Cute foto!)

Karlijn: Ga maar lekker wandelen met Morris! In de zon met de frisse lucht verwaait je gepieker hopelijk!

Niva: ik probeer me je voor te stellen met een kaal hoofd...:( Wel stoer, zeker met ook nog een kaal dochtertje en Vir heeft ook al niet veel haar!

Melanie: ook al stoere kapsels vroeger! Met je lange haar nu lijk je vast veel liever, though... Ik kan me wel voorstellen dat een vent van 2 maand oud niet veel zeurt over de rokjes die jij past :) Eri kijkt alleen naar de prijs en heeft verder geen idee of het me dik maakt, of ik niet beter de rode kan nemen, of het wel past bij mijn jas...:rolleyes: Maar, hij vindt wel weer àlles mooi wat ik uiteindelijk kies!

Kirby en Lexi: veel plezier op vakantie!

Hi Miep! Ik wil ook een schriftje gaan bijhouden met Tiekjes maffe opmerkingen, maar niet alleen omdat dat cute is. Ik wilde eerst afstuderen op kindertaal en volg nog steeds met fascinatie het proces. Lijkt me tof om het nu 'live' vanaf het begin het aanleren van de moedertaal te kunnen meemaken.

Even op OK drukken.

18. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Dat snap ik. Maar ik heb geen reden meer om in te bakeren. Ze slaapt tegenwoordig goed. Enige wat ik er misschien mee zal bereiken is dat ze misschien nog net wat beter doorslaapt en misschien 's nachts niet komt om een voeding omdat ze toch wakker wordt van haar handen en zich dan beseft dat ze honger heeft.

Maar ze valt perfect in slaap, ook als ik haar nu af en toe hoor rommelen en praten. Dus ik vind niet dat ik het nog nodig heb.

19. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    dan moet je het oiok niet doen nee

20. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Ik heb de eerste foto van de mini meet bewerkt. Die was te schattig om te laten liggen.

Nicci die laat zien dat haar knuffel wel erg schattig is!

Deel Deze Pagina