Juli 2007 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Amle, Jun 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Zoals beloofd: Nicci in het zwembad! die dikkerd die haar vasthoudt ken ik niet hoor

2. Niet meer actief

Hmmmm, heb een deja-vu geloof ik ;)

3. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Stofzuiger? Wat is dat? Moet ik straks nog vasthouden... heb mijn prioriteiten ook anders gelegd vandaag! Maar morgen komt mijn mama met haar vingertje! :rolleyes:

4. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Klinkt goed Jody! Gelukkig maar!

5. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Dan hebben wij een shoot gepland staan bij Eveline, een officiele! Was even vergeten dat dan ook de beurs is... maar wil ik eigenlijk toch liever op vrijdag naartoe... Hmmmm dilemma...

Vergat ik erbij te zetten, maar Woezel en Pip vind ik ook tof! Leuke boekjes ook!

6. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Heel triest Miep, echt.

7. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Had ´em al snel veranderd en hoopte dat niemand het zag! Jij natuurlijk weer wel! Ssssst ons geheimpje! ;)

8. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Het leek er een paar dagen aan te komen maar sinds vandaag is het echt duidelijk, geen toevalstreffers meer, maar Nicci pakt dingen echt vast! En meteen ook goed! En meteen alles naar haar mond! I love my precious! Dadelijk maar even filmen! Ze zit nu gewoon zo lief naast me in haar wipper te spelen. Mijn kind is top!

9. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    En de laatste, beloofd! tenzij ik nog een heel leuke tegenkom

10. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Die is ook echt heel erg mooi zeg!

Van mij mag je meer foto's erop zetten hoor! Maar liever niet van je tuin ;)

11. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Leuke foto's allemaal! Zowel van de shoot als van Nicci in het zwembad (ze ziet er wel uit alsof ze het erg lekker vindt! :) )

Miep, wat naar toch allemaal van je schoonvader.. :( Wel fijn dat jullie het vanavond even kunnen (proberen te) vergeten! Geniet samen!

Jacquelien, wat leuk om je weer te lezen! Jeetje, dat is schrikken, epilepsie! Neem de tijd om het een plaatsje te geven. Hou Harrie maar lekker vast. Sterkte!

Niva, ben jij nou JARIG vandaag?! Had mijn Hyves dat goed gezien?! Zo ja, gefeliciteerd! Zo nee, eh.. :(

Tan, mijn ouders waren hier vandaag want de oprit wordt EIN-DE-LIJK weer erin gelegd. Dus veel zand in huis. :( Gelukkig had ik nog niet gestofzuigd. En we zijn vanmiddag de auto van mijn ouders leeg wezen halen in Groningen; die staat bij het schadebedrijf.

Melanie: Sverre drinkt hier top vandaag! Heel rustig, en ook veel! :) Ook de eerste fles goed. Misschien weer een sprongetje gehad afgelopen week ofzo?

Jody: wat goed dat jullie het hebben uitgepraat! En let een beetje op jezelf, wellicht ziet Ruud signalen die jij nog niet wil zien?

Ik ga even eten koken, Alex moet weer vroeg weg. En dan proberen of Sverre wat wil slapen. Hij zit een beetje te mekkeren..

12. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Dubbel.. Nutteloos feitje:

Een pak suiker van 1 kilo bevat ongeveer 5 miljoen suikerkorrels

(dit omdat de bietencampagne weer is begonnen! :( BLEGH)

13. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Fijn dat de oprit er weer in komt te liggen. Wat een gedoe he met al dat zand! :( Maar als het klaar is...

Ik las dat je even ging kolven dus ik dacht meteen: Die geeft toch de fles? Sufferd! Moet ik wel goed lezen natuurlijk!

En balen dat Alex weer weg moet... als ´ie maar niet weer pas om half drie vannacht thuiskomt! :evil:

14. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Miep, wat een ellende.
    Heel triest. Dat verdiend zo'n lieve man niet (ook niet lieve mannen niet trouwens, maar jullie snappen me wel denk ik). 61 is nog zo jong. Wat verschrikkelijk. Goed dat jullie Jarno meenemen, daardoor kan hij misschien even alle ellende vergeten en genieten van zijn kleinzoon.
    Sterkte, want voor jullie is het ook niet makkelijk. Al die zorgen, heen en weer rijden, schoonmoeder opvangen enz enz. Ik denk aan je.

15. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Tanya, jij let goed op. Ik bedoelde idd donderdag. Ik loop een dagje voor.... (ach, dan is het weekend een dag langer haha).

16. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Nee Kar ik ben woensdag jarig..geloof ik..De tiende iig, da's woensdag toch?

