Ik weet niet, ze geven nog niet veel info. Pff Sverre sliep net boven, gaat Morris tekeer.. Nu hoor ik hem weer wat huilen. Af en toe.. @*@#&(#(
Is goed, ik wacht wel af. Hetis niet zo heel moeilijk dus ik verwacht geen problemen. Ik ben te laat, maar ik wil je toch nog heel veel plezier wensen! Yeah! Tjeetje, wat triest. Ik hoop dat hij zijn eigen een beetje kan optrekken aan jullie bezoekjes met Jarno. Hang in there girl! Dikke knuffel vanuit het zuiden! Liefs, Tanya
Hihi, ik zat toevallig net op het forum toen jij die foto plaatste. Maarre is goed! En ook deze foto (en die ene die je erna postte) is leuk! Is meteen mijn vraag aan jou beantwoord (of je de 1½ kilo verschil nog opgevangen had met een badpakje, nee dus )
Dat is zo lief hè, als ze dat doen! Als ik Ruben zit te voeden pakt hij ook altijd mijn BH vast of mijn shirt ofzo. In de box begint hij nu ook dingen te pakken en tijdens het verschonen vindt hij het leuk om een spuugdoekje vast te pakken (en in de mond te stoppen). Hij heeft een favoriet speeltje, een pluche sambaballetje.
Vissie Zit net editieNL te kijken en zie dat een wethouder van Terneuzen een babypremie wil invoeren in zeeuws-vlaanderen om de vergrijzing tegen te gaan. 100,- bij 1e kind, 500,- bij een 2e en 3000,- bij een 3e kind!
Och meis, het zit je niet mee hè? Maar wat ik niet lees is of die zetpil al enig effect heeft. En als je het niet ziet zitten om te werken dan ga je de ziektewet toch in? Het heeft geen nut om dan op je werk te zitten als je er niet met je hoofd bij bent, omdat je je zo'n zorgen maakt om Devin.
meid vanuit hier een hele dikke knuffel, had het geloof ik gemist over je schoonvader, moet er niet aan denken mijn pa is ook pas 61. grrr zo jong nog
Mag ik ook even klagen, maar dan over mijn familie? Marc en ik zaten net te eten, belde mijn broer. Marc had opgenomen (ik had niet zo'n zin om hun te spreken ). Mijn broer vraagt of we zin hebben om zondag te komen want mijn broer had om 5 uur een afspraak staan met een of andere bonsai-gast (mijn broer en Marc hebben als hobby Bonsai-boompjes) en of Marc dan mee ging. Ja was goed, we hadden afgesproken om daar rond 3 uur te zijn. Smst hij net naar Marc dat ze zondag niet kunnen omdat schoonzus al een andere afspraak had staan. Ja hallo, overleg even dan met elkaar denk ik dan, voordat je ons belt. Ten tweede. Mijn ouders zitten in een ernstige midlife crisis, en dan vooral mijn moeder. Ze heeft een paar jaar geleden haar moterrijbewijs gehaald en heeft nu ook een motor (mijn pa ook). Maar dat ding is veel te groot voor haar. Ze kan hem bijvoorbeeld niet in haar eentje achteruit rijden. Tis eigenlijk geen gezicht, mijn moeder op de motor maar als ze dat nou leuk vindt... Laatst hadden we het over de namen van de grootouders. Omdat allebei onze ouders in Terneuzen wonen kan Ruben niet opa en oma Terneuzen zeggen (wat Marc vroeger deed, maar dan opa en oma Zaamslag) want dan weten we niet wie hij bedoelt. Nu heeft mijn moeder graag dat Ruben haar oma motor gaat noemen . Ten eerste vind ik dat helemaal niet staan en ten tweede mag hij zelf bepalen hoe hij haar noemt (als het maar fatsoenlijk is) en ten derde het kind kan nog niet eens praten! Mijn moeder kleedt zich ook alsof ze van mijn leeftijd is, hijst zich in net te kleine kledingstukken (en dan heb ik het godzijdank niet over naveltruitjes, maar alles 1 maat te klein) omdat ze er gewoon niet aan wil dat ze een grotere maat heeft. Voor het eerst van haar leven is ze jaloers op mij, dat ik zoveel afgevallen ben en nu dus een kleinere maat heb als ik. Zij is haar hele leven al aan de lijn, elk dieet heeft ze geprobeerd. Ze is nu 54 en ze heeft nu nog niet door dat dieten niet helpt... Ze geeft me ook steeds ongevraagd tips en adviezen, gek word ik ervan. Ook doet ze vaak haar mening doordrammen. Gek word ik ervan GRRRRR
Twee baby's gevonden in Rotterdam Uitgegeven: 5 oktober 2007 15:48 Laatst gewijzigd: 5 oktober 2007 18:38 ROTTERDAM - In Rotterdam zijn vrijdagmiddag op straat twee pasgeboren baby's gevonden. Een vrouw trof de kinderen aan voor de deur van haar woning aan de Kopenhagenstraat in de Rotterdamse wijk Alexanderpolder. De vrouw ontdekte de vondelingen rond 14.45 uur en nam ze mee naar binnen. Het tweetal lag in "een soort verpakkingsmateriaal". Ze waarschuwde direct de politie. Overleden "Toen agenten arriveerden, bleek een van de kinderen al te zijn overleden", aldus een woordvoerder van de politie. Het andere kind is naar een ziekenhuis in Rotterdam gebracht. In het belang van het onderzoek wil de politie van beide kinderen nog niet zeggen of het om een jongetje of een meisje gaat. Ouders Het zijn volgens de zegsman baby's van enkele dagen oud. "Het is nog volkomen onduidelijk wie de ouders van de kinderen zijn of wie ze te vondeling heeft gelegd." De technische recherche is in de woning bezig met sporenonderzoek. Tientallen buurtbewoners stonden vrijdagmiddag bij de woning waar de baby's werden ontdekt. Geen van de aanwezigen zegt de vrouw die op het adres woont te kennen of te weten waarom de kinderen juist bij haar woning zijn neergelegd. De politie heeft de omgeving afgezet en is een buurtonderzoek begonnen. (c) ANP