Miep wat vreselijk van je schoonpa..heel veel sterkte

Jaqeuline wat leuk om je hier weer eens te zien en te lezen dat het zo goed gaat met Harrie! (je samenvattingen werpen zijn vruchten af tan!) Heel rot om te horen van je epilsepsie, kan me voorstellen dat je er effe door ontdaan bent.

Hier: het blijft moeilijk hier. Ik vind het een beetje vervelend worden want ik post de laatste tijd bijna alleen maar mijn-meisje-is-zo-moeilijk-berichtjes..terwijl het echt niet aan háár ligt en ik wil jullie ook niet vervelen en ik wil ook geen zeikerd zijn..Maar ging het in het begin zó lekker met Devin, het wordt steeds moeilijker. Bij jullie neemt het huilen allemala af..hier neemt het toe.
    Vandaag is ze echt heel ziek en ik heb haar in overleg met vir een paracetamol zetpil gegeven..ze schreeuwde echt moord en brand en dat al de hele dag..zó vreselijk. Ik heb haar huilend tegen me aan gehouden omdat ik t niet meer wist.
    daar zit je dan..met je kindje in je armen die schreeuwt van de pijn en je af en toe hulpeloos aankijkt..en ik heb geen idee wat ik er aan kan doen..dus doek maar niks :(

Toen dus uiteindleijk maar die paracetamol gegeven. ze is zo zielig en ziet er echt ziek uit..ik maak me wel wat zorgen.
    vanacht heeft ze weer bij ons gelegen omdat ze af en toe bijna stikt omdat ze geen lucht krijgt. Dat vond ik eng, dus dan maar liever naast me liggen...

Ik heb de afgelopen week bijna geen moment gehad dat ik niet met haar bezig was. Als ik niet met haar bezig bent huilt ze (ze houdt t 5 minuutjes vol om te lachen..) Maar als we samen op de commode bezig zijn kan ze wel een half uur kirren en brullen van t lachen..haar laten huilen werkt niet (duurt soms wel een half uur, dat hou ik niet vol en ik blijf geloven dat er dan écht iets aan de hand is)
    Bijna altijd is het van het zuur opgeven of een boer die hara dwars zit. Ik ga dus ook echt tegen t voeden opkijken, want de twee uren daarna spuugt ze weer en heeft ze pijn en huilt ze en heeft ze krampjes en boert ze enz enz

Sorry (ja toch sorry..) voor dit klaagbericht en voor mijn meerdere klaagberichten..het gaat gewoon echt effe niet lekker hier. Hoe moet ik ooit gaan werken als Devin zo is?

17. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    p.s. we hebben net de wieg op twee potjes gezet zodat t hoofdeind hoger staat..volgens mijn moeder had ik dit vroeger ook en mn broertje ook (die is er zelfs aan geopereerd)

HA en CB geven van die useless reacties als: als ze goeie plasluiers heeft, geen hoge koorts heeft, er allert uitziet bladiefokkingblabla dan is er niks aan de hand en geen reden tot paniek.
    Ook zeggen ze : als ze niet met een boog spuugt is het wel normaal, pasgeborenen geven nou eenmaal mondjes terug en dat het zuur is is juist een teken dat het goed in de maag is geweest.

Tja wat heb ik daar aan, volgens mij heeft ze toch echt reflux..

Mn ma herkende het heel erg van ons van vroeger en zei ook dat devin echt continu haar eten ligt te verwerken, opboeren, oprispen, uitspugen etc etc..Dus we verbeelden het ons niet en het is echt abnormaal. maar ja het CB en de HA vinden alles onder de noemer ": overbezorgde mama'vallen denk ik

18. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Allereerst en dat ga je vaker lezen: geen sorry! Daar is het forum ook voor.

Lastig dat Devin zoveel van jullie vraagt op het moment. Ik denk dat je moet blijven doen wat jij goed vindt voelen op dat moment. As jij namelijk relaxter bent zal dat zijn weerslag op Devin hebben.

Gebruik je ook een neusspray? Toen Nicci zo ziek was dat het inderdaad klonk alsof ze geen lucht kreeg (alleen bij wakker worden en huilen) zat ik ook meteen rechtop in bed. Zolang ze kunnen ademen tijdens het drinken dan gaat het goed. Toch kreeg ze van mij een neusspray omdat ze zo vol klonk. En babyluuf smeerde ik op haar borst. Volgens mij kun je niet veel meer doen, behalve bij twijfel naar de HA gaan.

19. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Owww Niva... Wat erg voor je! Ik kan me voorstellen dat je helemaal wanhopig en bekaf bent ondertussen. Kun je niet op de een of andere manier een doorverwijzing krijgen voor een kinderarts? Of gewoon een keer langs de eerste hulp gaan? Heb je al aangegeven dat jij denkt dat het reflux is?
    *Dikke knuffel* meid...

20. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Hebben jullie dat gehoord van die baby's in Rotterdam?! Tss.. Echt erg.

Share This Page